Jump to content

Welke mod gebruik je


Partytimo

Recommended Posts

Zo, ook maar eens weer een postje typen.

In 2017 begonnen, op een bepaald moment een justfog q16 aangeschaft omdat deze het gevoel van peuken goed opving.

Na veel pech , of anders een goede zoektocht, smok alien aangeschaft, wat een verademing in die tijd. Ik had steeds last van spitback bij veel mods met hun tankjes, bij smok hield dat op.

Later overgestapt van tank, naar RBA, naar RTA..

 

2017, nu dus 4 jaar later is dit wat ik gebruik.

Alien220 mod rood/zwart, met een obs nano rta, nog steeds dezelfde mod van 4 jaar geleden alleen heeft deze wat zwarte verf verloren, maar de hoofdkleur zit er nog op.

Alien 220 mod zwart/goud met een mato RTA, mod 4 jaar oud, goud laat wat los en een beetje zwart van de vuurknop.

Van de justfogq16 gebruik ik alleen nog de tankjes, en heb er 5 a 6 op voorraad, voor als ooit een tankjes helemaal stuk gaat.

 

In de RTA's gebruik ik 0,6 prefab coils die ik damp op 30 a 40 watt, ik hoef geen grote clouds, ik damp met nic en dat is goed genoeg zo.

De q16 tank gebruik ik op het werk en gebruik eleaf 80w modjes met ingebouwd accu op 8 watt omdat deze mtl is en gebruik de 1,2 ohm coils.

 

Ik heb nog een nieuwe alien 220 in de verpakking, nog een vaporasso nrg mod, nog een paar sinle 18650 smok modjes, een smok touchscreen modje (g-priv).

Maar alles in de kast voor als één van de 2 aliens 220 kapot gaan.

Beide alien220 zijn van de versie v1.3.2, en de nieuwe ook, zelf geflashed. Ooit een VB1.0.3 gehad maar deze heeft het snel begeven en kreeg ik een nieuwe voor die nu in de kast staat.

Van justfog heb ik ooit bij en aanbieding 3 a 4x de  q16c gekocht voor 19,95 p/st, en 4 losse tankjes voor 8,95 p/st

dus ik heb een hoop reserve en kan nog heeeeeel lang voorruit.

 

Ik heb vaak neergetypt wat ik gebruik, dus meerde leden zullen mijn tekst herkennen en misschien als herhaling opvatten.

maar het werkt voor mij en ik ben er uiterst tevreden mee.

Veel mensen hebben problemen gehad met de aliens, maar ik zeg erbij dat ik de alien mods alleen thuis binnen gebruik.

Voor werk en buiten alleen de mtl q16, klein fijn valt amper op en als er één kapot gaat doet het niet zo'n pijn om even een nieuwe te kopen.

 

edit:\ Ik zie net dat ik precies vandaag 4 jaar geleden ben begonnen met dampen..:yeah

Edited by DDDsprayshop
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Aegis Solo met Nautilus GT mini

Aegis X met Vaperz Cloud Asgard mini RDA

Dovpo MVV 2 met Dead Rabbit V2 RDA

 

En nog onderweg: Dovpo & Suicide Mods The Abyss met een Ether RTA Bridge. Uiteindelijk wil ik er ook nog graag een Squonker bij en en DNA mod. Maar voor nu maar even genieten van wat er is ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ik damp momenteel met een smok species die wederom aan z'n eind aan het komen is.

Daarvoor heb ik nog een joyetech ego AIO gehad en een smok alien. Helaas zijn die allebei kapot gegaan.

Ik ben wel van plan een mooie collectie te starten met mods die niet kapot gaan.

Edited by Jaspervdbroeke
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Voor thuis op de bank een Odin 200 en een Juggerknot v2 (wil die mogelijk vervangen op termijn door een Titan combo) en voor onderweg een Aspire Boxx met de QBix RBA. Die laatste wordt binnenkort vervangen door een Billet Box met MOBB mini. En soms tussendoor gebruik ik een mech squonker voor de fun.

Edited by Steamed.Ape
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik heb meestal een Geekvape mod met dual coil tankjes binnen handbereik dat is voor mij toch de Mercedes onder de mod´s.tjezuz ik heb er acht en soms een van de drie Vaporesso´s gen x.ik heb geen pod dingem.

Edited by richard-V
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ik heb 

 

Swag 2 Vaporesso 

revenger mod maar die is stuk knoppen werken niet goed meer.

 

Tankjes 

 

Vaporesso NRG 5ml 

Vaporesso NRG PE zou 3,5ml moeten zijn maar denk dat het ander glaasje is er kan maar 2ml in.

 

En sinds gisteren Geekvape Z NANO 2 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 29-10-2020 at 23:59, TheRich said:

Waarom? Omdat het kan..

Ik gebruik uitsluitend single battery mods. Op dit moment in gebruik:

Dovpo Topside Lite

Vandy Vape PULSE V2

Hera Sunbox

Eleaf iStick Pico

 

En dan staan er nog een stuk of 10 te roesten in de kast, wachtend op hun beurt..

 

Hai @TheRich ik zie dat jij ook uit waddinxveen komt heb jij toevallig nog grote pods ? 4,5 / 5 ml ?

Link to comment
Share on other sites

@Donkie52 squonken is een mod waar een flesje in zit. 
op het moment dat je in het flesje knijpt duw je de vloeistof van onderuit de rda in waardoor het katoen verzadigd raakt.

een rda is eigenlijk een tank zonder tank. Deze heeft dan ook geen vloeistof. Alleen een coil met katoen.

de drag x waar @TheRichhet over heeft is eigenlijk identiek aan jouw argus alleen de ombouw is anders. Functies en chip zijn hetzelfde.

 

met squonken krijg je wel een hele goede smaakbeleving. 
je zult je wel erin moeten verdiepen over het opbouwen van een rda
Hier heb je ook weer veel verschil in. Zelf gebruik ik momenteel mechaniche squonkers ( de requim en bushido. Het vermogen gaat rechtstreeks van de batterij naar de coil. Je bent zelf de veiligheid) ook heb ik gereguleerde squonk mods (arctic dolphin anita, vergelijkbaar met een mod zoals de argus. Dus volledig instelbaar)

maar ook heb ik squonkers met een mosfet chip ( augvape s2 , wotofo recurve, wismec luxotic. Werking is Hetzelfde als de mechanische mod maar dan met een veiligheid)

 

@TheRichgebruikt bij mijn weten de limelight freehand mods met mosfet chips ( wat hele mooie mods zijn en ook aan te passen naar mechanisch)

 

zo is er op dampgebied nog heel veel te ontdekken voor je

Edited by Maurice1974
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Richard1972 said:

Vandaag even helemaal de "CLUTCH" kwijt🤪

Wat een topding hé,  je bent van alle kleuren voorzien. En op die blauwe zie ik de Kennedy, mijn meest favoriete RDA met "Stubby" tip 👍

Ken je de Covid 19 Pandemic limited edition?

20210621_151959.jpg

image-a1e1fc45-7c71-4453-b369-8e9d01f07359.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Richard1972en @Sub-Ωhmhet kwijl loopt nog net mn mond niet uit. 
helaas is de single 21700 in de kleur groen nergens meer te koop.

regelmatig kijk ik bij de webshops of ze er niet toevallig nog 1 hebben.

de verkoop van die mods is toen heel snel gegaan en waren overal snel uitverkocht.

gelukkig heb ik daar iets op gevonden, tegenwoordig niet meer twijfelen maar gelijk kopen als er iets uit komt waar ik in geintereseerd ben.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, Maurice1974 said:

helaas is de single 21700 in de kleur groen nergens meer te koop

Bij Signature Tips zelf nog wel...

Niet de goedkoopste prijzen maar wel op de plank.

https://www.signaturetips.com/collections/clutch-21700-mod/products/signature-mods-dovpo-clutch-21700-mechanical-mod?variant=31868420096132

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...