Jump to content

Wat ben je nú aan 't dampen?


tomtactix

Recommended Posts

3 hours ago, cleootje pio said:

The cat's meow van Rocket Fuel, een aantal jaar terug voor het laatst gedampt. Iets minder cocos dan ik me herinnerde maar hij smaakt erg goed!

Of het minder cocos heeft durf ik zo niet te zeggen. Wel heb ik het gevoel dat de smaak (in z'n geheel) wat minder is maar misschien was 't een verse batch die nog steeptijd nodig heeft dus ik laat 't nog even een maandje staan. Maar errug lekker is 't al wel.

Ook de Rocket Blend is erg lekker maar iets lager in smaak als wat ik me herinner.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ben even de aan het rewicken voor mijn vriend, gooi zijn illusions nirvana in de tank, neem even een hijsje om te kijken of het allemaal werkt en blijf lurken, wat is dat lekkerrrr.

Niets bijzonders als je het zo leest, maar als je weet dat ik zwaar anti fruit ben qua vapen, werd er in het verleden echt misselijk van, wel erg bijzonder ? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest UGL181212

American Stars Swapple. 12mg.  Melo tank, 1.8 ohm triton coil. Slipknot Heretic Anthem op hoofdtelefoon, katertje Gup op schoot en morgen een gewelidgde lunch ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest UGL181212
10 minutes ago, Oomkobus said:

Hier gewoon de eeuwige grants custard in de damper,
steel panther over de speakers

 

Eeuwige vape ;!

Link to comment
Share on other sites

Ik vape nu Honey Roasted Tobacco van Elements. Niet voor iedereen aangezien het nic salts zijn maar een smaak.. man man man, alsof er een engeltje over je tong pist ? Na mijn nare ervaringen met een proefpakket van Millers (aardbei, rode vruchten, mentol en tabacco number 1), de daaropvolgende smaakjes bij de Primera vandaan (kan ff niet op de namen komen) omdat ze snel voor handen waren en alle momenten dat ik op het punt stond om een pak peuken te gaan halen, ben ik nu na de eerste haal van deze Elements ineens weer blij dat ik toch echt ben blijven dampen. Man, ik damp nog maar kort en ben echt zoekende naar smaakjes die ik lekker vind en op de 1 of andere manier kocht ik alleen maar liquid waar ik een afkeer van had vanaf de eerste haal.

 

Verder in mijn arsenaal en nog niet geprobeerd:

 

- Almond Tabacco van Myflo

- Amerikaanse Tabak van de Stoom Tovenaar

- Fruity Yoghurt van Dragon Vape

 

Ben benieuwd maar heb er zin aan ?

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Om even terug te komen op mijn reactie hierboven, de Fruity Yogurt van Dragon Vape is niet mijn ding. Lijkt erg op de rode vruchten van Millers maar is zachter. Was net blij om ervan af te zijn maar goed, het was het waard om te proberen want merk nu echt dat fruitige smaken niet mijn ding zijn..

Link to comment
Share on other sites

Air Factory - Blue Razz

Let wel even waar je deze koopt de prijzen varieren enorm. Ik heb hem op de kop weten te tikken voor slechts 13,50 voor 50ml. Wat mij voornamelijk aanspreekt in de liquid is de nasmaak die goed aanwezig is. Hij is zeker niet te zoet maar lekker neutraal en zal de coil waarschijnlijk ook niet zo heel snel kapotmaken. 

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Markoush said:

Ik vape nu Honey Roasted Tobacco van Elements. Niet voor iedereen aangezien het nic salts zijn maar een smaak.. man man man, alsof er een engeltje over je tong pist ? 

 

Bij Elements heb je deze ook in een niet nic salt versie met 0/3/6 mg nico.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Bert69 said:

Bij Elements heb je deze ook in een niet nic salt versie met 0/3/6 mg nico.

 

Serieus? Nice!! Voel ik me een stuk minder een nicotine addict ?

 

Anyhow, heb inmiddels ook de Almond Tabacco van Myflo en de Amerikaanse Tabak van de Stoom Tovenaar uitgeprobeerd. Wauw echt beide super lekkere smaken!! De almond tabacco is heerlijk zacht van karakter en de Amerikaanse tabak heeft een lekker volwassen karakter. Echt heel blij dat ik die heb aangeschaft en die zullen ook standaard bij de levering zitten in het vervolg.

 

Link to comment
Share on other sites

Ik damp nu Sweat Caramel Cream van Vaprance Vip Label. lekker spul. Damp nu al een dag of drie geen tabac smaakjes meer. heeft voor mij het effect dat ik helemaal geen trek meer heb in echte sigaretten. Damp morgen vier weken en al tweenhalve week niet meer gerookt.?

 

groet Richard

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...