Jump to content

[Poll] Hoeveel mg/ml nicotine damp jij ? 2014


Guest TrendSmoke

Hoeveel mg nicotine heeft de liquid die jij doorgaans dampt? Kies het mg dat er het dichtst bij komt.  

628 members have voted

  1. 1. Hoeveel mg nicotine heeft de liquid die jij doorgaans dampt? Kies het mg dat er het dichtst bij komt.

    • boven 18 mg
      11
    • max 18 mg
      98
    • max 12 mg
      209
    • max 6 mg
      268
    • 0 mg - geen nicotine
      38

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Guest manon77

Begonnen op 12, en nu meestal 6 (tabak) en 3 (fruit)...nog wat mixjes 9mg staan voor werkmomenten als ik weinig kan dampen...nu maar kijken of 0mg ook nog goed te dampen is!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik damp ongeveer een maand en zit op de 12 mg. Soms wil ik toch nog een sigaret alhoewel ik hem als ik hem eenmaal rook weer snel uitmaak, omdat hij zo smerig smaakt. :zeep

Link to comment
Share on other sites

Guest Poops_McGhee

Begonnen op 11mg DK liquids, maar heel snel gezakt naar 6. Het was immers de bedoeling om m'n nicotineverslaving af te bouwen. Niet lang daarna gedaald naar 3mg, maar binnen een week iets omhoog naar de 4,5mg, een paar weken geleden terug naar 3mg en afgelopen weekend overgegaan op 0mg. En dat bevalt prima. Op kantoor staat standaard een ecig. Die had nog 3mg Nico in de tank zitten en dat merkte ik vanmorgen meteen. En dat beviel eigenlijk niet zo, dus.... tank leeggegooid en gevuld met 0mg sap. Af en toe mis ik nog een beetje de gier, maar de rest niet. Ik damp nu alleen nog voor de smaak (en de handeling an sich).

Link to comment
Share on other sites

Ik drip alleen nog maar en doe dat sub ohm. Ik gebruik daardoor alleen nog maar 1,5mg sterkte diy

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest SonofRedHead

ik begon met 12mg toen ik begon met dampen, maar toen ik merkte dat dat eigenlijk niet meer nodig was omdat ik gewoon onder het werk of als ik iets aan het doen was vergat om te dampen ben ik overgestapt naar 6mg! dit werkt prima, ik kan een avond lang dampen zonder misselijk te worden, maar ik heb toch m'n nicotine voldoening als dit nodig is! af en toe heb ik ook een 0% liquid, gewoon voor een wat lichter smaakje!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Ultimate

Quasi enkel 0 nog voor mij.

Af en toe eens mengen met een 6 of de 6 gebruiken als het in 0 niet bestaat.

Ik heb van in begin geprobeerd van de nicotine verslaving af te geraken.

Goeie keuze of niet weet ik niet maar het werkt voor mij

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Poops_McGhee

Tegenwoordig heb ik in de dripper 0mg en in de Kayfun 2mg. Die 2mg gaat er ook binnenkort aan.

Link to comment
Share on other sites

Guest Fusebox

18mg in de ochtend bij een sterke bak koffie en gedurende de dag 12mg.

'S avonds  doordeweeks ook 12mg en soms 18mg afhankelijk hoe snel ik mijn nicotinebehoefte wil vervullen.

In het weekend met een dripper op 6mg.

Ik damp totaal op een doordeweekse dag maximaal 2 a 3 ml weg.

Link to comment
Share on other sites

Zoals de pol er nu staat kan ik nergens op stemmen. Ik zou het waarderen dat je de pol aanpast, óf in de juiste percentages, óf in mg/ml.

Nu lijkt het als of het merendeel van de stemmers 120mg/ml (geen tikfout) dampt.

Het is al eerder aangekaart in dit topic maar helaas heb je niet even de pol aangepast.

En voordat ik het vergeet, ik damp momenteel op 0,3% (3mg/ml) ;)

Link to comment
Share on other sites

Van de 18mg had ik na een week of drie al genoeg. Ik heb nu nog wat flesjes op 11mg staan, maar alles wat ik nieuw koop is 6mg. Ik krijg steeds meer het gevoel dat voor mij de handeling nog veel verslavender is dan de nicotine.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In tanks 12 mg. In rba's, drippers of mesh-constructies 6 of 0 mg. Type smaak kan er ook voor zorgen dat nic omlaag gaat (bijv. met een pittige kaneel). De verbruikte hoeveelheden liquid per device kunnen ook enorm verschillen. Het nic gemiddelde? Go figure ;-)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Maak nieuwe...