Jump to content

pg allergie


Guest mieke

Recommended Posts

Hallo,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ik heb een pg allergie en wil niet terug de echte sigaretten meer roken dus is het nodig om over te stappen naar vg maar waar kopen heb al wel gelezen in amerika maar is er in Nederland niets te koop en zoniet weet iemand wat de verzendings kosten zijn vanuit amerika en de levertermijn.

mvg Paul

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ik heb een pg allergie en wil niet terug de echte sigaretten meer roken dus is het nodig om over te stappen naar vg maar waar kopen heb al wel gelezen in amerika maar is er in Nederland niets te koop en zoniet weet iemand wat de verzendings kosten zijn vanuit amerika en de levertermijn.

mvg Paul

wat je wel kan doen en is verkrijgbaar in nederland is diy (do it yourself)

je koopt vg aan en enkele smaakstoffen en je maakt je liquids zelf

hier een linkje http://www.dampertje.nl/c-1853813/base/

http://www.dampertje.nl/c-1836259/diy-flavours/

mocht je daar interesse voor hebben, we helpen je er zeker door :ja

je roept maar :biertje

Link to comment
Share on other sites

Daar heb ik zeker intresse voor maar wat moet ik dan allemaal bestellen en ik had graag tabak smaak gehad en hoe maak ik het. :clap

mvg Paul

ik stuur je een pb met de basisuitleg :wink

Link to comment
Share on other sites

Wat ik mezelf afvraag is of je ook last hebt van de pg allergie met gewone sigaretten? In de ingredienten die in reguliere sigaretten en shag verwerkt zitten zit namelijk ook de PG. Hier zit het in zeer kleine hoeveelheden in dus misschien dat mensen er daarom minder last van hebben maar sinds ik dit weet vraag ik het mezelf eigenlijk wel af?

Link to comment
Share on other sites

Aloys, ik heb in ieder geval nooit last van PG gehad bij het roken van sigaretten of shag (zelfs geen hoestbuien of benauwdheid). Misschien omdat er een groot verschil is tussen verbranden en verdampen.

Van PG in shampoo, tandpasta, etc. heb ik ook nooit last gehad, omdat in die gevallen de PG niet eens de kans krijgt om in te trekken, je spoelt 't immers snel weer uit.

Als ik PG-liquid op de huid krijg, en vergeet om 't snel weg te wassen, ontstaan op die plek heftig jeukende bultjes.

 

Edited by Marianna
Link to comment
Share on other sites

Guest Rabinos

Allereerst allemaal de beste wensen !

Ook ik heb zeker interesse in het maken van liquids,

Wil iemand deze mij mailen

Alvast dank voor de moeite.

Gr Rabinder

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

Aan iedereen bedankt om mee te denken en ga proberen om zelf mijn VG liqud te maken en sorry voor de late reaktie maar ben enkele daagjes weggeweest en verder aan iedereen een gelukkig en voorspoedig 2013.

mvg Paul

Link to comment
Share on other sites

Allereerst allemaal de beste wensen !

Ook ik heb zeker interesse in het maken van liquids,

Wil iemand deze mij mailen

Alvast dank voor de moeite.

Gr Rabinder

Je kunt onder het kopje E-roken, Liquids, een subboard DIY vinden, met topics hierover.

Link to comment
Share on other sites

Wel jammer dat er na de VG hetze en onkunde geen VG meer verkocht word in Nederlandse shops. Beetje kwalijk ook voor mensen die gevoelig zijn voor PG.

Link to comment
Share on other sites

Ja, base, maar bedoelde eigenlijk pre-mixed.

Er zijn een paar webshops die 2 of 3 kant-en-klare VG-liquids verkopen, zoals cmalo.nl,  of shops die incompleet zijn qua informatie, wat ik niet de moeite waard vond om te vermelden.

(b.v. Wat heb je eraan om de prijs te weten, als de hoeveelheid er niet bij wordt vermeld?)

Link to comment
Share on other sites

Er zijn een paar webshops die 2 of 3 kant-en-klare VG-liquids verkopen, zoals cmalo.nl,  of shops die incompleet zijn qua informatie, wat ik niet de moeite waard vond om te vermelden.

(b.v. Wat heb je eraan om de prijs te weten, als de hoeveelheid er niet bij wordt vermeld?)

Helemaal mee eens. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Partysmoker

Wel jammer dat er na de VG hetze en onkunde geen VG meer verkocht word in Nederlandse shops. Beetje kwalijk ook voor mensen die gevoelig zijn voor PG.

http://www.flavory.nl/vg-liquids.html

Als je een bepaalde smaak zoekt laat het horen en dan kijk ik wat er van VG staat , staat nl meer op voorraad dan in de shops aanwezig zijn.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...