Jump to content

Wat ben je nú aan 't dampen?


tomtactix

Recommended Posts

On ‎1‎/‎18‎/‎2019 at 8:18 PM, DaNova said:

nu een Boss Shot Striple Reborn 6mg 70/30

Totaal wat anders dan de menthol/anijs/fruit smaken die ik dagelijks damp.

Voor mij dus een beetje vreemd, maar zo rond de 100w begin ik hem zowaar best lekker te vinden?

Bij 120w begin ik echt duidelijk de aardbei te proeven ? Yummie?

Lijkt me lekkrr maar 120w vind ik wel wat veel?

Edited by Sub-Ωhm
❗ FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ ❗
Link to comment
Share on other sites

Gister shisha strawberry aan gemaakt. Eerst als solo aroma gewoon om de smaak te proeven. En sodeju wat is die goed zeg. Echt zoals strawberries moeten smaken.

 

Alleen wat scherp in de keel. Mogelijk dat ik de mist in ben gegaan met de meng verhouding vg pg. Maar dat is tr fixen.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Brandaris dat zijn dus allemaal kant en klare liquids die je mixt? Kom je niet vaak tegen.

 

Die top liquid highway is heel in het begin mijn adv geweest voordat ik ging diy'en. Kwam het dichtst in de buurt van zware van nelle vond ik. Ik mixte hem ook vaak met een beetje vanille

Link to comment
Share on other sites

Op dit moment wat tabak restjes tesamen gegoten met ong 1/5 Millers vanille liquid komt op ong 15mg nic in een naut AIO podje, straks weer over naar 2 Dvarw's met in de ene RY4 en in de andere Rolling Tobacco, beiden van Millers met 12mg nic.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Al weer een paar dagen:
DIY :

Son of a Biscuit Eater

Grahams RY4

Nice Custard Cream

Beardvape No 24

Ella’s Shortbread Biscuit

 

De bodem komt in zicht, dus binnenkort maar weer eens wat andere recepten in elkaar gaan steken.

Die Snickerdoodle Cookie heb ik ook in mijn receptenboekje staan @Zefanja In de volgende bestelling van aroma's zit dan ook de Cinnamon Danish Swirl, want die mis ik nog.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...