Jump to content

VapeExpo Amsterdam


Recommended Posts

13 hours ago, Chasepoes said:

Volgens mij is dit een ordinaire scam. Is het iemand opgevallen dat nergens vermeld wordt waar de expo precies gehouden wordt en dat je geen kaartjes meer kunt kopen 2 weken voor de show?

Ik vermoed dat er geen show komt en dat de organisatoren er dan met het geld vandoor zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

 

Ik vermoed dit ook; al de foto's en videos van de vorige events van dezelfde organisator lijken mij in scène gezet door acteurs die doen alsof ze dampen op een dampbeurs.

 

http://vapeexpo.nl/en/results

Edited by The Modder
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

 

Ik vermoed dit ook; al de foto's en videos van de vorige events van dezelfde organisator lijken mij in scène gezet door acteurs die doen alsof ze dampen op een dampbeurs.

 

http://vapeexpo.nl/en/results

Sarcasme hoop ik?

Het spammen is niet goed te keuren maar on er meteen een hoax/scam van te maken....

Jullie begrijpen ook dat alles wat hier staat voor iedereen te lezen is? Het zal je expo maar zijn.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest PulseVapes
Sarcasme hoop ik?

Het spammen is niet goed te keuren maar on er meteen een hoax/scam van te maken....

Jullie begrijpen ook dat alles wat hier staat voor iedereen te lezen is? Het zal je expo maar zijn.

Het zou je forum en/of je geld maar zijn...

-PulseVapes

Link to comment
Share on other sites

Dat is idd wel lullig, ze proberen iets te organiseren voor dampers en het wordt hier alleen maar afgekraakt.

 

Misschien kunnen we het ook van een andere kant bekijken.... dat ze juist nog geen nl shops omdat ze juist wat anders willen laten zien?

Als ik iets wil wat ze in nl hebben bestel ik het wel maar weet niet wat er allemaal over de gehele wereld te verkrijgen is.

 

Tis maar een gedachte 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Chasepoes said:

Is het iemand opgevallen dat nergens vermeld wordt waar de expo precies gehouden wordt

 

Een tijdje geleden stond het nog niet op de site, maar wel in het persbericht. Inmiddels staat het nu ook op de site.

Link to comment
Share on other sites

Guest PulseVapes

Ik wil het wel allemaal graag geloven, maar hebben het een paar posts gelee aardig voor hun eigen verpest. En hun hele apparte aanpak doet me ook aan het negatieve laten denken

-PulseVapes

Link to comment
Share on other sites

Het zou je forum en/of je geld maar zijn...

-PulseVapes

Lekker niets zeggend antwoord.

Ik zeg toch dat ik het spammen niet goedkeur, dat is in mijn ogen de enige "schade" die het forum lijdt.

Als je gaat roepen dat alles in scène is gezet moet je misschien even naar www.google.nl gaan en zoeken op afbeeldingen. Er bestaat tegenwoordig ook iets wat Facebook heet en dan heb je ook nog iets leuks wat Instagram heet.

Zet even je alufolie hoedje af en neem daar eens een kijkje.

Link to comment
Share on other sites

Guest PulseVapes
Lekker niets zeggend antwoord.

Ik zeg toch dat ik het spammen niet goedkeur, dat is in mijn ogen de enige "schade" die het forum lijdt.

Als je gaat roepen dat alles in scène is gezet moet je misschien even naar www.google.nl gaan en zoeken op afbeeldingen. Er bestaat tegenwoordig ook iets wat Facebook heet en dan heb je ook nog iets leuks wat Instagram heet.

Zet even je alufolie hoedje af en neem daar eens een kijkje.

Die zit vast gegroeid, dus dat gaat niet. Ik heb ook nergens bevestigd dat het een scam is. Ik bekijk het ook van twee kanten. Als zij zoveel ervering hebben opgedaan in het buitenland, waarom word hier zo de plank mis geslagen dan? Kijk zoveel moeite doe je niet voor een scam lijkt mij. En met de TPD zal reclame ook geen makkie zijn. Maar ik snap niet zo goed waar ze mee bezig zijn. Ons dampers worden al genaaid van elke kant. Ik weet niet meer wat ik wou zeggen ?

-PulseVapes

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Evilmind said:

Dat is idd wel lullig, ze proberen iets te organiseren voor dampers en het wordt hier alleen maar afgekraakt.

Ze hebben toch echt  helemaal zichzelf afgekraakt.

 

Persoonlijk vindt ik dat er hier op het forum heel vriendelijk met hun om wordt gegaan. De forums die ik ken wordt je na spammen, en zeker na via PB spammen voor eeuwig van een forum verwijderd.

Laat staan als je nergens op reageert, en als je het daarna nog 2x doet.

Hier was de maatregel schorsing van week, nou dat was uitermate vriendelijk.

Maar die vriendelijkheid werd daarna ook direct beloond met een leugen.

 

Moet nog steeds lachen om het feit dat ze op hun website schrijven dat ze mensen in marketing kunnen adviseren.

Edited by elja
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pas maar op, @Kapitein Merijn. Als je te positief bent, duurt het wellicht niet lang voordat je ervan wordt beticht in de organisatie te zitten. Een grote samenzwering, je weet wel.

 

Dit evenement valt voor mij persoonlijk af om principiële redenen. Maar scam? Nee, not buying it. De verve waarmee dit allemaal blijkbaar bestreden moet worden, verbaast mij nog steeds. Alsof het crimineel onkruid is.

 

38 minutes ago, PulseVapes said:

Ik wil het wel allemaal graag geloven, maar hebben het een paar posts gelee aardig voor hun eigen verpest.

 

Door wat te doen? Spammen op het forum? Ik keur dat niet goed, maar jemig, laten we daar geen wereldprobleem van maken. En dat staat toch sowieso niet automatisch gelijk aan een scam? De wens lijkt de vader van de gedachte te zijn voor een aantal mensen.

 

16 minutes ago, elja said:

Ze hebben toch echt  helemaal zichzelf afgekraakt.

 

En jou treft geen blaam he, elja? Je hebt het immers een echte kans gegeven en hebt niet vanaf het begin al acte de présence gegeven om op werkelijk elke slak zout te leggen.

Edited by Mistig
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eerlijk gezegd denk ik dat de organisatie zich verkeken heeft op de impact van de TPD hier in Nederland. Openlijk reclame maken voor de expo zal moeilijk zijn, als je naar de site van de locatie van de expo gaat  of naar deze

 

http://www.deoverkant.com/agenda/

 

dan vind je ook geen enkele info of aankondiging. Voor iets dat een groot evenement moet zijn is dat dodelijk. In dat licht bezien is de spam misschien een noodgreep die heel verkeerd uitpakt want daarmee jaag je mensen alleen maar tegen je in het harnas (en dus weg). De Nederlandse shophouders zijn druk bezig hun hoofd boven water te houden en worden blijkbaar net zo slecht van info voorzien dan wij. Kortom er gaat veel mis hier en dat is eigenlijk jammer want het idee is leuk.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, Mistig said:

En jou treft geen blaam he, elja? Je hebt het immers een echte kans gegeven en hebt niet vanaf het begin al acte de présence gegeven om op werkelijk elke slak zout te leggen.

Ik heb niets anders gedaan dan hun gedrag weergegeven.

En als dat belachelijk is en ze met hun eigen gedrag zichzelf kapot maken, dan hebben ze dat toch echt helemaal zelf gedaan.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ik vermoed dat het hier op het forum dezelfde klagers zijn die hun beklag hebben gedaan over één enkele ongewenste mail in hun inbox, dan dat ze indertijd hun beklag deden over één enkel draadje dat hun tijdlijn vervuilde en waar ze maar niet overheen konden lezen. Op forums die ik ken moet je wel wat meer doen dan één mail per persoon versturen alvorens men van "iemand spammen" kan spreken. Maar hier op dit forum krijgen de klagers die klagen over drie keer niets altijd gelijk... Is het je nog niet opgevallen dat de klagers nogal geheimzinnig doen over die ene bewuste mail die ze gekregen en gemeld hebben maar die niet publiek durven te maken zodat we zelf zouden kunnen oordelen of hun klachten en de ban al dan niet gegrond zijn.

 

Xenofobe troep, die zogenaamde 'vriendelijkheid'...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, jon said:

Eerlijk gezegd denk ik dat de organisatie zich verkeken heeft op de impact van de TPD hier in Nederland. Openlijk reclame maken voor de expo zal moeilijk zijn, als je naar de site van de locatie van de expo gaat  of naar deze

 

http://www.deoverkant.com/agenda/

 

dan vind je ook geen enkele info of aankondiging. Voor iets dat een groot evenement moet zijn is dat dodelijk. In dat licht bezien is de spam misschien een noodgreep die heel verkeerd uitpakt want daarmee jaag je mensen alleen maar tegen je in het harnas (en dus weg). De Nederlandse shophouders zijn druk bezig hun hoofd boven water te houden en worden blijkbaar net zo slecht van info voorzien dan wij. Kortom er gaat veel mis hier en dat is eigenlijk jammer want het idee is leuk.

 

 

We hebben ze zelfs in dit lijntje telkens verteld wat ze fout doen.

En consequent hebben ze daar helemaal NIETS MEE GEDAAN !

 

 

Edited by elja
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, elja said:

We hebben ze zelfs in dit lijntje telkens verteld wat ze fout doen.

En consequent hebben ze daar helemaal NIETS MEE GEDAAN !

 

 

 Daar wringt het schoentje, ze hebben naar hun advocaten geluisterd i.p.v. naar Elja de klagers op dit forum

Edited by The Modder
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, The Modder said:

 Daar wringt het schoentje, ze hebben naar hun advocaten geluisterd i.p.v. naar Elja

???????????????

 

Hoe kom je daar bij? Wat een l*lige insinuatie

Ik was het niet eens die betreffende tips gaf. Je insinuatie is daarom echt belachelijk.

 

Sorry hoor, maar als mensen gewoon zaken bedenkelijk aanpakken, dan gaan bij mij de haren overeind staan.

En ik heb niet meer en niet minder dan het over hun eigen gedrag gehad. Maar blijkbaar is dat jou al te veel (hou vooral je ogen dicht)

Het is echt niet voor niets dat heel veel mensen een scam vermoedden. (en zo ver was ik nog niet gegaan)

Namelijk omdat ze zich zo gedragen.

En svp via PB spammen en liegen,

 

En ga dan SVP daar niet de oorzaak van bij mij leggen.

Edited by elja
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

je zou ook even de hal kunnen bellen hier het adres https://www.dnls.nl/de-kromhouthal-amsterdam-2515.html#tab4

om te kijken of die vapeexpo inderdaad daar heeft geboekt probleem opgelost zou ik zeggen en ja ik heb dat gedaan 

en kreeg een telefoniste aan de lijn 

ik heb me nummer achtergelaten 

maar heb wel een raar vermoeden dat ik niet terug gebeld wordt

maar ik zou  zeggen bel anders zelf even

ow en hebben ze daar nou niet geboekt kun je een ding doen massaal de fraude helpdesk bellen ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nou, laten we er maar weer een heerlijke onderlinge strijd van maken, dat schiet op.

 

Suggestie: Wie er heen wil gaan koopt een kaartje en gaat er heen en kan dan hier vertellen hoe leuk het was of niet. Zij die niet willen gaan doneren de toegangsprijs aan ACVODA zodat we hier in Nederland een betere positie voor dampers en dampmarkt kunnen creëren, dat is in ieder geval nog niet verboden.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Guest PulseVapes

Ik vind het ook een leuk idee zo'n expo. En na 15 paginas weet ik nog steeds niet wat ik er van moet denken. Als er nou met wat concreets gekomen word ipv een sitetje(fb, instagram, .com) met wat plaatjes en filmpjes erop en wat meer duidelijkheid. Ik zei vanaf het begin al dat ik graag zou willen gaan, maar wat moet ik verwachten? Dat is mijn issue...die filmpjes en plaatjes zijn leuk, maar is dat het?

-PulseVapes

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, PulseVapes said:

Ik vind het ook een leuk idee zo'n expo. En na 15 paginas weet ik nog steeds niet wat ik er van moet denken.

Dat geldt nou voor mij ook. Ik vind het ook een leuk idee. Maar zoals dit allemaal naar buiten wordt gebracht is volkomen belachelijk te noemen voor zo´n evenement.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, mattanja said:

je zou ook even de hal kunnen bellen hier het adres https://www.dnls.nl/de-kromhouthal-amsterdam-2515.html#tab4

om te kijken of die vapeexpo inderdaad daar heeft geboekt probleem opgelost zou ik zeggen en ja ik heb dat gedaan 

en kreeg een telefoniste aan de lijn 

ik heb me nummer achtergelaten 

maar heb wel een raar vermoeden dat ik niet terug gebeld wordt

maar ik zou  zeggen bel anders zelf even

ow en hebben ze daar nou niet geboekt kun je een ding doen massaal de fraude helpdesk bellen ;)

Dat had ik dus al gedaan toen deze discussie net begon. Ze hadden wel contact gehad met organisatie, maar was onduidelijk of er wat ging gebeuren. En waren op dat moment verbaasd dat er kaarten verkocht werden.

Ze zouden mij terug bellen als er duidelijkheid was. Dat telefoontje heb ik tot nu toe niet gekregen.

 

 

23 minutes ago, Mistig said:

 

Jouw interpretatie van hun "gedrag".

Nee, ik ben hoofdzakelijk feitelijk gebleven.

Met hun eigen gedrag deden zichzelf de das om.

Edited by elja
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...