Jump to content

welke liquid blijft sterk van smaak?


Guest Ketty

Recommended Posts

Guest Ketty

Hallo, ik heb een vraag van welk merk liquid blijft de smaak lang? Als ik nu een cartomizer vul met bv caramel is de smaak zo verdwenen. :169  als ik er even niet aan hijs komt de smaak wel wat terug, maar niet zo lekker meer als in het begin.  :weetnie

Link to comment
Share on other sites

Guest Brutal1ty

Is gewenning... Treed vooral op bij fruit en 'alternatieve' smaakjes. Tabak smaakjes zijn populair OA omdat je daar net wat minder snel aan went... Voor de rest: direct dripping, youtube het maar =p

En zorgen dat je carto niet te droog wordt

Link to comment
Share on other sites

Het valt mij op dat de smaken van Liqua altijd hun smaak en niet onbelangrijk, hun geur behouden.

Ook de nieuwe Tobacco smaken van  Flavory blijven hun smaak en geur behouden

Na het hijsen van beide merken liquids, blijft de smaak van de liquids achter op de tong,

zoals je voorheen met gewoon roken ook had.

Bij de Cartomizers heb ik dit verschijnsel met de smaken van NexGen en Smokestik.

Dus er zit wel degelijk verschil in de basis liquids en de gebruikte smaakmakers.

Link to comment
Share on other sites

Guest jeffensco

ik heb in de afgelopen wel red bull liquid gerookt van easy of hoe het dan ook mag heten,

die bleef goed van smaak en smaakte presier zoals die goedkope energy blikjes van de albert hein lekker!

dampen dampen dampen, en ja hoor t is op sniff sniff, wel erg lekker dus meeer bestellen hahaha.

hoezo verslaafd aan dampen.

altijd gezonder als roken tog? naja blijft af en toe ook lekker vind ik, tog rook ik als ik een lekkere smaak heb in mijn damper al veel minder A sigaretjes en regelmatig gewoon 3 weken niet.

wel zoek ik nog voor de juiste tabak smaak ik heb nu dk tab en koko tabblended geprobeert, t is wel lekker maar nog net niet helemaal vindt ik persoonllijk

Link to comment
Share on other sites

Guest Tante Til

Ik ben verslingerd aan Vegas, van Flavory. Met een beeeeeeeeeeeeeeetje mint erin. Geeft een lekker lang nawerkende gier.

Link to comment
Share on other sites

Guest Skull88

De White chocolate van dk vond ik persoonlijk niet te dampen, geprobeerd om mijn tankje leeg te dampen maar uiteindelijk 3/4 tankje leeggegoten en de liquid heb ik aan iemand anders gegeven. Daar had de smaak van mij wel van mogen veranderen tijdens het dampen.  :lolz

Classic Extreme van flavory blijft de smaak trouwens goed hangen en blijft ook hetzelfde smaken.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...