Jump to content

bananansmaak zoektocht


saskia

Recommended Posts

Hoi saskia,

ik zat met het zelfde probleem met de bananensmaak. Het simpelste is om er wat bananen flavour bij toe te voegen. Ik haal de flavour bij ikbat zn webshop (dampertje.nl).

Je kunt op deze manier je bestaande liquid "oppimpen" naar je eigen smaak.

Mocht je wat meer willen experimenteren zou ik hier eens kijken;

http://www.elektrisch-roken.nu/index.php?topic=6102.0

Succes

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat dat voor iedereen anders is, maar de mijne smaakt in ieder geval naar banaan nou  :jazeker

Het is nou net alsof je bij elke "teug" je mond vol hebt met van die bananen snoepjes  :shock

Ik zou het gewoon proberen, voor nog geen 5 euro kun je geen buil vallen lijkt me, en mocht het je niet bevallen koop ik het wel van je over

Link to comment
Share on other sites

Banaan leek me eerst niks om te dampen, maar de banaan-aroma van Inawera vind ik wel lekker. Tenminste, 1 drupje bij een andere smaak geeft een lekker romig effect. Ik ben benieuwd naar de andere suggesties, weer wat voor op mijn verlanglijstje!

Link to comment
Share on other sites

De bananas & cream van vapourjuice is ook net van die snoepjes. Voor mij veels te zoet, ik wordt er misselijk van, ik had gehoopt op iets wat echt naar banaan zou smaken...

Voor degenen die daarvan houden is het misschien wel iets (de Belgian waffle van hun is dan wel weer heel goed)

Link to comment
Share on other sites

Guest Ingridje

Ik ben nog maar een nieuwe damper..

Maar al veel smaakjes geprobeerd..

mijn favoriete zijn geworden Banaa, Peer, Tripple Mint, Fruit mix, Mango, allemaal van Dekang.

In mijn viva nova clearo smaken ze lekkerder..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ik kan spijtig genoeg niet vergelijken met andere bananen smaakjes maar diegene van EBNFerro @37 is niet slecht, zelfs zonder nicotine. Uitgesproken bananengeur en smaak, juist op punt en bovendien niet eens zo duur. maar smaken en kleuren verschillen enorm. Wat jij overheerlijk vindt is daarom niet andermans dada :bloos

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nou ik heb de bananen smaak van @37 vind m niet bijzonder... heel flauwtjes banaan... op aanraden van @Angie lorAnn smaakstoffen besteld en wil nu dus mijn bestaande bananen smaakje van @37 op pimpen... las ergens al dat als je iets toegevoegd heb m ff in een warm badje kunt leggen?

Hoeveel zal ik erbij doen... het is zeer geconcentreerd... 1 druppel maar op 9ml?

in afwachting haha...

Link to comment
Share on other sites

Guest goldenfan

heb je de banaan van mist al eens geprobeerd? ik vind hem persoonlijk erg lekker.

oh sorry, zag net dat ik dat al eens gezegd had

Link to comment
Share on other sites

@Janny, nee die van  Mist ken ik niet...

Heb mijn uitprebeersel 'geproef'  ik kon het niet laten en heb er toch 2 druppels in gedaan... hij smaakt nu ok, had miss nog iets extra gekund, maar daar wacht ik ff mee, je kunt beter iets toevoegen dan dat het over de top is... nou ben benieuwd...  Heb de hele nacht nachtdienst dus heb de gelegenheid om te testen vannacht haha

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...