Jump to content
Message added by wahanassatta

Nieuw op het forum? Check onze forumwiki!   -   Nieuw met dampen? Check onze dampwiki!

Recommended Posts

Posted

Goeiemorgen.

Ik ben TankSeeker woon in midden-Limburg en goochel al wat langer met vapes, Sinds 2018-19 denk. Met tussenpauzes. Ik rook normaliter gwn shag. Destijds begonnen op een smok mag mod, die ging snel stuk. Overgegaan op de geekvape aegis legend 2. Supermod die nooit stuk is gegaan, wel aardig versleten, dus nu vape ik lekker met de opvolger de legend 3.
Heb deze week mijn eerste rta tank besteld om wat meer future proof te gaan, de prebuilt coils van uwell, geekvape voor mijn tanks crown 4,5 en geekvapes Z zijn lastig te krijgen ook. Vandaar dus deze nieuwe registratie. Ik had al een hoop info hierover gevonden en zou graag in de toekomst wat mee willen praten. 
Ook wil ik graag de veranderende wetten een beetje in de gaten houden. Zodat ik weet waar ik binnenkort niet en wel nog vloeistoffen kan kopen enzo.

Vape vooral lekker door en laat jullie niet kennen!
Groetjes!

• Like 6
  • 1 month later...
Posted

Hallo,

Mijn naam is Kim en ik woon in zuid-limburg.

Ik vape sinds een jaartje ongeveer nadat er eerst een lange tijd heb gerookt, ik gebruik de ursa nano van lost vape met als liquid vapraza grey label, oriental 10mg

• Like 4
  • Thanks 1