Jump to content

Kruidige tabaksmaken


Bootsman

Recommended Posts

Misschien weet je dat al, maar toch voor de zekerheid: cloudhouse zit in Frankrijk, dat hoort zo'n beetje bij Nl :)

Ze zijn er maar druk mee:

CloudHouse is buried under an unusually high number of orders. In order to maintain reasonable shipping times we have to close the store to catch up. CloudHouse will be back online on 21/11/14. Sorry for the inconvenience. If you need to contact someone at CloudHouse please email sales@cloudhousevapor.com.

Zou vandaag dus weer online moeten komen. Maar ze gaan op de lijst.

Ja, gebeurt de laatste tijd vaker. Mocht je bestellen, POV20 geeft 20% op liquids.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik tip Druid's Brew Bread of Heaven. Ik ben heel erg van de tabak vapes en deze spant wat mij betreft de kroon. Kruidig is ie zeker.

Bread of Heaven is van alles, maar tabakkerig...? Nah.

Inderdaad, maar ik vape het als een tabak. Hoeveel je er ook in proeft, voor mij blijft het hoofdzakelijk een tabak.

Link to comment
Share on other sites

Ik tip Druid's Brew Bread of Heaven. Ik ben heel erg van de tabak vapes en deze spant wat mij betreft de kroon. Kruidig is ie zeker.

+1  helemaal eens. Als ik één liquid moet noemen met de beschrijving kruidige tabakssmaak is het idd deze. Aanrader!

Link to comment
Share on other sites

El Kamino al 's geprobeerd?

Heel lang geleden, maar kan het me eigenlijk niet meer herinneren. Check!

Ik tip Druid's Brew Bread of Heaven. Ik ben heel erg van de tabak vapes en deze spant wat mij betreft de kroon. Kruidig is ie zeker.

In de UK te koop zie ik, lijstje word lang :gek

Thanks!

En om naar het onderwerp terug te gaan, zijn er ook nog flavours i.p.v. k&k liquids?

Link to comment
Share on other sites

En om naar het onderwerp terug te gaan, zijn er ook nog flavours i.p.v. k&k liquids?

Had je mijn heksenketeltje al eens geproefd?  :haas

Ik had wel eens wat gelezen over jouw heksenketeltje, maar blijkbaar over het "kruidige" heen gelezen. Ik zet hem ook op de lijst, bestel ik de flavours volgende maand mee als ik bij inawera ga bestellen. Ik denk alleen dat ik de black tea laat schieten in het recept, gaat dat veel afdoen aan de smaak denk je?

Link to comment
Share on other sites

Guest Diertje

Ik kan je wel een flesje heksenketel voor je maken als je wilt.. als je even doorgeeft welke sterkte nicotine je gebruikt dan stuur ik je binnenkort wel een flesje, of als je zin hebt om een stukje te fietsen kan je het komen halen :)

Zelf vind ik dat de black tea wel invloed heeft op de troathit, meer dan andere smaken, en omdat ik laag in nicotine zit (4 mg) is dat wel essentieel

Link to comment
Share on other sites

Ik kan je wel een flesje heksenketel voor je maken als je wilt.. als je even doorgeeft welke sterkte nicotine je gebruikt dan stuur ik je binnenkort wel een flesje, of als je zin hebt om een stukje te fietsen kan je het komen halen :)

Zelf vind ik dat de black tea wel invloed heeft op de troathit, meer dan andere smaken, en omdat ik laag in nicotine zit (4 mg) is dat wel essentieel

Dat is lief!

Maak ik graag gebruik van. Fietsen doe ik graag maar ik ben wel een mooi weer fietser :wink

Hou het recept dan maar origineel en dan in 6 mg. Ik zal je mijn adres pb'en, thanks!

Link to comment
Share on other sites

Guest Diertje

okido :duim

Ik zag de pm eerder dan dit bericht, maar komt voor de bakker :)

Alleen verwacht ik natuurlijk wel een uitgebreide smaakreview, liefst ala Hans met een youtube filmpje :897:lol maar je mag ook gewoon laten weten of je het wat vind hahaha.. anyway, ik zal morgen wel even wat in de YM gooien voor je.

Persoonlijk vind ik het dan na een weekje of twee weken laten staan het beste van smaak..

Link to comment
Share on other sites

Guest notwist

El toro is simpelweg de defacto standaard in tabak liquids. Probeer puros Dark en je wilt nooit meer iets anders. Ik snap niet waarom zoveel mensen vieze tabak liquids dampen van neptabak terwijl je voor €4,30 per 10ml gewoon het beste in de markt kunt kopen.

Link to comment
Share on other sites

Weet niet of dit de goede topic is denk het niet (off-topic) wie kent de thee winterglow? Als ze die smaak hebben voor me esigaret zou te lekker zijn. Of kent iemand heel toevallig de theesmaak en weet welke liquid hier naar smaakt.

Voor de thee liefhebbers die winterglow niet kennen, heerlijke theesoort

Link to comment
Share on other sites

Guest notwist

Ieder zijn smaak he!

Natuurlijk, ieder zijn smaak. Maar heb je het geprobeerd dan? Zo niet, dan adviseer ik je het eens te proberen, ik lieg niet over de standaard in tabak smaak. Er zijn zoveel mensen die constant vragen naar goede tabak liquids en telkens weer komt de mikmak aan nep smaken voorbij, terwijl je voor minder geld gewoon the real thing kunt krijgen.

Link to comment
Share on other sites

Guest notwist

Weet niet of dit de goede topic is denk het niet (off-topic) wie kent de thee winterglow? Als ze die smaak hebben voor me esigaret zou te lekker zijn. Of kent iemand heel toevallig de theesmaak en weet welke liquid hier naar smaakt.

Voor de thee liefhebbers die winterglow niet kennen, heerlijke theesoort

Real extracts heeft de beste thee smaken die ik ken. Gemaakt van echte thee bladeren via een speciaal extractie proces gemaakt. Alsof je een echt kopje thee dampt.

Link to comment
Share on other sites

Ieder zijn smaak he!

Natuurlijk, ieder zijn smaak. Maar heb je het geprobeerd dan? Zo niet, dan adviseer ik je het eens te proberen, ik lieg niet over de standaard in tabak smaak. Er zijn zoveel mensen die constant vragen naar goede tabak liquids en telkens weer komt de mikmak aan nep smaken voorbij, terwijl je voor minder geld gewoon the real thing kunt krijgen.

The real thing is tabak pakken, in de fik steken en de rook inademen.

"Nep" is da way to go. Mocht ik zin hebben in een banaan dan eet ik er een. Van een bananen-liquid verwacht ik iets anders dan van een stuk fruit en voor mij hoeven ze ook geen vers geperste sinaasappelsap in mijn juice te stoppen. Niet dat ik tegen NET ben, maar uiteindelijk boeit het me niet of  iets NET of net niet is. NET bootst niet de smaak van de rook van verbrande tabak na, het is gewoon een ander manier om smaak te geven aan een base. Wat telt is de smaakbeleving - voor mij. Met een kwalificatie als "de beste", kan ik dan ook helemaal niets. Smaak is voor een goed deel subjectief.

Link to comment
Share on other sites

Guest notwist

Ieder zijn smaak he!

Natuurlijk, ieder zijn smaak. Maar heb je het geprobeerd dan? Zo niet, dan adviseer ik je het eens te proberen, ik lieg niet over de standaard in tabak smaak. Er zijn zoveel mensen die constant vragen naar goede tabak liquids en telkens weer komt de mikmak aan nep smaken voorbij, terwijl je voor minder geld gewoon the real thing kunt krijgen.

The real thing is tabak pakken, in de fik steken en de rook inademen.

"Nep" is da way to go. Mocht ik zin hebben in een banaan dan eet ik er een. Van een bananen-liquid verwacht ik iets anders dan van een stuk fruit en voor mij hoeven ze ook geen vers geperste sinaasappelsap in mijn juice te stoppen. Niet dat ik tegen NET ben, maar uiteindelijk boeit het me niet of  iets NET of net niet is. NET bootst niet de smaak van de rook van verbrande tabak na, het is gewoon een ander manier om smaak te geven aan een base. Wat telt is de smaakbeleving - voor mij. Met een kwalificatie als "de beste", kan ik dan ook helemaal niets. Smaak is voor een goed deel subjectief.

Tja, zoals ik al zei: smaak is persoonlijk. Alleen in dit geval zit er wel degelijk een groot kwaliteitsverschil in de liquids. En ja, ook op het gebied van smaak, hoe subjectief dat ook moge zijn. Hoe kan het ook anders,  een Liquid als Cigarillos wordt gemaakt van echte Cubaanse tabaksbladeren in plaats van Tobacco Absolute. En NET liquids van trabuco via steeping in whisky vaten voor een rokerige ondertoon. Heb je wel eens een NET liquid geprobeerd? Het zijn juist de nep smaken die een sigalike proberen na te bootsen. Dus inclusief de assige smaak. Als je dat zoekt, prima. Er zijn voldoende op de markt te krijgen. Zoek je een echte tabak smaak, dan is er in Nederland op dit moment geen beter product.  In Amerika zijn er een aantal die ook zeer goed zijn, daarnaast is er een Italiaanse producent.  ik wil je met plezier doorverwijzen online.

Link to comment
Share on other sites

Guest notwist

En nee, onder the real thing versta ik niet verbranden, maar de smaak van echte tabaksbladeren. Elke tabakssoort heeft een andere smaak. Tevens heeft de mate van drogen en de wijze effect op de smaak. Perique is fruitig en kruidig, een verse Virginia is juist licht en heeft meer een ondertoon van citrusvruchten. Latakia kan mits goed gebruikt een prettig rokerig aroma geven in een blend. De extractie / maceratie methode en de steeping tijd hebben daarnaast effect op de smaak. Maar dit alles is gewoon bullshit als je zoekt naar een cigalike.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb sinds een paar dagen Cigarillos Naturales van El Toro in huis en (ook ik) moet zeggen; het smaakt zo onvoorstelbaar naar echte sigatettenrook dat het haast griezelig is. Ongelovelijk...

Waanzinnig knap gemaakt!

Sent from Tapatalk for iPhone

Link to comment
Share on other sites

Ik heb sinds een paar dagen Cigarillos Naturales van El Toro in huis en (ook ik) moet zeggen; het smaakt zo onvoorstelbaar naar echte sigatettenrook dat het haast griezelig is. Ongelovelijk...

Eerlijk gezegd betwijfel ik sterk of ik dat nu nog lekker zou vinden... :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Maak nieuwe...