Jump to content

Cthulhu Squonk Genius.


Camikease

Recommended Posts

Ik heb zelf ook al een tijd in gebruik.

Fijn dingetje en staat er eigenlijk praktisch standaard er wel opgeschroefd.

Wel een ding dat door meerdere reviewers werd besproken is dat als je dat silicoon eruit haalt hun veelal lekkage problemen kregen het silicoon niet goed erin kregen.

misschien dat ze overdreven en niet de moeite deden of grof geweld gebruikte.

maar ik zou der wel op letten.

verder mee eens, het is een fijne toevoeging.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Graag gedaan @Damas...

euhm foto's zal ik morgen ff uploaden naar mijn Photobucket... heb er een paar teveel gemaakt en moet ze ff een stukje verkleinen...

met de foto's in 12mp wordt t forum beheer ni blij met me....:grins....

Dus doe ik ze eerst ff een heel stuk verkleinen op de PC, dan uploaden op Photobucket en dan linken naar hier....

 

en vandaag geen goesting of fut meer om dat te doen.... dr hangt weer water in de lucht... klote fibro en hernia's zijn weer aan het kwallen...

 

Edited by Camikease
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Camikease said:

had je een specifieke mod in gedachte waar je deze Squonk Genius Tool op wilde gaan gebruiken en daar an de afmetingen van wilde zien ??

het kan zijn dat ik die Mod ook heb en daarvan dan met deze Tool een fotooke voor je kan maken....

 

Nee hoor, ben gewoon erg benieuwd hoe het er uitziet op een mod, ik zie altijd alleen de losse plaatjes en met je review was ik wel benieuwd. Gewoon dus, op de mod waarop je het gebruikt ?

 

Ennuh, niks moet he? Nee is ook een antwoord ?

 

Ps. als grote lolfactor op een squonk mod natuurlijk 

Link to comment
Share on other sites

Thanx Johannes...

 

Ik weet dat wel, maar de meeste mensen hebben die niet zomaar liggen (ik ook nog niet, in bestelling vanuit china), in nederland zijn ze zeer slecht tot

helemaal niet verkrijgbaar... dus heb ik laten zien dat de 24 mm breedte van de C-SG, standaard niet op de Pico v1 past.

 

Sommigen vinden zo'n hoge heatsink ook nog eens lelijker dan een mm overhang....:grins - ik doe daar niet aan mee hoor... overhang of hoge Heatsink,

t zou mij aan een hema worst hangen, zolang het maar werkt.

 

Een Squonkpin heb je niet nodig, want die zit boven in de C-SG... de Pico 75w v1 had geen Squonk mogelijkheid..

de Pico Squonk dan weer wel, maar waarvoor zou je daar dan de C-SG erop willen zetten..... want de C-SG heeft geen Squonkpin aan de Batterij aansluiting,

slechts bovenop waar je de RDA's (etc) opschroeft heb je een Squonk pin zitten en nodig.

 

 

Edited by Camikease
Link to comment
Share on other sites

Johannes - Linkje - svp ??

 

Zou inmiddels al een Kloon kunnen zijn, want ook in China krijg ik em niet veel goedkoper... dan hier....

17,50 is bijna de helft van wat ik betaalde voor deze orginele C-SG...

 

Beste mensen... je mag gewoon linkjes plaatsen hoor... als jullie em elders goedkoper vinden...

want deze Tool is zo handig dat ik er nog 1 of 2 bij wil hebben, hetzij een kloon of orgineel..

 

Edited by Camikease
Link to comment
Share on other sites

t linkje van Johannes

 

https://www.smooxx.com/cthulhu-squonk-genious-adapter.html

tja... dit ziet ernaar uit dat ik em te duur heb gekocht... of is die van Smooxx toch een kloon.. ??

of hij wil van zijn voorraad af, om ze geheel uit het assortiment te halen en heeft em goedkoper weggezet...

 

Edited by Camikease
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Camikease said:

t linkje van Johannes

 

https://www.smooxx.com/cthulhu-squonk-genious-adapter.html

tja... dit ziet ernaar uit dat ik em te duur heb gekocht... of is die van Smooxx toch een kloon.. ??

of hij wil van zijn voorraad af, om ze geheel uit het assortiment te halen en heeft em goedkoper weggezet...

 

bij smooxx is het geen kloon.

heb hem daar ook gehaald.

ze vertelde me wel dat er verzendkosten bijkwamen (ik woonde in de buurt en even daarvoor geinformeerd over dat ding)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...