Jump to content

Dejavu D7 mod werkt niet naar meer na update!


Tilltheman

Recommended Posts

Hoi allemaal,

ik zit in een behoorlijk negatieve spiraal en had naar m,n 2e stemmetje moeten luisteren maar een mod updaten kan niet verkeerd gaan, WEL...zegt m,n botte kop, ik wist dat ik het niet moest doen maar na wat batterij problemem toch gedaan en nu niets meer, start niet op en heeft een asmodus gx180 utc chip en nu ik er verder op spit, er stond fiemware gx180 utc 2018o408 V1.2 firmware en na update via minikin V2 de V40 update gedaan en nu niets meer, oooooooh nee.........pfffffffff, wat nu? die Dejavu site kan ik niets mee....graag hulp, bij deze Domme actie van mij?

Link to comment
Share on other sites

Ken de mod niet, maar met de juiste firmware gaat het normaal gesproken goed als er geen data of stroomuitval of storing is. 

 

MAAR er is altijd een risico. Heb in het verleden wel eens (was toen al een oudje gelukkig) moederbord gebrickt toen ik een nieuwe bios flashte, en ja t was de juiste bios versie.

Link to comment
Share on other sites

Dat is dus slecht nieuws wat ik niet wou horen nu  @L33ntje ,he....... het rare is ....ik heb natuurlijk m,n virusscanner uitstaan, ik krijg in het display die je dus middels een asmodus prograMaatje op moet starten wel in de Mod zonder batts. ;in de download modus,... en download via Minikin V2 de V40 firmware maar de mod zegt niets meer van;download ok, ..............bah gatver ben hier vervelend van.......huppekeeeeeee

Ik ga Asmodus contacteren,

Link to comment
Share on other sites

En nu ga ik pitten met een gerust hart, hehe, wat een service Asmodus!

moest de firmware van de MINIKIN2 KODAMA hebben, dat foefje , hehe....gelukkig, sorrry van m,n hysterische gekrijs!

Hi Joop, 
 
Can you check if you can still go to download mode by taking off the batteries, press and hold the fire button while placing the batteries again. If download mode appears, connect it to your computer and use this firmware to update. Firmware is attached to this email. 

Asmodus Representative
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...