Jump to content

Kaas???


Guest kimmy

Recommended Posts

Guest Sassenheim

Aloha...

Kimmy heeft dit topic geopend voor mij vrees ik.. ik ben die kaasfreak en ben nog erg aan het orienteren of electrisch roken wat is ja of de neen...

Maar dol op kaas ben ik.. en tja stel nou dat er in nederland een liquid was met kaas smaak.... wie weet dan eerder overstag haha

Link to comment
Share on other sites

Het eerste adres verzendt alleen binnen Duitsland en naar Oostenrijk.

Bij het tweede adres moet je een mailtje sturen.

Het derde adres rekent minstens €10 verzendkosten voor EU-landen.

Tja, zo gaat dat heel vaak.

Ook veel leveranciers in USA verzenden NIET naar de EU.  :boos

Er schijnt een uitzondering mogelijk te zijn voor de derde site, indien bestelling onder 29,95 euro is:

"Für die europäischen Länder bieten wir Bis 29,90 EUR als alternative zum DHL Paket den Versand per Maxibrief für 3.95 an"

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een cheesecake aroma waar ik net wat liquid van gemaakt heb. Deze moet nog even rijpen, ik zal hem over een paar dagen proeven.

Cheesecake is kwarktaart en heeft dus vrees ik niet zoveel met kaas te maken. In het Engels is kwark "fresh cheese" (wat natuurlijk wel wat verband heeft, maar niet met kaas zoals het werd genoemd).

:ja > 'cheesecake' is ahw a la Monchou-taart met een kersen of aarbei-vulling dus zoals het meest oude [standaard] recept in NL denk ik [ik voel een Mariannabel aankomen :fluit]

Een paar jaar geleden kreeg ik bij een High-Tea overigens ook nog andere soorten 'cheesecake' aangeboden: ook erg lekker, maar geen van allen smaakten naar een [hollandse] kaas..

Dat je het idd maar vast weet fummel..  :ja

:bloos

Nou ja ik ben benieuwd of 'ie toch lekker is... Kaas dampen lijkt me toch niet zo, maar wil wel taartachtige dingen proberen!

Of is kaas wel erg lekker te dampen?

Link to comment
Share on other sites

Guest Partysmoker

en tja stel nou dat er in nederland een liquid was met kaas smaak.... wie weet dan eerder overstag haha

Cheese cake is op voorraad in 16mg  :worship

indien interesse graag een mailtje.

Link to comment
Share on other sites

€10tje verzendkosten uit Duitsland is redelijk normaal, helaas.

Als je b.v. 5 liquids in plastic flesjes van 10ml bestelt, weegt dat maar 40 gram en kan als briefpost verzonden worden (past door de brievenbus). Van NL naar een ander Europees land kost dat €1,80. Als ze meer berekenen, is dat voor verpakking.

Als je bij Inawera vanuit Polen 120 ml aan liquids bestelt, betaal je toch maar € 4,30 voor pakketpost.

Als je bij PA vanuit Californië bestelt, betaal je $ 7,90 bij briefpost.

Bij VV vanuit Californië hetzelfde, en dan notabene in glazen flesjes.

Dus die Duitse leverancier lijkt me leider ein bisschen beklopft.

Link to comment
Share on other sites

Guest datida

Twee pagina's over kaas...heel knap  :duim.          :lol

ongelooflijk super toch :haha

kom bijna niet meer bij  :lol

voor de liefhebbers heb nog een beetje ansjovis en crab staan :ja

lekker om pasta van te maken(bedoel geen macaroni,spaghetti etc)

die dingen aankopen om te dampen is volgens mij niet aan te raden,maar gebruiken met een bende dampers gewoon voor de lol,en de lol is verzekerd :biertje

Link to comment
Share on other sites

Guest Sassenheim

en tja stel nou dat er in nederland een liquid was met kaas smaak.... wie weet dan eerder overstag haha

Cheese cake is op voorraad in 16mg  :worship

indien interesse graag een mailtje.

Hahaha nou ik ben er nog niet uit hoor.. je bent de 2e die het hoort als ik zover ben haha Kimmy de eerste.... anders krijg ik klappen ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest datida

is er ook een Port smaak?  :Peetje

je brengt me op ideeén als ik daar in slaag stuur ik er je zeker eentje op :ja

maar ben helaas nog altijd bezig met sangria en nog niet het gewenste resultaat gehaald,maar de aanhouder wint :mmm

Link to comment
Share on other sites

Hahaha nou ik ben er nog niet uit hoor.. je bent de 2e die het hoort als ik zover ben haha Kimmy de eerste.... anders krijg ik klappen ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...