Jump to content

Het grote voorstel en welkom topic


Message added by wahanassatta

Nieuw op het forum? Check onze forumwiki!   -   Nieuw met dampen? Check onze dampwiki!

Recommended Posts

Hoi.. Ben Mark uit het Limburgse Belgie...

4 tal jaar bezig met vapen en 2 jaar nogal intensief met DIY...

Ook wel een koopverslaafde vaper..😆

Maar totaal gestopt met roken .... helaas... Sigaretten rook ik al jaren niet meer... Maar regelmatig een lekkere sigaar kan ik niet weerstaan...

Aangenaam ...😉

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Goedemorgen iedereen,

 

Ben Dennis en Vape nu zo tien jaar en en volg dit forum al heeeeel lang maar het werd nu is

is tijd om lid te worden 😉

Mijn trouwe partner is de Voopoo Drag H40

Link to comment
Share on other sites

Hoi beste mensen,

 

Mijn naam is Burak uit Amsterdam. En ik ben 42 jaar oud. 

Ik ben hier al een tijdje lid.

Ik vape al sinds november 2022. En het bevalt me prima. 

 

 

Zeker na dat ik mijn eigen liquid ben gaan maken. 😍😍😍

 

De beste allemaal. 

 

 

  • Like 10
Link to comment
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Ik ben HansDeNoteboom en sinds vandaag eindelijk lid na een tijd lurken. Al een tijdje actief op de vape-gerelateerde Reddit-pagina's, maar het leek me fijn om eens wat meer te lezen en bespreken in mijn moerstaal met mensen die in hetzelfde smaakloze schuitje zitten. 😝

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hoi,

Margot hier, 52. Ruim 30 jaar gerookt en laatste jaren alleen nog aan t vapen. Dat bevalt prima, alleen moet ik nu ik niet meer in Amsterdam woon helaas een eind reizen voor m'n spullen.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Welkom @Margot
ik heb hetzelfde. Ik woon in Leeuwarden en de dichtstbijzijnde dampwinkel zit in Groningen...
Zolang het nog kan en ze nog leveren in Nederland, bestel ik mijn dampspullen bij Le Petit Vapoteur (Franse webshop).

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hoi allen, ik ben Dennis en verslaafd😊.
 

Ben nu 2 weken gestopt met roken van sigaretten en ben gaan vapen. Ik heb een q16pro aangeschaft en door m'n onwetenheid en wat zoeken op het net kwam ik hier terecht voor wat informatie.

 

Ik zal proberen het een en ander te vinden hier zodat m'n kennis over vapen wat uitbreidt.

Als ik er niet uit kom zal ik her en der misschien wat vragen stellen.
 

Met vriendelijke groet

  • Like 11
Link to comment
Share on other sites

Hallo lieve dampvrienden

 

Ik ben Vapelikker, ik kan nog niet zeggen dat ik helemaal van het roken af ben gezien ik elke avond +- 1 gram tabak nodig ben om mijn medicijn mee te mengen. Ik rook dus 33 jaar gem 1 pakje shag per week soms rookte ik 2 pakjes, maar nu de laatste 1,5 maand slechts 1 grammetje per dag. 😊 Ik kocht mijn tabak de laatste jaren in duitsland scheelde de helft, en gezien ze daar ook van die zgn verboden gekleurde kinderstokjes verkochten met een smaakje dacht ik wtf keer zo'n wegwerp zuurstok meenemen. 600 puffs stond op de verpakking, na zon 60 trekjes was het gedaan 1 dag later dus. Ik had nog een pakje shag meegenomen voor de dagelijkse gram die ik jammer genoeg nog nodig ben, maar ik dacht heb nu een dag niet gerookt. Er is hoop hahaha. Dus met de lege zuurstok onder de arm naar het tankstel , de meid vertelde dat het eraan ligt hoe hard je eraan suckt. Ze zei ik heb deze een oplaadbare met verwisselbare pods van elfbar. Ik zei doe me die maar dan met watermeloensmaak. Wel duur in verhouding maar goed. Tankjes gingen erg snel leeg dus ik heb die pods bekeken en opengemaakt bleek dat ze erg makkelijk te hervullen waren. Echter de vulling was niet zo easy meer te verkrijgen ivm tabakaanhangers in de 2e kamer. Dus op naar een tabakswinkel en daar liquid gekocht van elfbar. Ik vul die gekke pods wel 5 keer 😂 Miss wel meer, ook heb ik een dry hit gehad van een nieuw pakje pods, mail gestuurd wouden graag nieuwe sturen maar ikke geen duits adres. Veel op dit forum geleze en het gaat tijd worden om deze hier illigale zuurstokjes in te ruilen voor iets anders.. Maar wat 🤣🤣

 

 

Edited by Vapelikker
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

@wicket

Hallo wicket, dank voor je reactie, ik wou net een topic openen over van hoe of wat. Heb die site al een week openstaan ivm besluiteloosheid😂 Ik zie door de bomen het bos niet meer

Edited by Sub-Ωhm
⚠️ Onnodige quote verwijderd, https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ben geen newby (Avalon65), maar toch maar nieuw account aangenaakt omdat het inloggen via email niet lukt. Al een mailtje gestuurd of ik mijn account op een andere manier kan herstellen, maar heb geen idee of dat zelfs is aangekomen.

Hoop dat het herstellen wel mogelijk is, zo niet dan pech, maar dan weten jullie dat ik nog steeds af en toe op het forum opduik.

W.b dampen, mijn mod met losse tankjes staan stof te happen in de kast. Ben helemaal over op de pod systemen die ik zoveel fijner, lichter en handzamer vind. Met als voorkeur die van Vaporesso. 

Nou nu even bijlezen😁

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...