Jump to content

Nieuwe Italiaanse liquids


Guest Kevin

Recommended Posts

Guest Kevin

Ik kwam net even een review van PBusardo tegen:

Het gaat dus over nieuwe Italiaanse liquids, allemaal 0mg. Ze gebruiken wel dubbele smaakstoffen en claimen zo het gebrek aan nicotine weg te werken.

Het is dan ook hun doel om hun liquids die allemaal 0mg zijn zo te maken zodat de nicotine niet gemist worden.

Alles wat ze gebruiken is ook plantaardig. Misschien een tipje voor de mensen onder ons die 0mg willen maar toch beter dan de huidige.

Het proberen waard zou ik zeggen  :ponpon

http://www.dkseliquid.com/en/

Link to comment
Share on other sites

Guest ditto

ik weet niet of ik ze zo snel wil proberen...

de review was niet zo geweldig, en misschien heb ik het gemist maar hij heeft niks gezegd over de gier?

om in 2 maanden tijd een hele nieuwe lijn met smaken uit te brengen vind ik ook erg snel, ik ben al maanden bezig en heb nog niet het tipje van de ijsberg bereikt

en 100% organisch flavor klinkt goed...maar is in mijn ogen onmogelijk, veel smaken komen niet van planten, dus dan vraag ik me af wat er in zit

en duur....

ben wel benieuwd als iemand het besteld om de ervaring te horen :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Kevin

Ik vond het even de moeite waard om door te spelen :-) Heb echter ook niets gehoord over de gier. Heb wel maar in stukjes gekeken.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de review bekeken en ben op de website geweest..

ben ook niet zo overtuigd van hun smakenlijn...

de benamingen zeggen mij helemaal niets en er wordt ook hier weer niet gesproken over smaken die  erin zitten cq. zoals het zou moeten smaken

je hebt geen enkele richtlijn als je de liquids bekijkt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...