Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heb weer een flesje bakers daughter gehaald en die is ook weer erg lekker, al heb ik na alle frisse smaakjes van de afgelopen tijd wel het idee dat hij een aantal maanden geleden beter smaakte ?
Desalniettemin is hij nog steeds erg lekker! ?

• Like 2
Posted

Op dit moment damp ik Lightning van Dragon Vape (lekker!) en in mijn Nautilus heb ik nog een restje Zap! Aisu shake & vape Cucumber zitten. De Cucumber was in het begin lekker maar na verloop van tijd komt de smaak helaas meer in de buurt van postzegel/enveloppenlijm.

Posted (edited)

Charlie Noble Pistache Matcha Cream Puff, mag denk ik wel even nog wel een tijdje open staan, maar niet verkeerd.

Edited by Maen
Verkeerd smaakje, zelfde kleur verpakking
Posted

Calipitter Chow in mijn nieuwe Serpent mini. Eindelijk geen lekkage meer :ponpon

Gingerbread Latte van Boss Shot in de SXK Hadaly. Lekker winters smaakje, ik proef vooral (gember) taai taai en wat minder Latte

• Like 2
Posted
13 hours ago, Zefanja said:

Rocket Man gemixed van het aroma van ohw. Heeeeeeeeeeerlijk weer. emoji108.pngemoji108.pngemoji108.png

Ik heb al die one hit wonders geprobeerd, maar ik krijg er weinig smaak vanaf, ook na het steepen.

Waren ook flesjes die door een webshop gemixt zijn, niet de officiele labels erop, ik moet echt de originele eens proberen denk ik.

Heb nu Charlie Noble Pistache, heb het tankje leeggegooid, ranzige nep tabak smaak, proef er geen pistache in.

Posted

Glas - Butterscotch in de minifit. Eindelijk is de smaak niet zo overheersend en ik vind hem dus perfect zo. Soms kan iets minder smaakkanon dus ook prima zijn ? 

• Like 1
Posted
Bavarian Cream 2%
Dragonfruit 14%
Vanilla Swirl 4%

Gister nieuw gemaakt en niet eerder geprobeerd. Tast good!

• Like 1
Posted

De dag gestart met Menthol van Millers in een Minifit en zojuist overgegaan naar Blueberry in de Hexa.

• Like 1
Posted

Ik damp op het moment Drip hacks Forbidden Fruits in mijn Reload Clone met een 0.24 Ohm coil op 65 Watt.

Wow wat is deze lekker zeg, je proeft goed de bosvruchten en op het eind nog een lekkere zoete nasmaak(Sugerlips).

Blood of Vikings en Butter Boy staan nog te steepen maar lijken me ook erg lekker.

• Like 2
Posted

Die forbidden fruits staat nog op verlanglijstje. Drip hacks heeft wel stevige smaken.

Nu sugar lips aan het dampen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Like 1
Posted

Furiosa EGGZ Ultron, heerlijke vape! Lekkere nectar en verfrissend voor de longen! Echt een aanrader! Ook de Twelve Monkeys Harambae blijft een van m'n favorieten ? 

• Like 1
Posted (edited)

Op dit moment heb ik geen idee wat ik damp ?

Een paar maanden geleden heb ik besloten om wat oudere one-shot aroma’s op te maken die ik om de één of andere reden nooit heb aangelengd.

Normaal label ik mijn 100 ml flesjes netjes maar nu heb ik dat dus achterwege gelaten en heb ik zo’n 600 ml liquid staan waarvan ik niet meer weet welke smaak het zou moeten zijn.

Best grappig: hoewel alles gezien mijn smaakprofiel wel in de tabakkerige en custardachtige hoek moet zitten weet ik soms echt niet meer hoe ik de smaak zou moeten beschrijven. Elke positieve of negatieve ervaring die ik bij een bepaald merk aroma heb ontbreekt nu waardoor alles opeens onverwacht beter smaakt.

Omdat ik alles onderling ook nog eens bij elkaar gooi kan ik alleen maar zeggen dat ik nu een tabakkerig mengsel damp met de onmiskenbare ondertoon van acetyl pyrazine (geroosterde nootjes). 

Edited by Eelco
  • Like 3
  • Haha 3
Posted

Dawn van vampire Vape. 

Had van de week een paar(10) testjes gemaakt om te kijken of ik een 3de adv kan vinden. De 2 die ik nu dagelijks damp beginnen meh(of gewoon te gewoon) te worden. 

1ste hijs

gadverredamme!!!

2de hijs

mwah

3de hijs

valt wel mee eigenlijk

na 2/3 ml. 

Dit is best wel lekker voor af en toe een flesje. Gewoon even een ander smaakje. Zeker geen nieuwe of aanvullende adv

Proef bosvruchten,soort van beetje anijsachtig iets maar niet overheersend en menthol. 

Vanavond en morgen even het flesje opmaken. 

Nieuwe wick en hop naar de volgende smaak

• Like 2
Posted

Mijn eigen diy liquid...  Blend Tobacco van Cirkus 50/50 met 3 mg nic. Een milde tabaksmaak met een zoetje dat me een beetje aan suikerspin doet denken. Erg lekker :duim

• Like 2
Guest UGL200718
Posted

Van Inawera; 

Dark tabaco

Gipsy king

Piramide 

En een Mélange tabac die ik zelf in elkaar heb geknutseld. 

Bonne vape à tous  !