Jump to content

Vraag over liquid > Liqua > rechtsreeks te gebruiken of alleen voor verdunning?


Guest Briggitte

Recommended Posts

Guest Briggitte

Ik was hier lekker aan het lezen, en kom hier

http://www.elektrisch-roken.nu/index.php?topic=3432.0

het volgende tegen

[zonder nu ff inhoudelijk in te gaan op dit berichtje]

Wat e-liquids zijn begrijp ik ondertussen, maar er is dus meer...

Ik heb een aantal flesjes Liqua in bestelling, en kan ik deze rechtstreeks in m'n cartomizer doen,

of is Liqua bedoeld om anders te gebruiken?

Ik dacht.. ik vraag het maar ff voor ik straks iets heel stoms doe als ze volgende week aankomen.. :weetnie

>>>> Liqua > Liquids > flavor > aan het neuzen geweest op flavory.nl..... etc etc etc...  :blab

Ik ben maar 'n beetje aan het associeren hoor.. 'k begrijp mezelf niet eens altijd  :weetnie :weetnie :weetnie

eliquids

20 ML black licorice van madvapes 18MG, 4 euro

flavors

dit zijn geconcentreerde flavors, te gebruiken bij het maken van e-liquids

(dus NIET om meteen mee te dampen)

Link to comment
Share on other sites

Guest Brutal1ty

De post waar je naar linkt heeft helemaal niets met liqua te maken, maar gaat over smaakstoffen en en smaakloze liquid om je eigen smaakjes te maken.

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

De post waar je naar linkt heeft helemaal niets met liqua te maken, maar gaat over smaakstoffen en en smaakloze liquid om je eigen smaakjes te maken.

  >>> ik was daar ff aan 't associeren Brutal1ty; ff heeeel snel aan het denken dus....

Ik begrijp het verschil idd, dat deed ik al.. maar met al die termen en nieuwe spullen, zie het als het aanleren van een nieuwe taal, al dit damp-gedoe [in vooral de meest positieve zin des woords he ;-)  ] was ik toch ff helemaal de weg kwijt.. Deed de naam Liqua mij doen vermoeden dat dit op de 1 of andere manier met flavors te maken had. En dat weer vanuit het feit dat ik deze Liqua's gezien had op flavory.nl.... Voor een ander ws een zeer kromme hersenspinsel, lastig uit te duiden miss.. maar ja, ik schreef al: soms begrijp ik mezelf niet eens .lol.

Enneh.. @Tessa >> {behalve dan ook hier: van harte gefeliciteerd!} juist op jullie gezellig paas-aanbieding ben ik ingegaan,

en heb ik een leuk voorraadje ingeslagen om lekker te proberen.

En Monky: ook bedankt voor je antwoordej.

En tja.. zo leer ik iedere dag weer bij  :draaiduim

Link to comment
Share on other sites

Guest Brutal1ty

De post waar je naar linkt heeft helemaal niets met liqua te maken, maar gaat over smaakstoffen en en smaakloze liquid om je eigen smaakjes te maken.

  >>> ik was daar ff aan 't associeren Brutal1ty; ff heeeel snel aan het denken dus....

Ik begrijp het verschil idd, dat deed ik al.. maar met al die termen en nieuwe spullen, zie het als het aanleren van een nieuwe taal, al dit damp-gedoe [in vooral de meest positieve zin des woords he ;-)  ] was ik toch ff helemaal de weg kwijt.. Deed de naam Liqua mij doen vermoeden dat dit op de 1 of andere manier met flavors te maken had. En dat weer vanuit het feit dat ik deze Liqua's gezien had op flavory.nl.... Voor een ander ws een zeer kromme hersenspinsel, lastig uit te duiden miss.. maar ja, ik schreef al: soms begrijp ik mezelf niet eens .lol.

Enneh.. @Tessa >> {behalve dan ook hier: van harte gefeliciteerd!} juist op jullie gezellig paas-aanbieding ben ik ingegaan,

en heb ik een leuk voorraadje ingeslagen om lekker te proberen.

En Monky: ook bedankt voor je antwoordej.

En tja.. zo leer ik iedere dag weer bij  :draaiduim

Haha nee joh, ik dacht stiekem al dat je dat verband gelegd had ;p De enige reden dat ik al het een en ander van dit allemaal (en het wat geavanceerdere werk) begrijp is puur en alleen omdat ik dampen zo fascinerend vind en vond dat ik me er helemaal in verdiept heb, tot custom made varabele voltage mods aan toe! ;p Dan kan je veel leren in een maandje... =D

Maar het belangrijkste is dat jij lekker kan dampen voorlopig natuurlijk, het liefst met wat fijne apparatuur en smaakjes!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...