Jump to content

Welke mod gebruik je


Partytimo

Recommended Posts

@Maurice1974

Ja, prijzig zijn ze wel. Voor die Pandemic was ik met custom button en matching drip tip inclusief verzendkosten rond de 200 pond kwijt.

 

Maar ja 🤤🤤🤤

 

De standaard Clutch is een samenwerking met Dovpo, deze hebben hem destijds overal op de markt gehad voor leukere prijzen... 

 

Bij Ewolk en Dampfabriek zat ie trouwens rond de €85,- Zelfs bij 3Fvape in China was ie $70,- maar helaas allemaal uitverkocht. 

 

Wanneer je hem in een gekke bui toch in je Engelse mandje gooit... kijk dan gelijk naar een passende vuurknop met matching 810 drip tip. Verzendkosten heb je toch al en als je iets doet moet je het goed doen 😋

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

@Maurice1974

Jup de limited edities zijn dan ook alleen bij Sig tips zelf verkrijgbaar.

 

De prijs voor de standaard is bij hun gelijk gebleven, de eerste twee weken kon je hem alleen bij hun kopen..  ik had hem als een van de eerste voor deze prijs. Daarna gingen ze wereldwijd en heb ik nog ergens een reserve gekocht voor iets van 4 tientjes.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...
On 3/13/2022 at 3:29 AM, Joeri94 said:

Op dit moment een Aspire Mixx mod met een Zlide tank. Hoop snel aan de slag te kunnen met mijn “Billetbox” 

Ondertussen van de SXK billetbox, naar een originele Billetbox, naar een Cthulhu en sinds deze week naar een Labrys. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Lekkage is zo’n beetje het enige waar ik geen last van heb met de Caliburn G. Bij mij gaat na een maand of 2 steeds de usb aansluiting kapot. De pods zelf gaan ook niet lang mee. Door het constant op en afklikken van het mondstuk, gaat het steeds losser zitten totdat hij onbruikbaar wordt. Ik heb er nu 2 versleten en er komt geen derde. 

Edited by Sub-Ωhm
⚠️ Edit FBT, https://dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tsjah ergg saai maar al 2+ jaar Voopoo Drag 2 icm Wotofo Profile RDTA  erop.
Al gebruik ik de Drag 2 modjes sinds 2019.
De gelakte kanten zien er bij beiden allang niet meer uit; 1tje al eens opnieuw gespoten maar staat alweer bijna net zo kaal.
Geweldige stevige dingen die al heel wat keren per ongeluk vliegles gekregen hebben,maar steeds weer prima functioneren.
Al moet ik zeggend at bij 1 vd 2 nu de vuurknop wat dieper in de omhuizing ligt, maar nog steeds net genoeg om te vuren zonder issues 🙂 

WhatsApp Image 2022-12-20 at 12.51.59.jpeg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ik gebruik nog steeds het decadente aantal van 10 mods en 11 tanks.
Deze gebruik ik zeer consequent opvolgend.
Tankje leeg, dan de volgende.
Tank voorkeur is de Taifun GTR (clown).
Mods zijn hoofdzakelijk Aegis modellen, 2 Sigelei Humvee en een Vaporstorm in de auto.
De Humvee's zijn fijne mods, maar kunnen weinig hebben.
Eentje viel eens op de grond en de behuizing brak bij de 510 aansluiting uit.

Doomsday voorraad niet meegeteld 😉

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...