Jump to content

Stenen Winkels op Google Maps


Sledge

Recommended Posts

On 12-8-2017 at 3:12 PM, LNY said:

Vapr Amsterdam staat op de kaart nog aan de Veemarkt.
Ze zitten in ieder geval nu in de
Oude Hoogstraat 12 in Amsterdam.
Op hun site zie ik geen verwijzingen meer naar de Veemarkt

Gewijzigd

 

On 12-8-2017 at 3:12 PM, LNY said:

Aan de Torenstraat 1c in Castricum zit "het dampertje"

Toegevoegd

 

On 24-8-2017 at 12:45 AM, MrLee said:
eSmoking City - Tilburg,  Winkelcentrum Heyhoef 77

Toegevoegd

 

On 28-8-2017 at 7:50 AM, the martin said:

Liep ik zaterdag weer eens door mijn eigen stadje kom ik daar zo maar een winkel tegen....

 

E-smokershop

Marktstraat 5 A

7311 LH Apeldoorn

Toegevoegd

 

On 3-9-2017 at 10:55 AM, Emielh1 said:

House of vapes

weeshuissteeg 17

1441CS purmerend

https://www.houseofvapes.nl/

erg fijne winkel, relaxte kerel die alles duidelijk uitlegt en uitstekende service!

Toegevoegd

 

On 5-9-2017 at 8:44 PM, germanaaizer said:

Hebben ook een vestiging in Neerpelt

 

@Marina The Vape Neerpelt

Kloosterstraat 3

3910 Neerpelt

Toegevoegd

 

On 12-9-2017 at 1:14 PM, jolanda said:

Smokefriends Veldhoven

maria plein 2 

5503 da

Veldhoven 

www.smokefriens.nl

Toegevoegd

 

On 12-9-2017 at 1:17 PM, jolanda said:

Smokefriends Schaijk

pastoor van winkel straat 55 c

5374bh

schaijk

Toegevoegd

 

On 13-9-2017 at 8:17 PM, Phes62 said:

Dampfabriek

Huizerweg 46 A, 1402 AD Bussum

Toegevoegd

 

On 13-9-2017 at 8:17 PM, Phes62 said:

Volgens mij zit de pufstore niet meer in Bussum.Staat ook niet vermeld op hun website.

Verwijderd

 

Quote

Beste,

 

Op de kaart zie ik de winkel van Willy Michiels in Oostrum.  Bedrijfsnaam Goedkoop roken Venlo.

Deze is echter failliet. (http://www.faillissementsdossier.nl/nl/faillissement/1255181/goedkooproken-venlo-b-v.aspx

 

Vriendelijke groet,

Verwijderd

 

On 3-9-2017 at 10:55 AM, Emielh1 said:

Mag ik vragen waarom deze er nog niet tussen staat? 

Ik zie nu pas dat je de melding al veel eerder had gedaan. Toen ik dit bericht las, dacht ik dat het een nieuwe aanmelding betrof. Dat bepaalde mede mijn reactie. Verkeerde gehaaste interpretatie via een kleine GSM. Een klein maar nederig excuus is dus wel op zijn plaats, schijnbaar heb ik er eerder overheen gelezen.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Goedemiddag @Sledge, ik zie net op de map dat we achter onze shopnaam "Vape Canaveral" hebben staan, maar we zitten nog steeds in Wateringen hoor, wehehe!
En als je toch aan het aanpassen bent, zou je dan ook nog even de URL kunnen wijzigen naar www.thevapestore.nl? Zenk joe zo ontzettend veel! ;-)

Edited by Betty
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Betty said:

Goedemiddag @Sledge, ik zie net op de map dat we achter onze shopnaam "Vape Canaveral" hebben staan, maar we zitten nog steeds in Wateringen hoor, wehehe!
En als je toch aan het aanpassen bent, zou je dan ook nog even de URL kunnen wijzigen naar www.thevapestore.nl? Zenk joe zo ontzettend veel! ;-)

Het duurde even voor het kwartje viel, maar wat jij zag is de automatische kleur bepaling van google maps. Die deelt het alfabet op in gebruikers en bepaald zo welk kleurtje je pin wordt. Jouw kleurtje begint bij jou en loopt door tot VapeCanaveral. Ik heb wel meteen even de link aangepast :duim

image.png

 

17 hours ago, balling said:

Eliquitoutlet.eu zit niet meer in Gilze. I verhuisd naar:

 

Eliquidoutlet.eu

Voorstraat 100
3311ER Dordrecht

Aaah scherp, hij stond er al bij als "Dampshop Dordrecht" zoals de fysieke winkel lijkt/schijnt te heten (voorheen Vaporizer Store, het wordt er niet duidelijker op)

Heb die uit Gilze verwijderd :duim

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Sledge said:

Het duurde even voor het kwartje viel, maar wat jij zag is de automatische kleur bepaling van google maps. Die deelt het alfabet op in gebruikers en bepaald zo welk kleurtje je pin wordt. Jouw kleurtje begint bij jou en loopt door tot VapeCanaveral. Ik heb wel meteen even de link aangepast :duim

image.png

 

Hi @Sledge, wat grappig zeg! Op de site van de Esigbond gebruik ik ook Google Maps, maar dan met een aangepast icoontje. Dus ook nooit gezien dat die kleur pins op die manier werken wanneer je de boel standaard laat.

 

En uiteraard bedankt voor het aanpassen van de link!

Edited by Betty
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vanwege de zeer prettige ervaring met een aantal winkels, wil ik deze, al dan niet al bekend hier op het forum, nogmaals onder de aandacht brengen...

 

https://www.dampfabriek.nl/ met een hele mooie fysieke shop, goede adviezen veel e-liquids en o.a. VGOD producten aan de Huizerweg 46a in Bussum en binnenkort ook in Amersfoort...

 

http://www.cartomizers.nl/ en ja, dat is een Primera in Eindhoven maar onder franchise, in de Tongelresestraat 276, met een heel ruim aantrekkelijk geprijsd en mooi assortiment aan e-liquids en in de stenen winkel o.a. damp apparatuur van Geek Vape, Cloud Kicker Society, maar ook producten en toebehoren van Wismec, ELeaf,  Justfog, Smok etc.

 

Edited by tsiis
Verhuisd door tsiis :-)
Link to comment
Share on other sites

@Sledge @tsiis  Ik begin toch enigszins aan m'n zoek, vind en gezichtsvermogen te twijfelen... of ligt 't niet aan dat?

want ik dacht toch voldoende op en neer gescrolled te hebben voor dat ik de topic startte, maar ik zag dus toch zojuist pas de eerder genoemde Dampfabriek al in een eerder geplaatst bericht.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Goede morgen ..wij zijn blij om te melden dat we er een nieuwe dampshop bij hebben. Naast dampshop Dordrecht hebben wij sinds 11-02-2018 ook een nieuwe zaak in Tilburg erbij geopend hier volgde het adres en de openingstijden.

Dampshop tilburg

Goirkestraat 53a

5046gd Tilburg

Ma-gesloten

Di-10/17uur

Wo-10/17uur

Do-10/20uur

Vrij-10/20uur

Zat-10/17uur

Breed assortiment ook DIY

Edited by tvltvl
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 2/21/2018 at 7:18 AM, tvltvl said:

Dampshop tilburg

Staat er bij :duim

 

On 2/28/2018 at 3:01 PM, Mamboteur said:
Uvape Deventer

Staat er bij :duim

 

On 3/2/2018 at 1:11 AM, Betty said:

The Vape Store heeft op 25 februari een nieuwe vestiging geopend in Woerden:

Staat er bij :duim

 

On 3/2/2018 at 7:19 AM, Fender said:

Langestraat 82, 3811 AK Amersfoort

Staat er bij :duim

 

5 hours ago, Brouwke said:

Uvape(.nl) Deventer

Staat er bij :duim

 

Bedankt allen

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Dutch Vapers.

 

Dutch Vapers heeft naast hun website nu ook een nieuwe winkel geopend in Dongen:

 

Hoge Ham 125 
5104 JD Dongen
Tel. 0162 - 22 54 13 / 06-331 482 09

http://www.dutchvapers.nl/

 

Elektrisch roken, nu ook in Dongen

dutchvapers-715x408.jpg
Foto:

Op 3 april opende Dutchvapers haar deuren aan de Hoge Ham 125. Na vijf jaar activiteiten als webshop is Dongen nu een prachtige winkel rijker waar vele merken vloeistoffen, batterijen en toebehoren te verkrijgen zijn.

Of u nu starter of gevorderde bent, het team staat klaar om u te voorzien van uitleg en advies. Eigenaresse Deirdre Deckert legt uit: “elektrisch roken, oftewel dampen, is het verdampen van vloeistof door middel van een gloeispiraal. De batterij verwarmt deze en dat verdampt op zijn beurt de vloeistof. Dit kan zowel met als zonder nicotine.”

“Er zijn veel verschillende types en soorten, in alle kleuren en maten”vervolgt Deirdre. “Hierdoor kan een zeer persoonlijke set worden samengesteld, die voldoet aan uw specifieke wensen. Er zijn honderden smaken op voorraad en ook een ruim ‘doe het zelf’ assortiment. Wij zijn open dinsdag tot donderdag van 10.00 -18.00. Op vrijdag van 10.00-20.00 en op zaterdag van 10.00- 17.00. De koffie staat klaar!”

 

Mooi! Kan ik dat mooi op het fietsje doen.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...