Jump to content

Tapatalk


Recommended Posts

Vraagje voor de beheerders: Is het ook mogelijk om het standaard aantal posts op het forum aan te passen naar 20 of 30 in plaats van de 25 waarop deze nu is ingesteld?

In de Tapatalk app kun je namelijk alleen het aantal posts per pagina in tientallen instellen (10/20/30 etc) en bij lange topics met meerdere pagina's aan posts is het lastig om de pagina terug te vinden als ik van tablet of telefoon naar m'n computer ga (of andersom) om verder te gaan waar je gebleven was met lezen.

Dat lijkt mij dus ook ideaal Naffie als je dat zelf in kunt stellen.

Link to comment
Share on other sites

Aangezien mijncomp de geest heeft gegeven heb ik de app op de tablet gezet.

Nou daar snapte ik niks van zag alleen de laatste berichten maar, nu na een week zag ik in ene rechts bovenin een soorten balkje met drie blokjes' en jawelik heb nu de volledige webpagina en zie nu dus ook foto's en polls.

Link to comment
Share on other sites

door de naams wijziging komende nacht (is het streven)

zou Tapatalk gewoon moeten blijven werken

ECHTER: we weten niet 100% zeker dat het Tapatalk systeem trapt in een doorgestuurd domein ipv het directe domein

want we sturen het adres elektrisch-roken.nu straks door naar dampforum.nu

dit weten we pas bij de daadwerkelijke wissel

om te voorkomen dat mensen ons weer kwijt zijn meld ik dit nu vast, als de doorverwijzijng niet werkt moet Tapatalk ook over naar naar het nieuwe domein

dit betekend dus dat je opnieuw het forum moet toevoegen te vinden als dampforum.nu

zodra ik zeker weet hoe en wat zal ik dit laten weten

Link to comment
Share on other sites

Opstarten werkt niet, forum opnieuw toegevoegd en geprobeerd in te loggen werkt ook niet.

Krijg steeds de melding dat het forum niet beschikbaar is.

Maar als het bij anderen wel werkt Datux, gewoon doorgaan.

Ik probeer het morgen wel weer, gaat vast lukken

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Opstarten werkt niet, forum opnieuw toegevoegd en geprobeerd in te loggen werkt ook niet.

Krijg steeds de melding dat het forum niet beschikbaar is.

Maar als het bij anderen wel werkt Datux, gewoon doorgaan.

Ik probeer het morgen wel weer, gaat vast lukken

Succes!

update is net gereed (tevens naam veranderd naar dampforum.nu) kun je nogmaals proberen ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...