Celles Posted April 20, 2025 Posted April 20, 2025 Met hulp gevonden. Mijn naam luidt Celles. Woon in het mooie Limburg en heb veel interesse in het technische gedeelte van vape-toestellen. Een vraag heb ik elders al geplaatst. 9
Celles Posted April 21, 2025 Posted April 21, 2025 12 hours ago, Avalon65 said: Ook hier een welkom op het forum🌺 👍 12 hours ago, Avalon65 said: Ook hier een welkom op het forum🌺 👍 2
Cyber_Huub Posted April 29, 2025 Posted April 29, 2025 Toen onze mop een mopje was, zoom-de hij weer door 😉 2
elsatora Posted May 21, 2025 Posted May 21, 2025 Ik ben E. 39 jaar en ben sinds 3 jaar gestopt met roken. Dat vervangen voor dampen. (Afbouwend via e liquid qua nicotine percentage) daar 1.5 jr terug mee gestopt.. Helaas besloten toch weer te beginnen. Vraag gesteld:):) 7
dutchsnail Posted May 23, 2025 Posted May 23, 2025 Hi, Ik ben in 2013 overgestapt en was toen ook lid van dampforum. Doordat ik mijn mail account kwijt raakte en andere phones heb gehad, kon ik niet meer inloggen. Nu lijkt het me tijd om weer mee te doen 😁. Ben blij dat ik nog wat namen herken! Ik ga me nu lekker inlezen 😉 Blij om terug te zijn 😊 7
Anne Posted July 23, 2025 Posted July 23, 2025 Hallo ik ben nieuw hier. Mijn naam is Anne en ik ben gaan dampen omdat ik met roken tegen COPD aan zat/zit. Bij dampen vind er geen verbranding plaats wat COPD veroorzaakt. Dat ook dampen niet geheel gezond is weet ik. Daar wil ik ook niet mijn hele leven mee bezig zijn. Dus een keer rookvrij is mijn doel. Ik rook nog wel maar ben dit heel stevig aan het afbouwen. Dampen doe ik nog op 12 Mg maar dat gaat wel snel naar beneden. Ik heb daar wel een winkeltje voor. Zo dit ben ik. Gr. Anne 8
Sub-Ωhm Posted July 23, 2025 Posted July 23, 2025 Welkom op ons forum @Anne Ik heb jouw voorsteltopic samengevoegd met ons grote voorsteltopic. Sub.
heideroosje Posted July 24, 2025 Posted July 24, 2025 Welkom @elsatora @dutchsnail @Anne Veel plezier hier!
Petitjolio Posted July 29, 2025 Posted July 29, 2025 Hoi allen ik ben Judith. Na 35jaar roken gestopt en begonnen met dampen. Eerst een jaar steeds proberen en niet gelukt omdat ik nog altijd smokkelsigaretten had en een duiveltje in m’n kop die me steeds zei dat ik een gewone sigaret verdiende. Ik was dat gevecht spuugzat en besloot drie weken geleden gewoon geen sigaretten meer te kopen en dat is gelukt. Ik ben daar enorm trots op. wel heb ik last van m’n maag en ik heb nu lichtere nicotine gehalte besteld in de hoop dat dat verbeterd. ik heb eenjustfog q16 en bestel de liquid in bij le petite vapateur. Begon met 12 mg heb nu 6 besteld. 9
Fredster Posted August 18, 2025 Posted August 18, 2025 (edited) Hallo, mijn naam is Fred. Door een stressvolle tijd ben ik 2 maanden geleden begonnen met vapen nadat ik exact 50 jaar geleden gestopt ben met roken. Ben begonnen met een Vapraza wegwerp Vape 20 mg/ml Classic tabak smaak, beviel wel goed. Daarna 1 x een 30.000 puffs wegwerp vape gekocht met fruit/menthol smaak maar die beviel totaal niet, heb ik al gauw weggegooid. Ik hou toch meer van tabak smaak. Thans gebruik ik een Vaporesso XROS PRO en een Lost Vape Ursa Nano Pro 2. Ik vape allebei met 1,0 ohm pods, 10-12 Watt. E Liquids: Vapraza Purple en Classic Grey Label nic salt 20mg, 10mg. Dit geeft mij de perfecte combo van damp en throat hit met een zoete, nootachtige smaak. Edited August 18, 2025 by Fredster Foto 8
Cumulus Posted August 19, 2025 Posted August 19, 2025 50 jaar geleden gestopt met roken!!! Goed dat je dan toch een damper pakt na al die tijd
Fredster Posted August 20, 2025 Posted August 20, 2025 (edited) Bevalt me prima 👍 Edited August 22, 2025 by Sub-Ωhm ⚠️ Aangepast ➡️ https://dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ 1
Bugxter Posted August 25, 2025 Posted August 25, 2025 Beste allen, ik keek wat rond op internet en kwam jullie tegen. Me zonet aangemeld en dan gaan we lezen. En in het passende topic een eerste vraag stellen :). Ben één van de very early vapers. Ben begonnen met de vapes die op sigaretten leken en alle mogelijke varianten. Ook waren er die zelfbouw verkochten. Zo kocht ik een ‘pijpje’ werkende op een grote batterij. Nu zou dat niks meer voorstellen, toen was het een voor die tijd een vrij goed toestelletje. Niet te vergelijken met het aanbod nu. De eerste mods waren een serieuze sprong qua rook, smaak en sneller warm worden van de coil. Momenteel nog steeds zoekende naar het beste op de markt, wellicht zal dit zolang ik vape zo zijn. Om de paar maanden toestelletje erbij. In die mate dat ik enkele jaren terug een grote volle zak met allerhande toestellen weggegeven heb. Momenteel is mijn dagelijks toestel de Geekvape mod met de X tank erop, 0,15 ohm op 60-70 watt. Voor mij ideaal zo… Heb intussen tal van pods gekocht voor de momenten we eens van huis weg zijn, maar tot hiertoe niks dat me kan bekoren en doet me hierdoor steeds weer naar gewone sigaretten grijpen op die momenten. Maar hiervoor stel ik wel mijn vragen in een topic. Potje liquid heb ik maar heel zelden gekocht. Koop me liever 2,5 l pg, 2,5 l vg, de nodige tabaksmaak en nicotine. Alles samen goed schudden en je kan een heel tijdje voort met je op maat gemaakte liquid :-). Groeten allemaal, een zwaar vapende Belg. 9
Recommended Posts