Jump to content

Wat ben je nú aan 't dampen?


tomtactix

Recommended Posts

Guest Poepgoai

Vampire Vapes Heisenberg aroma. Gemixt op 10% met 100% VG base, en dan een klein beetje 50/50 base bijgekapt, voor de winter. Nicotine zal rond de 1,5-2 mg zijn. Een beetje laag, ik ben 4 gewend, maar ik wil wat minderen. De smaak is goed, smaakt echt naar zure worm snoepjes, met een nasmaak van Ricard. Would recommend

Link to comment
Share on other sites

Vandaag de flavourboss looperz weer een kans gegeven, heel stom, als je ruikt aan de fles, ruikt het echt heel aangenaam, romig, zoet, met een heel klein beetje fruit.

 

Ga je het echter dampen dan smaakt het naar die muggen spray van vroeger, iedereen op de camping spoot dat spul en dan had ik ook nog eens zo'n tante waar ik na school naar toe moest die had van die plakpapieren slingers aan het plafond, die roken precies zoals looperz van fb smaken....

 

Nog een leuk experiment, vandaag wilden twee rokers mijn damper proberen, met dus de looperz nastyness er in, ze vonden het heerlijk!?

 

Het ultieme bewijs: van roken krijg je een slechte smaak.

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

In mijn Guardian 2 Pijp met Innokin Zenith, 1,6 ohm, op 11 watt, met 3 gaatjes open: Element Honey Roasted Tobacco S&V op 5mg met nic salt booster. Vaste prik.

In de Nautilus mini, op 1,8 ohm 12,5 watt: E liquid France Fruizee Blackcurrant mango. Een van mijn laatste nieuwe favorieten, heerlijk sappig smaakje!

In de Nautilus 2s zit nu Bach, ook van E liquid France. Appel kaneel en nog iets. Inmiddels de tweede 50 ml S&V fles. Blijvertje.

Daarnaast vandaag element tobacco chocolate, element pink grapefruit blueberry, Classic Kiss Beethoven, E liquid France Relax, en een mystery sapje ontvangen, ben benieuwd ...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...