Jump to content

VapeExpo Amsterdam


Recommended Posts

Ik blijf maar denken dat het een soort van scam is, onder andere door zulke dingen:

 

Quote

Anyone interested will be able to test new devices and try liquids from the world-renowned companies, as well as local manufacturers. The exhibition will feature both premium class segment and mass-market products.

http://subscriber.smi1e.com/index.php?r=message/view&id=37cc626b6a45dd44bdc8b990e014ef30

 

Ze noemen geen enkele naam, en hoezo 'local manufacturers'? Local? Uit Nederland? Wie dan? En hoe komt het dat wijzelf die bedrijfjes dan niet kennen? Waarom heeft geen enkele NL shop nog gezegd: 'Oh leuk, daar staan wij ook?' (Mischien omdat er niemand staat die wij kennen?)

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Guest PulseVapes

Als we een locatie hebben, kunnen we vragen hoe dat zit bij de pand eigenaar... of bij de gemeente...

-PulseVapes

Link to comment
Share on other sites

Guest wcholles
16 minutes ago, Karin Spaink said:

Ik blijf maar denken dat het een soort van scam is, onder andere door zulke dingen:

 

 

Ze noemen geen enkele naam, en hoezo 'local manufacturers'? Local? Uit Nederland? Wie dan? En hoe komt het dat wijzelf die bedrijfjes dan niet kennen? Waarom heeft geen enkele NL shop nog gezegd: 'Oh leuk, daar staan wij ook?' (Mischien omdat er niemand staat die wij kennen?)

 

ja nu je het zegt @Karin Spaink het lijkt ook wel russisch daar zitten wel aardig wat scammers

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Karin Spaink said:

Ik blijf maar denken dat het een soort van scam is, onder andere door zulke dingen:

 

 

Ze noemen geen enkele naam, en hoezo 'local manufacturers'? Local? Uit Nederland? Wie dan? En hoe komt het dat wijzelf die bedrijfjes dan niet kennen? Waarom heeft geen enkele NL shop nog gezegd: 'Oh leuk, daar staan wij ook?' (Mischien omdat er niemand staat die wij kennen?)

 

Daar had ik nog niet aan gedacht, maar klinkt wel logisch.

 

Een expo daar begin je toch eerder mee bekendheid aan te geven?
Zoiets groots begin je toch veel eerder in te plannen en te organiseren en bekendheid aan te geven.

Je zou dan toch ook een website in de Nederlands taal maken.

En je zou toch minstens hier met het forum contact op nemen. En ook op andere sociale media. Maar daar er niets van gezien.

En als ze al niet eerder op dat idee zouden zijn gekomen, dan nu wel, nu ze weten dat hier een link op het forum staat.

Toegevoegd :
Ook het tijdstip is nog vreemd, had men beter voor 20 mei kunnen doen. 

Edited by elja
Link to comment
Share on other sites

 

1 hour ago, PulseVapes said:

 

Wie offert zich om contact op te nemen?

 

-PulseVapes

 

Just now, PulseVapes said:

Iemand al die lora ge-pb-ed?

-PulseVapes

 

Beetje lui aangelegd?

 

Het is een beetje vaag allemaal.

Als je op Vapeexpo googled kom je alleen de website tegen en dit forum. Je zou toch denken dat bijvoorbeeld deelnemende winkeliers ed. ook hier iets over op hun website of facebook zetten.

Link to comment
Share on other sites

Guest PulseVapes
 

 

Beetje lui aangelegd?

 

Het is een beetje vaag allemaal.

Als je op Vapeexpo googled kom je alleen de website tegen en dit forum. Je zou toch denken dat bijvoorbeeld deelnemende winkeliers ed. ook hier iets over op hun website of facebook zetten.

Niet lui, maar voor ik pbtje stuur wil ik wel weten of het niet al gebeurd is.

-PulseVapes

Link to comment
Share on other sites

Guest wcholles
55 minutes ago, Karin Spaink said:

Ik verhuis dit topic even naar de meetings, met 'nieuws' heeft dit niet zoveel te maken :)

 

Dankjewel wist toen ik het aanmaakte niet waar ik het moest plaatsen

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Mistig said:

De heersende negativiteit omtrent dit gebeuren verbaast me eigenlijk wel een beetje, het grenst hier en daar zelfs aan vijandigheid.

 

Het is toch gewoon ontzetten raar allemaal.

Het zend allemaal signalen uit dat er wat mee aan de hand is.

Dan moet je toch gewoon opletten en kijken of er wat aan de hand is.
Dat is gewoon een kwestie van gezond verstand gebruiken.

Betekent niet dat er misschien helemaal niets aan de hand is. Maar de tekenen zijn op dit moment enorm de andere kant op, op dit moment.

Ook het tijdstip is nog vreemd, had men beter voor 20 mei kunnen doen. 

Er is geen standhoudersoverzicht

Edited by elja
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Jorn1974
22 minutes ago, Mistig said:

De heersende negativiteit omtrent dit gebeuren verbaast me eigenlijk wel een beetje, het grenst hier en daar zelfs aan vijandigheid.

 

Ik snap de negativiteit eigenlijk wel. Het is ook een erg vaag verhaal en verder is er ook weinig te vinden op het internet. 

 

3 hours ago, elja said:

Daar had ik nog niet aan gedacht, maar klinkt wel logisch.

 

Een expo daar begin je toch eerder mee bekendheid aan te geven?
Zoiets groots begin je toch veel eerder in te plannen en te organiseren en bekendheid aan te geven.

Je zou dan toch ook een website in de Nederlands taal maken.

En je zou toch minstens hier met het forum contact op nemen. En ook op andere sociale media. Maar daar er niets van gezien.

En als ze al niet eerder op dat idee zouden zijn gekomen, dan nu wel, nu ze weten dat hier een link op het forum staat.

Dat bericht is door een van hen op het forum geplaatst

vind de vijandigheid trouwens wel meevallen, meer nieuwsgierigheid en argwaan

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, elja said:

Het is toch gewoon ontzetten raar allemaal.

Het zend allemaal signalen uit dat er wat mee aan de hand is.

Dan moet je toch gewoon opletten en kijken of er wat aan de hand is.
Dat is gewoon een kwestie van gezond verstand gebruiken.

Betekent niet dat er misschien helemaal niets aan de hand is. Maar de tekenen zijn op dit moment enorm de andere kant op.

 

Omdat er geen Nederlandstalige site is? Omdat ze het, naar jouw bescheiden mening, niet goed aan het plannen zijn? Omdat "we" hier op het forum van niks weten?

 

Ik geef toe dat ik zelf ook nog niet heel warm van dit alles word en ik zou, gezien de informatie die er nu is, ook geen tientje entree neerleggen, maar je genoemde argumenten komen voor een deel wel arrogant op me over. Het is natuurlijk verstandig om goed op te letten, maar kun je ze dan niet beter een mailtje sturen en om informatie vragen? En dan eventueel pas gaan roepen?

 

Er wordt zelfs door een FBT-lid geopperd dat het een scam zou kunnen zijn. Nogmaals: goed om waakzaam te zijn, maar ik zou toch iets terughoudender zijn met zulke uitspraken.

 

Just now, wcholles said:

@Mistiger zijn wel wat vraagtekens bij deze expo aangezien shops hier niet over adverteren dus dat maakt het dubieus

 

Tja. Dat mogen Nederlandse shops niet meer. Dat is een simpel gegeven wat je enerzijds kunt nemen zoals het is, en anderzijds kun je er wat achter zoeken. Je kunt je ook afvragen in hoeverre ze überhaupt van plan waren om de Nederlandse shops hierbij te betrekken. En misschien is het allemaal wat minder groots en/of interessant dan sommigen hier denken. Bovendien, het duurt nog meer dan twee maanden voordat dit plaatsvindt, er kan dus nog veel gebeuren. Misschien gewoon even afwachten dan wel om informatie vragen?

Link to comment
Share on other sites

Guest wcholles
7 minutes ago, Jorn1974 said:

Ik snap de negativiteit eigenlijk wel. Het is ook een erg vaag verhaal en verder is er ook weinig te vinden op het internet. 

 

Dat bericht is door een van hen op het forum geplaatst

vind de vijandigheid trouwens wel meevallen, meer nieuwsgierigheid en argwaan

 

ik had een mailtje gekregen had me aangemeld voor de nieuwsbrief vandaar dat ik een topic had gemaakt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...