Jump to content

De smaakloze voor de Trendy


Guest Tante Til

Recommended Posts

Guest Tante Til

Ik vraag het maar even hiero. Iemand ervaring met deze liquid? Vooral wat de gier en het luchie betreft. Damp vind ik niet zo belangrijk, wel het branderige gevoel in de keel zoals van een a-sigaret.

Ik ga deze dan een beetje mengen met de Vegas. Die vind ik zelf eigenlijk best wel lekker tabakkerig. Beeeeeetje erg sterk, ook wat luchie betreft (voor mn lief die naast me zit, die vind hem niet lekker ruiken) Maar die rookt zelf niet. Ik rookte altijd buiten, maar hij is dolblij met mn dampertje.  :yeahh Nu nog een luchie vinden waar hij geen problemen mee heeft. Vandaar de smaakloze eens proberen.

En dan valt me ineens nog een vraag in. Mag je in de trendy alleen de flavory liquids gebruiken of kunnen daar alle merken in?

Link to comment
Share on other sites

Smaakloos is gewoon zonder smaak. Daarmee kun je een te sterke smaak naar je zin, wat verzachten.

Alle merken liquids kun je sowieso voor alles gebruiken. Is niet aan hardware gebonden.

Je moet alleen de PG/VG in de gaten houden.

Voor de meeste apparaten is een 80/20 of 70/30 verhouding het max. voor wat VG betreft.

VG is dikker en dus wat lastiger te verdampen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Skull88

1 keer 0mg dk tab geprobeerd, dacht dat ik lucht inademde  :lolz

Maar idd hoe meer nicotine, hoe meer gier al ligt het ook wel wat aan de smaak ook, 11mg kan bij de ene liquid bijna net zoveel gier geven als 16mg bij een andere liquid.

Als je iets wilt wat echt lekker ruikt zou ik zeggen, de dk watermeloen, geeft een heerlijke verse watermeloen geur af (en smaakt zo ook). Toen we eens bij mijn ouders waren en mijn vrouw die aan het dampen was vroegen ze gelijk, kun je die straks in de auto ook even dampen dit ruikt wel heel goed.  :lolz

Link to comment
Share on other sites

Guest Tante Til

:auslach  autoververser.......... LOL

Maar het gaat me niet zozeer om een smaakje. Nou ja, beeeetje smaak is wel lekker natuurlijk, maar vooral eigenlijk zonder (al te veel) geurtje.

Ik ga het gewoon eens proberen, zodra ik bijna door mijn huidige voorraad heen ben ga ik bestellen.

Link to comment
Share on other sites

Guest smalagride

ik vind low prima gier geven alleen zero niet, daarom ben ik naar low gegaan vind het toch net lekkerder

heb wel eens een trekje genomen van medium maar vind ik te sterk.

succes met je zoektocht hahaha :dogroos

Link to comment
Share on other sites

Guest Tante Til

Ach, vanaf volgende week zit im "tussen 2 werkgevers" dus dan heb ik 26 weken de tijd. :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Tante Til

:lolz

Ja, die vin ik zoooooooooooooooo lief......... grote prrrrrrrrrrr.......

LOL

Die heb ik ook als buroblad op mn lap. Is een beetje mn totem zalk maar zeggen.

Maar ik bijt niet hoor.........!!!  :fluit

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

Uit de totemdieren-tarot:

Leeuw: eigen kracht beheersen en gebruiken; zelfvertrouwen hebben; moedig zijn; leider- schap; bescherming bieden; de lust en de last van leiderschap ervaren; rechtvaardig (Christus); verscheurende kracht bezitten; in het centrum (willen) staan; waardig; dominant; trots; tiranniek. Verbonden met: de zon en zonnegoden, vaak afgebeeld als bewakers van tempels. Symbool van apostel Marcus en Christus.

Komt voor op: X Rad van Fortuin, XI de Kracht, XXI de Wereld, koning van staven, koningin van staven, bekers 2.

is het een beetje herkenbaar voor je Tante Til?

Link to comment
Share on other sites

Guest Tante Til

Hm.......... wat zal ik zeggen............. een  beeeeeeeeeeeeeetje.  :weetnie

Sommige dingen zijn eruit aan het komen. Ik ben weegschaal/maagd maar mn ascendant (of zoiets) is leeuw. Ik vond dat die leeuw me maar eens moest gaan beschermen tegen die "boze"buitenwereld die mij zo onzeker en twijfelend maakte. Tijd voor verandering............!! Grauwwwwwwwwwwww............. hier ben ik, Til, en die kan je nemen zoals ze is, of niet. En toen ben ik gescheiden. In die tijd liep ik tegen dit plaatje op.  En later met mn nieuwe Lief getrouwd. De leeuw......... tja, ............ zoiets.  :knipwink

Ik heb zelfs een poos gezocht naar iemand die mooi kan tekenen. Om een tekening te maken van een vrouw met een weegschaal op haar rug, begeleid door mijn leeuw, over een woest pad dat in de verte over ging in een gladde weg. Zoals in de karavanen-tijd, Of zoiets.  :grins

LOL. Dit hoort eigenlijk in een klepdraadje thuis he?  :169

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

LOL. Dit hoort eigenlijk in een klepdraadje thuis he?  :169

Jep.... lijkt me heel leuk als jij zoiets zou starten  :fluit

En jah... zo 'heb' ik ook wel zoiets als afbeeldingen/dingen/uitspraken die me sterken in bepaalde periodes; heel herkenbaar Tante Til!!!

Super zeg... dat idee van die tekening... komt vast nog wel  :onschuldig

Link to comment
Share on other sites

Guest Tante Til

Misschien dat een of ander Modje de laatste paar berichtjes kan verplaatsen? Naar iets als  "totems" of zo?  :bloos

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...