Jump to content

Herbal: oehw... LEKKER!! Hier Herbal ervaringen delen???


Guest Briggitte

Recommended Posts

Guest Briggitte

IK heb vandaag de Herbal binnengekregen en ben aan het mixen geslagen.

Tip van Angie was om dit niet puur te gaan dampen, maar het in een verhouding van 1/5 te gebruiken.

Zo gezegd zo gedaan.

Ik had nog een erg laf smaakje van gister [leuk als je van lolly's houdt..  :169 ] , dit al opgeleukt met wat Menthol, en hier nu 1/5 Herbal bij gedaan.

Wow.. egwel LEKKER!!

Het limonadesmaakje is nu eigenlijk toch wel weg [srry Liqua..], en dit dampt echt superrrrrr  :yeahh

Deze mix is dus:

- 2ml 'fruit'

- 2ml Menthol

- 1ml Herbal

Totaal gemengd naar +- 5mg.

Het geheel heeft wel een zoetige smaak [met nog steeds een vleugje Menthol], die ik in dit mixje wel waarderen kan, en ik weet natuurlijk nog niet of de Herbal dit van zichzelf heeft of dat dit door toedoen van ofwel de Menthol, of de Liqua-Citrusmix + DK-Orange komt.

Tja.. kwestie van uitproberen he  :knipwink

Bij een volgend flesje/mixje dan maar..

Of bij dit blijven omdat 't zooo lekkerrrr is!!!  :bliss

{al was dit lijntje er alleen maar om m'n eigen favo receptjes te onthouden  :fluit  }

..next plz....  :blab :blab :blab

Link to comment
Share on other sites

Guest Yenta

Fijn dat het jou goed bevalt Briggitte.

Hoop het snel binnen te krijgen en ga er dan ook mee aan de slag.

Veel smaakjes vind ik flauw (mijn smaakpapillen zullen wel in de vernieling liggen na zolang roken) en denk dat de Herbal hierin verbetering brengt.  Laat ik nog weten  :jazeker

Link to comment
Share on other sites

Mooi Briggitte, dat het zo goed bevalt.

Dit receptje valt nog wel mee om te onthouden, maar ik ken 't...

In het begin sodemieterde ik van alles doorelkaar, ben daar heeeel goed in, hahahaa, maar bij iets lekkers wist ik uiteraard niet meer wat het was.

Mijn smaakpapillen zijn ook helemaal naar de gallemiezen Yenta. Ben benieuwd of Herbal dat verbetert bij jou. We horen het wel.

Link to comment
Share on other sites

Guest Tante Til

Ik heb 45 jaar gerookt, en nu al, na anderhalve week zonder a-tjes, merk ik al dat ik beter ruik en proef . (is niet altijd gunstig trouwens,  :smell  Tsssssssssssss.  :lolz

Link to comment
Share on other sites

Guest Yenta

Hoi Brigitte, pakje is hier al aangekomen. Mss kom ik er vandaag niet aan toe (moet weg) maar doe ik asap.  :jazeker

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

is niet altijd gunstig trouwens,  :smell  Tsssssssssssss.  :lolz

:lolz :lolz :lolz

Heerlijk dat je pakketje er is Yenta, en da's dubbelfijn: weten dat post.nl werkt, maar ook dat jij nou je Herbal hebt: joepie!!!  :bliss  Veeeeel dampgenoegen alvast hoor!  :bliss

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Yenta

Damp nu een poosje met liquid (RY4) met Herbal (en ernaast een tankje met nic.liquid) Eea omdat ik constant aan die dingen hang en anders te warm worden  :bloos  Er hangt hier dus continue een batterij in het stopcontact  :knipwink

Heb ook andere smaken geprobeerd met Herbal maar met RY4  vind ik het best smaken. Gier snap ik nog steeds niet (en mis dit ook niet) maar een geweldige damp. Voor mij een blijvertje!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...