Jump to content
Message added by wahanassatta

Nieuw op het forum? Check onze forumwiki!   -   Nieuw met dampen? Check onze dampwiki!

Recommended Posts

Guest K-TeztroV
Posted
38 minutes ago, Cumulus said:

@K-TeztroV ben heel benieuwd naar jouw smaakjes. Als mede Dordtenaar ben ik lekker dichtbij om te testen ?

Super cool, laten we eerst eens kijken of ik goede smaakjes eruit krijg, als dat zo is ben je altijd welkom te komen proeven ?

Guest K-TeztroV
Posted
2 hours ago, Dampende DJ said:

@K-TeztroV @Cumulus Allemaal Schapenkoppen hier joh! Begin me steeds meer thuis te voelen ? 

Huts..!  ??

Posted

Hey forumleden,

Mijn naam is Corrine en ben 29 jaar. Vandaag heb ik de justfog q16 gekocht en dus ook begonnen met dampen. Ik rookte zo'n 10 tot 20 sigaretten per dag, en zag steeds vaker mensen dampen, waardoor mijn interesse was gewekt. Veel mensen waren zo enthousiast, dat ik het ook een kans heb gegeven. Ik ben fantastisch geholpen in de winkel waar ok heen ben gegaan en heb een aantal mogen uitproberen. Waardoor ik een weloverwogen keuze heb kunnen maken, en ik er vertrouwen in heb dat ik geen sigaret meer zal aanraken. Ik liep met een nagenoeg vol pakje de winkel uit. Maar tot nu toe nog niet de behoefte gehad om er 1 op te steken. Ik heb verschillende smaakjes e-liquid meegenomen, zodat ik nog een beetje kan experimenteren wat ik lekker vind. Maar op dit moment geniet ik van een heerlijk vanillesmaakje! 

Guest rhapsody44
Posted

Hoi allen,

net een weekje op vakantie geweest en overgestapt van zware van nelle shag pakje per 2 dagen

naar een eleaf pico 21700 zonder problemen! heel blij mee... ik ruik weer dingen, stink niet, en zit nu op

sterkte 6 nicotine.

ben een beetje aan het uitvogelen hoe ik mijn apparaat het beste kan gebruiken: vooral welke coils

en welke liquids ik het fijnst vindt in de juiste prijs / kwaliteitsverhouding.

kortom, enthousiast maar nog echt een newbie!

Posted

Welkom aan alle nieuwe mensen hier!

schroom niet vragen te stellen in de topics, of een topic aan te maken als je dingen wilt weten. Heel veel succes!

• Like 2
Guest K-TeztroV
Posted
On 25-4-2019 at 19:51, Marcel loves E6 said:

Welkom aan alle newbies!

@K-TeztroV

even ter info, damparoma's zijn meestal op PG basis en soms op VG basis. Maar gebruik nooit maar dan ook nooit aroma's op olie basis. Dat is nog slechter voor je longen dan roken!

Zeker niet, ik extraheer met alcohol en destilleer erna de alcohol er weer uit waardoor er dus een pure aroma overblijft.

Posted

Hoi,

Ben Eddy, 42 jaar en sinds 14 maart vorig jaar een gelukkige damper na 26 jaar gerookt te hebben. (4 jaar drum, 22 jaar javaanse jongens)

Begonnen met een justfog q16 en nu sinds februari uiterst tevreden met mijn eleaf ikuu i200. Ik, mijn vrouw maar ook mijn 2 kids zijn erg blij dat ik van de shag af ben.

Ben zelf voornamelijk een lurker maar wil af en toe nog wel eens reageren als ik vind dat mijn mening iets bij kan dragen. Verder voornamelijk op zoek naar goedkope dampwinkels op het internet en lekkere aroma's.

• Like 18
Posted

Hoihoi

Even voorstellen:

Ben een ex-rookster, ik rookte een pakje per dag en sinds een half jaar overgestapt naar het dampen. Heb eerst een Aspire Pockex gehad. Die lekte alleen vreselijk, enorme spitbacks en werd gloeiend heet. Anderhalve maand geleden een Justfog Q16 aangeschaft en veel fijnere ervaring! ??

• Like 19
Guest NLBjarne
Posted (edited)

Hooi Ik ben Bjarne 29 jaar en ik ben op zoek naar goedkope rookwaar.
Het liefst geen esigaretten.
Wie kan mij hier mee helpen?
Stuur een berichtje naar <Edit FBT>

Edited by Tamara
Persoonsgegevens
Posted

Voor goedkope rookwaar kan ik je verwijzen naar de beroemde peukenbakken bij rookruimten.
Of je gaat diep inhaleren, of je gaat peuken rapen.
Kost je wel wat vloei, dus inhaleren blijft een aanrader.
Kunnen we je nog ergens mee helpen?

• Haha 1
Posted

@NLBjarne Ik heb je e-mailadres verwijderd. We delen hier in het openbaar geen persoonsgegevens en contact opnemen kan dmv dm.

Verwacht echter niet al teveel reactie. Wij roken hier geen sigaretten (een enkele uitzondering nagelaten) maar dampen. Je vraagt het dus op de verkeerde plek.

Als je wilt overstappen op dampen dan kunnen en willen we je uiteraard helpen.

Guest UGL200628
Posted
2 hours ago, damper27 said:

Hallo ik ben Angelique..... enorme wolken .... een mtl erbij ... nog niet helemaal van het a-roken af ??

Hoi Angelique,

Daar schuilt beetje het gevaar. De meeste dampers die DL dampen zie ik toch altijd behoorlijk laag in de nicotine zitten, want hey, dan wordt het te sterk als ik die vette aardbeien pluim wil maken, vind ik zelf ook. Als je echt van A-roken af wilt, dan zal je toch iets meer moeten doen aan de nicotine voldoening, en dat betekent gewoon hoger gaan zitten met je nicotine. En daar is nu juist MTL veel geschikter voor. En laat je vooral niet van de wijs brengen, maar MTL is over het algemeen beter voor de smaak.

Guest UGL200628
Posted
On 26-4-2019 at 22:14, Coot said:

Hey forumleden,

Mijn naam is Corrine... vertrouwen in heb dat ik geen sigaret meer zal aanraken.

Fantastisch bezig Corrine,

Nog één tip, zorg dat je altijd een back-up hebt zodat je niet in de stres raakt als je huidige setup stuk gaat of kwijt is.

Posted (edited)

@Darksand Ik ben juist begonnen met MTL maar dat was uiteraard op wattages die om te huilen zijn.Ik heb pas geleden een nautilus tank gekocht en die schroef ik nu sinds kort op mijn innokin proton die even heel wat meer power kan geven aan dat tankje dan de Evic.Ik gebruik de nautilus alleen momenteel als CBD tank (blijvende schade aan zenuw door te lang doorlopen met een hernia ??‍♀️) Ik zat er zelf aan te denken om misschien eens liquid te gaan proberen met nic salt op 20mg en dat dan ook in een aparte tank zodat ik niet de hele dag loop te lurken aan de hoge nic gehalte maar op die manier toch de behoefte aan a-tjes sterk te verminderen.

Edited by Tamara
FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ )
  • Like 5