Jump to content

Kruidige tabaksmaken


Bootsman

Recommended Posts

Weet iemand of er flavours zijn met kruidige tabaksmaken? Een beetje in de hoek van de rocketfuel liquids (ol river) maar ook de dark virginia van Green Vapes zit in diezelfde hoek. Beetje spicy-kruidenachtige smaken zijn het. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel :grins

Het zijn vaak de donkerbruine liquids.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Break fast van green vapes is ook een donker bruine liquid ben niet zo goed in het benoemen van smaken.

Maar is wel een liquiddie  je moet proberen.

Kan  bij Gert Jan van  Vapexperience begreep uit een eerdere post van je dat je daar bent a.s. Zaterdag.

Groet Bert

Link to comment
Share on other sites

Zoiets als tribeca van halo?

Voor zover ik weet is Tribeca een variant op RY4, en dat is niet wat ik bedoel. Dat zit in de hoek van caramel en vanille, ondanks dat RY4 een tijd lang favoriet was, is dat niet wat ik bedoel. Het kruidige wat ik zoek zit daar niet in, maar bedankt voor het meedenken.

Break fast van green vapes is ook een donker bruine liquid ben niet zo goed in het benoemen van smaken.

Maar is wel een liquiddie  je moet proberen.

Kan  bij Gert Jan van  Vapexperience begreep uit een eerdere post van je dat je daar bent a.s. Zaterdag.

Groet Bert

Hoi Bert,

Van Green Vapes heb ik vorige keer de Virginia Dark meegenomen, dat is de smaak die ik bedoel. Ik ga zaterdag zeker nog meer van Green Vapes proberen omdat ik al zag dat er nog meer donkere liquids bijzaten.

Maar ik ben benieuwd of er ook flavours zijn waarmee ik zelf zo'n smaak kan maken....thanks!

Misschien is het ook wel goed om te melden dat het dus niet om de RY4 smaken gaat,en om de tabaksmaken met alleen een zoete smaak erbij. Die vind ik ook lekker maar ik en nu op zoek naar

Link to comment
Share on other sites

De flavors van FlavourArt zijn erg goed al zeg ik hetzelf. EN ze zijn ook nog eens getest op hun werking in een dampscenario en vrij van allerlei ongewenste ingrediënten.

CowBoy Blend is de smaak geweest die mij definitief van het roken heeft afgeholpen. helaas heb ik daar nu een tot nu toe permanent flavor-block voor.

Link to comment
Share on other sites

Guest notwist

Alle tabak smaken van House of Liquid zijn, in meer of mindere mate, kruidig omdat er echte tabaksbladeren in zijn verwerkt. Afhankelijk van de soort single varietal heeft de smaak meer of minder smaaktonen als bv kruidig, fruitig of peperig.

Link to comment
Share on other sites

Probeer morgen ook de 555 van green vapes even,is ook erg goed.

Daar heb ik aan geroken de vorige keer, maar ik vind de noten erin niet lekker. Misschien toch maar een poging wagen, als we er toch zijn :grins Heb hem ook wel eens in DIY van Inawera gehad maar die vond ik toen niet lekker, thanks!

Cam blend van flavourart is ook een kruidachtige smaak met een licht zoete touch, dus ook diy,

Zie boven.

Gaat ook op het lijstje van flavourart, die was ik inderdaad al tegengekomen en leek me ook wel wat.

Vreemde is trouwens dat ik bij de beschrijvingen van Green Vapes dark virginia zag dat er chocolade accenten in zouden zitten, die herken ik dus helemaal niet. Normaal vind ik chocolade niet te pruimen in liquid :gek

Misschien toch wat vaker chocolade proberen...

Link to comment
Share on other sites

Je zou van Indigo de Duke kunnen proberen. Krachtige, volle smaak, beetje zoetig maar niet "geflavoured".  Als je minder zoet zoekt met een beetje een rokerige, latakia-achtige toon zou je Kick Back kunnen proberen, maar mij was die wat te streng. Express is hun 555-variant maar ik proef eerder iets richting drop dan notig. Maar die ik net binnen en is dus nog vers. (en hun RY is wel zoet met karamel en vanille maar is ook super) Cloudhouse heeft ze en mixt ze nu zelf.

Link to comment
Share on other sites

Indigo is enkel bij Cloudhouse te koop, House of liquids al geprobeerd?

El Toro heeft ook een mooie lijn tabak

El Toro staat ook nog op mijn shortlist, alleen ben ik bang dat dit te droge tabakssmaken zijn, moet bij mij wel duidelijk wat aextra's bijkomen. Heb jij ze zelf geprobeerd en zo ja, welke raad je aan?

Link to comment
Share on other sites

Meer de sigaar-achtige...die zijn wat minder droog en kruidiger.

Ze hebben testflesjes van 5 ml voor 4 euro....zeker proberen !

Ok, dank. Staan op de lijst.

Misschien weet je dat al, maar toch voor de zekerheid: cloudhouse zit in Frankrijk, dat hoort zo'n beetje bij Nl :)

Ze zijn er maar druk mee:

CloudHouse is buried under an unusually high number of orders. In order to maintain reasonable shipping times we have to close the store to catch up. CloudHouse will be back online on 21/11/14. Sorry for the inconvenience. If you need to contact someone at CloudHouse please email sales@cloudhousevapor.com.

Zou vandaag dus weer online moeten komen. Maar ze gaan op de lijst.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Maak nieuwe...