Jump to content

Dekang vs Koko


Guest soldieroflove

Recommended Posts

Guest soldieroflove

hallo ,

een vraagje voor de mensen die beide merken al hebben of gehad hebben : wat zijn voor jullie de grootste verschillen tussen deze merken naar smaak en gier toe ??

gr

Link to comment
Share on other sites

Guest Lizzy

Ik heb alleen nog maar de cappuccino van Koko geprobeerd, het viel mij op dat die veel zachter aan de keel aanvoelde en ook iets meer damp gaf.

Voorts kan ik er nog niet veel over zeggen, ik ben even benieuwd als jij. :jazeker

Link to comment
Share on other sites

Guest geertje

voor mij persoonlijk is koko sterker van smaak ik vind hem lekkerder dan dk

alleen de tab van dk vind ik ook erg lekker en de cerry

maar ik ben nog maar een beginner ,maar ben verslaaft aan de menthol van koko  :fluit

of samen met een tabje van dk of van koko

dus ik damp bij merken wel,maar ik vind de smaak van sommige van de 1 lekkerder en dan weer van de ander

hahahaha dus weet je nu eigenlijk nog niks realiseer ik me nu ineens  :JaqV

Link to comment
Share on other sites

Guest Maxxi

Ik kan enkel maar oordelen over de smaak: Desert Ship

Die van DK is iets zoeter dan die van Koko. Hier heeft DK mijn voorkeur.

Koko dampt precies wat harder dan DK maar dat maakt mij niet veel uit.

Gier was het kietelen in de keel zeker?  :bloos Voor mij DK meer dan Koko maar daar zit ook meer Nicotine in wat dat natuurlijk kan verklaren. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest angie

Heb van KOKO nog maar 1 smaak geprobeerd, en dat is de Red Cola. Die is errrrrrrrrrrrg lekker! Het doet me denken aan iets van vroeger, een smaak..........maar kan er niet op komen welke dat is..........maar lekker is ie wel!