Jump to content

Dekang vs Koko


Guest soldieroflove

Recommended Posts

Guest soldieroflove

hallo ,

een vraagje voor de mensen die beide merken al hebben of gehad hebben : wat zijn voor jullie de grootste verschillen tussen deze merken naar smaak en gier toe ??

gr

Link to comment
Share on other sites

Guest Lizzy

Ik heb alleen nog maar de cappuccino van Koko geprobeerd, het viel mij op dat die veel zachter aan de keel aanvoelde en ook iets meer damp gaf.

Voorts kan ik er nog niet veel over zeggen, ik ben even benieuwd als jij. :jazeker

Link to comment
Share on other sites

Guest geertje

voor mij persoonlijk is koko sterker van smaak ik vind hem lekkerder dan dk

alleen de tab van dk vind ik ook erg lekker en de cerry

maar ik ben nog maar een beginner ,maar ben verslaaft aan de menthol van koko  :fluit

of samen met een tabje van dk of van koko

dus ik damp bij merken wel,maar ik vind de smaak van sommige van de 1 lekkerder en dan weer van de ander

hahahaha dus weet je nu eigenlijk nog niks realiseer ik me nu ineens  :JaqV

Link to comment
Share on other sites

Guest Maxxi

Ik kan enkel maar oordelen over de smaak: Desert Ship

Die van DK is iets zoeter dan die van Koko. Hier heeft DK mijn voorkeur.

Koko dampt precies wat harder dan DK maar dat maakt mij niet veel uit.

Gier was het kietelen in de keel zeker?  :bloos Voor mij DK meer dan Koko maar daar zit ook meer Nicotine in wat dat natuurlijk kan verklaren. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest angie

Heb van KOKO nog maar 1 smaak geprobeerd, en dat is de Red Cola. Die is errrrrrrrrrrrg lekker! Het doet me denken aan iets van vroeger, een smaak..........maar kan er niet op komen welke dat is..........maar lekker is ie wel!

Verder heb ik veel van Dekang geproefd, vind de meeste lekker. De laatste tijd heb ik hier hoofdzakelijk de TAB en de Gold en Silver van. Dat zijn mijn "gewone" smaken. Vervelen niet, smaken altijd goed, en dus hou ik het hier maar bij. Wel tussen door dus af en toe iets anders........en maak verder zelf heel veel. :meisje

Link to comment
Share on other sites

Guest Skull88

Lijkt mij lastig om 2 merken te vergelijken, 2 dezelfde smaken 1 van dk en 1 van Koko, ok. Maar 2 merken lijkt mij zelf beetje lastig, aangezien je al zoveel verschil in smaak, gier en damp hebt tussen de verschillende smaken en sterktes van DK. Heb zelf enkel nog maar dk en flavoury geprobeert dus kan zowiezo niet veel over de smaken van koko zeggen. Heb hier wel nog eentje liggen maar nog niet geprobeerd.

Van dk zijn mijn favorieten tot nu toe:

DK-Tab

Red Bull

Watermeloen

Cotton Candy

Gold&silver

Number 5

cocos

Niet te dampen van dk was er maar eentje:

White chocolat

Al de rest is best lekker van DK, dus wat mij betreft is DK zeer goed, kan alleen niets zeggen ter vergelijking met koko.

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

Heb van KOKO nog maar 1 smaak geprobeerd, en dat is de Red Cola. Die is errrrrrrrrrrrg lekker! Het doet me denken aan iets van vroeger, een smaak..........maar kan er niet op komen welke dat is..........maar lekker is ie wel!

>>> gazeuse??????

Link to comment
Share on other sites

Guest Skull88

Heb ondertussen de popcorn en watermeloen van koko gedampt.

Popcorn: heel erg lekker, een nieuwe favoriet erbij, lekkere smaak en veel damp. Deze zal ik nog heel veel dampen heb ik het vermoeden. :grins

Watermeloen: Damp is goed maar de smaak vind ik totaal niet lekker, de watermeloen van DK is hierbij véél lekkerder.

Link to comment
Share on other sites

Guest Maxxi

Ondertussen de fruit coctail en apple van Koko gedampt.

De appel smaak(medium) is zeer lekker maar de fruit coctail(medium) maar zozo. Mix hem dan ook met dk desert ship.

Damp en gier meer dan genoeg naar m'n zin. :)

Link to comment
Share on other sites

Heb van KOKO nog maar 1 smaak geprobeerd, en dat is de Red Cola. Die is errrrrrrrrrrrg lekker! Het doet me denken aan iets van vroeger, een smaak..........maar kan er niet op komen welke dat is..........maar lekker is ie wel!

>>> gazeuse??????

champagnepils? Nu je het zegt :jazeker

Link to comment
Share on other sites

Guest angie

Heb van KOKO nog maar 1 smaak geprobeerd, en dat is de Red Cola. Die is errrrrrrrrrrrg lekker! Het doet me denken aan iets van vroeger, een smaak..........maar kan er niet op komen welke dat is..........maar lekker is ie wel!

>>> gazeuse??????

JAAAAAAAAAAAAAAAA, de smaak van vroeger van gazeuse! DAT proef ik.............champagnepils ken ik niet :weetnie ...........het is echt gazeuse, heb hier ook wel ijsjes van gehad, en DAT is het precies! :meisje :meisje

Link to comment
Share on other sites

Guest angie

Gedaan, en vond het meteen bij Wikipedia..........die geven overigens een leuke omschrijving! :lolz :lolz .........uit de wortels van de paardebloem en de grote klit! :lolz :lolz

Link to comment
Share on other sites

Guest UGL210419

Het heette vroeger "Exota"

Fabriek failliet gegaan door ontploffende flessen.

Niemand durfde het meer te kopen.

Link to comment
Share on other sites

Guest angie

JUIST!!!Was de naam even kwijt..........komen allerlei herinneringen boven, ook als ik deze damp! ( heksendrankjes gemaakt met de smaak van deze Red Cola...........dwz: suiker, koffiemelk en dan de "Red Cola, of exota met deze smaak, erin............bruist het glas uit! :grins

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...