Jump to content

Wat ben je nú aan 't dampen?


tomtactix

Recommended Posts

Mijn ADV is Black Label Shag 50/50 van Vaprance, redelijk neutrale vap met lichte shag smaak en een heel klein tikkeltje zoete nasmaak. Maar er zijn momenten dat ik deze een beetje zat wordt en wel eens wat anders wil. Maar na wat verwoede pogingen om mijn "zware shag" smaak te vinden werd het niet veel beter en die ga ik ook nooit vinden, dat weet ik maar toch af en toe iets anders, waarbij ik niet gelijk over mijn nek ga zou best fijn zijn ?

Edited by Bert69
Link to comment
Share on other sites

Als je op dat punt aangekomen bent is het misschien tijd om eens naar andere smaken om te kijken.

Ik begon óók met tabak smaak, om nadien over te stappen naar custard smaken.

Nu ben ik naar frisse smaken over gestapt.

De keuze is zo groot dat je iets aanraden onbegonnen werk is.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Goodlife decadence, die had ik vroeger al eens gehad, maar in een evod smaakt hij niet. Nu een proefje besteld en damp hem in de kayfun en hij is zooooo lekker. 

Alsof je werthers echte zit te dampen. Daar mag de volgende keer een grote fles van komen ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Blue cherry van darkstar. Het zijn wel lekkere smaken die van darkstar, beter dan flavour boss. Drip hacks als je het graag een beetje chemisch en zoet hebt.

Blue cherry, je proeft goed de kersen en een bijsmaakje van bessen. Niet te zoet, zuivere smaken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest UGL181212

Fris zure appel met drupje kaneel en vanille in de kayfun prime clone met mijn eerste sucesvolle (niet lekkende) build, SS316 0.5 ohm op 13 watt.

Link to comment
Share on other sites

Zojuist een nieuwe boss shot in mn squonker gegooid en ben aangenaam verrast !

Gaat om de nieuwe dark matter met de smaak van bosvruchten en scheutje menthol.

Hele duidelijke bosvruchten smaak met lekkere coole exhale.

Niet te veel menthol , net lekker fris !

Is ook niet zo mierzoet als sommige andere en heeft zeker ADV potentie.

 

Voor liefhebbers van red astaire etc zeker iets om uit te proberen !!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Vaper69 said:

Rumpelstiltskin van Vape Fuel, Shake & Vape. Kokosnoot, geroosterde amandelen,bruine suiker, vanille en whiskey :lootje

 

Apart smaakje waar je bij elke hijs weer wat nieuws proeft. Best lekkah ?

 

Dat klinkt alsof je Castle Long beschrijft. Ken je die ook?

Link to comment
Share on other sites

Heb een hele rits aan nieuwe liquids gekocht. Hieronder degene die ik heb geprobeerd. 

 

Myflo - Dry Aged Tabacco:

 

Bah bah, niet mijn ding. Lijkt wel of er meer in zit dan tabak dat Dry ge-Aged heeft.. weet niet wat het is maar het is iig muf.

 

Elements - Melon Ball:

 

Lekkere zachte meloen smaak, heerlijk! Damp hem op 50 watt met 0.2ogm coil en soms krijg ik de smaak van de coil lijkt het wel.. Lager wattage helpt me iig maar mijn coil kan natuurlijk ook af beginnen te raken. Heb voor de zekerheid nieuwe coils gebruikt voor onderstaande 2 smaakjes.

 

Myflo - Lemon Meringue:

 

Apart smaakje, wel lekker maar niet echt de wow factor. In ieder geval erg zacht en daar hou ik van.

 

Myflo - Blueberry Tart:

 

Smaakt erg lekker maar moet je van houden denk ik. Soms stap ik wel eens bij de bloemist binnen en dan komt de geur van die bloemen me tegemoet. Nou, dat smaakje dat zuig ik op in een nieuwe damp sessie. Beetje vage uitleg, kan niemand waarschijnlijk wat mee maar goed, ik doe mijn best ? 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

We gaan weer ff verder waar ik gebleven was. Heb vandaag weer een aantal liquids mogen proberen.

 

Myflo - Peach Shake:

 

Het is te doen maar is niet mijn ding. Erg zoet en erg peacherig.. Zoet is geen punt want ik hou enorm van een zoete inslag en zie het bijna als noodzakelijk als het gaat om vapen (puur persoonlijk). Ligt aan mij, ik hou niet van perzik denk ik maar kan het mezelf voorstellen als wanneer het niet zo extreem zou overheersen dat ik het dan wel lekker zou vinden.

 

Myflo - Tropical Mix:

 

Kan ik kort over zijn, ik vind hem ronduit smerig en begrijp meteen weer waarom ik officieel niet zoveel met fruit smaakjes heb. Bah, bah en nog eens bah.

 

de Stoom Tovenaar - Shisha:

 

What about.. no.. Mijn vriendin vond hem lekker ruiken, ik vond hem niet te haggelen. Man wat een smerig goedje. Heb gelijk mijn tank schoon moeten maken, een nieuwe coil moeten installeren en de oude in de waterkoker moeten gooien om hem schoon te krijgen. Ik hoop dat het een kwestie van persoonlijk afgrijzen is anders zou ik hem absoluut aan niemand willen aanraden.. en dat terwijl ik er naar uit keek om hem in mijn tankje te gooien.

 

de Stoom Tovenaar - Romige Cappucino:

 

Weinig room, weinig cappucino, veel verbrande smaak en nee, het is absoluut niet mijn coil. Het is letterlijk alsof je een bak cappucino (my favorite) in de fik steekt en er van probeert te genieten. Ik kan me voorstellen dat anderen dit lekker zouden vinden maar moi? Nee dank je.

 

Ok, gaan we verder met de smaken waar ik wel overwegend positief over ben.

 

Elements - Candy Punch:

 

Lekkere smaak! De reden? Ik denk omdat deze smaak niet heel overheersend is. Throat hit is nul,nulnulnul en dat is een nadeel omdat hij enkel op 0,6% nicotine te krijgen is denk ik (correct me if I'm wrong). Voor mij persoonlijk, ik ben gewend op te dampen op een hoog nicotine gehalte en deze liquid geeft me daarom te weinig voldoening. Toch raad ik deze enorm aan, al is het voor de smaak.

 

Als laatste wil ik nog even een liquid aantikken waar ik het volgens mij al eerder over heb gehad. Deze is de enige die ik al eerder heb gehad en nogmaals 2 flesjes van mee besteld heb.

 

Myflo - Almond Tabacco:

 

Ik ben nog niet zo lang onderweg als het om vapen gaat en heb inmiddels een flink aantal smaakjes geprobeerd van 3 merken die op de één of andere manier voor mij in mijn hoofd vallen onder "mijn" merken (naïef? denk het wel idd..). Dit zijn: Elements, Myflo en de Stoom Tovenaar (goh, meen je dat nou echt?!). Het punt met de Almond Tabacco van Myflo is, is dat het a) een liquid is met nic salts en b) man wat is deze smaak volwassen!! Echt, dit is mijn eerste ADV en dat zegt volgens mij wel wat.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest Mart@71

Op dit moment is Twelvo monkeys Mangabeys toch de dikke favoriet. Tropika is ook goed.

Gisteren Charlie Noble Tripoli gebruikt, totaal niet mijn smaak. Binnenkort de Pistachio versie van CN proberen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Mart@71

Iemand nog suggesties voor een tabak flavour. Mag ietwat zoet zijn maar niet overheersen. Wel met een wat hoger vg,  hou niet van een heel harde gier ?

Link to comment
Share on other sites

Kejjeda? Koop je voor de verandering 's een keer een S&V. Een koffie/hazelnoot dingetje. Had je ff niet gehoord dat het een IJSkoffie/hazelnootdingetje was.. Als ik ergens niet van hou, is het wel ijs/koolada dingetjes.. Yech! Smaak is verder meer dan prima, maar ik hou van een warme vape. 1 + 1 = 5, dus da wordt 'm niet..

 

Dus als iemand zich geroepen voelt om voor een heel klein prijsje dit over te nemen.. 60 ml, 0 mg, 58 VG/42 PG

frabbd-hazelnut-frappe-kopen-min.jpg

 

Wat vape ik dan wèl nu? Heerlijke Mango Pound Cake en Timebomb (perzik, appel en aardbei) ?

 

Link to comment
Share on other sites

@TheRich iets met frappe in de naam moet toch een aanwijzing zijn ?

maar vervelend idd als je het niet verwacht. 

 

Wat ik nu damp?

heb al maanden 30ml staan van full moon. De green versie. 

Weer eens uit de kast gehaald onder het mom van: eerst even de oude restjes opmaken. 

Best een smakelijke Vape. 

Dacht dat ik er weinig aan vond en dat hij daarom in een hoekje stond.....

maar het was me: ik vergeet je hoekje denk ik

of het hoekje: steep jij nog maar even verder(volgens mij heeft hij weinig tijd nodig maar toch)

Edited by Sebas
Link to comment
Share on other sites

Just now, Sebas said:

@TheRich iets met frappe in de naam moet toch een aanwijzing zijn ?

maar vervelend idd als je het niet verwacht. 

 

 

Wat weet ik daar nu van... Weet ik veel dat dat zo heet, ik noem het altijd ijskoffie.. ? En ijskoffie is lekker.. Frappe is ranzig blijkbaar.. ?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...