Jump to content

Open Discussie: Wiki opzetten


Recommended Posts

Het plan is om in een gesloten werkgroep de wiki op te zetten

uiteraard is het de bedoeling om een open wiki te hebben maar voor de eerste inrichting en eerste testen beginnen we met een selecte groep mensen om dit in goede banen te leiden

denk hieraan het testen van het systeem (er zijn diverse wiki software pakketten verkrijgbaar op de shortlist nu zijn media wiki en dokuwiki)

het inrichten van categorien, testen van beveiliginen en herstel opties etc

ideen zijn welkom, en als er mensen zijn die willen helpen in deze buiten FBT enAcvoda horen we dit graag

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Niet op technisch gebied dan, maar ik loop al enige tijd te denken om wat artikeltjes te schrijven over DIY liquids e.d.

Als ik die hier op m'n gemakkie kan opzetten en dan posten in de wiki, lijkt me dat leuk om te doen.

Link to comment
Share on other sites

Is er al over de vormgeving gedacht? En de toegankelijkheid voor mobiele apparaten?

Ik spreek nu een beetje uit eigenbelang :-)

Verstuurd vanaf mijn HTC One X+ met Tapatalk

er is niet veel keuze op het gebied wat ook nog een beetje bij de tijd is

mediawiki en dokuwiki zijn nu 2 waar we de meeste heil in zien

mocht je binnen deze 2 een idee hebben voor bijvoorbeeld een template die responsive is of mobile first is opgezet dan horen we dit graag

Link to comment
Share on other sites

geweldige reacties nu al, allen dank alvast

dat is het mooie van een wiki je hoeft geen ICT'er te zijn om bij te dragen :)

al ideeën over categorieën / indeling ?

Ja, hoofd categorieën lijkt me evident... de subs daaronder is meer punt van discussie

Accu(houder)

Verdamper

Liquid

Als de startersgids in de Wiki opgenomen wordt zou ik deze als hoofdcategorie willen benoemen. Moet tenslotte eenvoudig terug te vinden zijn....

Accu(houder) - ego

                    - mech mods

                    - vv/vw

                    - hybrids

Verdamper  - clearomizers

                    - rba

                    - rda

                    - atomizers/coils

                    - diy

Liquid          - kant en klaar

                    - diy

Zomaar een paar termen waarbij bij mij 3 maanden geleden het licht uitging..........

Link to comment
Share on other sites

Guest huismus

Vraagje: kan dit draadje (tijdelijk) sticky gemaakt worden? Ik wil het graag volgen en ben bang dat ik het anders over een tijdje niet meer kan vinden omdat het naar onderen is gezakt.

Een eventuele bijdrage mijnerzijds zou hooguit kunnen zijn als proefkonijn of de wiki werkt voor nitwits en digibeten  :weetnie

En als jullie deze post niet ter zake vinden verwijder het dan maar. no problemo! :-)

Link to comment
Share on other sites

Vraagje: kan dit draadje (tijdelijk) sticky gemaakt worden? Ik wil het graag volgen en ben bang dat ik het anders over een tijdje niet meer kan vinden omdat het naar onderen is gezakt.

Een eventuele bijdrage mijnerzijds zou hooguit kunnen zijn als proefkonijn of de wiki werkt voor nitwits en digibeten  :weetnie

En als jullie deze post niet ter zake vinden verwijder het dan maar. no problemo! :-)

Huismus: rechtsboven het topic staat 'bookmark'

Dan komt hij bij jóuw bookmarks te staan.

Overigens blijft hij door het geven van een reactie in een topic ook altijd tevoorschijn poppen bij 'nieuwe reacties op jouw berichten' als er iemand gereageerd heeft

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Maak nieuwe...