a3 Posted October 11, 2018 Posted October 11, 2018 Nu beard vape no 24 aan het vapen ( salted caramel) en omg die is echt super zalig ? 2
Oomkobus Posted October 11, 2018 Posted October 11, 2018 Dit zat er vandaag in, kreeg spontaan zin in een verjaardag 3
Eclecticon Posted October 11, 2018 Posted October 11, 2018 On 20-9-2018 at 11:49, Oomkobus said: Mthrfckr! Mexican fried ice cream van chef's, de tering wat is die lekker! Gisteravond 120 ml gemixt, heb er nu al 20 ml doorgesquonkt, man man man, denk dat ik maandag er niet mee ha halen hoor Heb hem vandaag ook binnengekregen.. hoeveel procent heb jij er door gegooid? Mix between 20-30% staat er.
Oomkobus Posted October 12, 2018 Posted October 12, 2018 Heb hem vandaag ook binnengekregen.. hoeveel procent heb jij er door gegooid? Mix between 20-30% staat er. Op 25%, maar deze had wel iets minder gemogen, volgende keer mix ik m op 20% 1
Eclecticon Posted October 12, 2018 Posted October 12, 2018 Op 25%, maar deze had wel iets minder gemogen, volgende keer mix ik m op 20%Ok thanks, zal zo ff aan de slag. 1
RickLena Posted October 12, 2018 Posted October 12, 2018 Full moon - green tempestEen vrij zoetige mango/ananas met lichte Ice. Beter in balans dan de reguliere blue van full moon, ik ben aangenaam verrast. Verstuurd vanaf mijn VKY-L09 met Tapatalk 1
derkzz Posted October 12, 2018 Posted October 12, 2018 Bonogurt van 12 monkeys.. Lekker zoete vape..zuurtje van yoghurt, en bessen, met een licht romig vanille toon er in. Op 70 watt in de baby beast. 1
Tilltheman Posted October 12, 2018 Posted October 12, 2018 Dan toch maar mijn brouwsel van vanavond sorry, kon kiezen tussen morfine pleisters plakken of m,n eigen dampbrouwsel en gebruik dit zo sinds ik gestopt ben met roken en kwam erachter dat het me nooit hielp toen ik het nog rookte, maar sta perplex.... anders had ik nu niet achter het bureau kunnen zitten typen van de zenuwpijn in het bekken.!. Sommigen zullen hun bedenkingen hebben, zoals m,n buren die achter je rug zeggen, ooh, doar hej den druggggsgebrukker wal,.... dikke vvv..en volg het nieuws, nnneeeej niet de gifvaten! 5
Eclecticon Posted October 13, 2018 Posted October 13, 2018 (edited) Ik heb net een halve tank Biscuit Eater boss shot aangevuld met een halve tank fuck the rules nummer 3.(Apple Pie where Grandma could be envious. Pickled, baked apples, fresh cake filled with warm custard) Yummm.. Honger!! Edited October 15, 2018 by Eclecticon 3
El Daxken Posted October 14, 2018 Posted October 14, 2018 Drop van Millers. Ik ben echt aangenaam verrast hoe deze e-liquid een echte dropsmaak heeft. Nu nog een recept vinden die dit kan evenaren, want die 10ml flesjes gaan bij mij echt niet lang mee en dienen enkel om smaken te testen. 1
Erkki Posted October 14, 2018 Posted October 14, 2018 Die drop van Millers heb ik laatst ook gekocht en ik vond het ook geweldig lekker ! 2
Trijki Posted October 14, 2018 Posted October 14, 2018 Ben er ook fan van (millers - drop) en op zoek naar een aroma die het kon evenaren kwam ik uit bij black copsa, die vind ik zelfs nog beter alleen is die wel aan de prijs. 1
Tamara Posted October 15, 2018 Posted October 15, 2018 Ik heb weer eens dr.Smoke’s Kahlua White Russian in mijn squonker gedaan (Squeeze 2 met Recurve rda). Heerlijk! Ik was uitgebreid boss shots aan het testen om na een uurtje te concluderen dat ik de Pound Cake en Gambit X toch echt niet lekker vind of ga vinden. Binnenkort waarschijnlijk te vinden in de verkoophoek. Lekkere smaakjes zijn wel weer extra lekker na dat soort uitstapjes ? 1
PetraO Posted October 15, 2018 Posted October 15, 2018 35 minutes ago, Tamara said: Ik heb weer eens dr.Smoke’s Kahlua White Russian in mijn squonker gedaan (Squeeze 2 met Recurve rda). Heerlijk! Ik was uitgebreid boss shots aan het testen om na een uurtje te concluderen dat ik de Pound Cake en Gambit X toch echt niet lekker vind of ga vinden. Binnenkort waarschijnlijk te vinden in de verkoophoek. Lekkere smaakjes zijn wel weer extra lekker na dat soort uitstapjes ? Als ik iets gemaakt heb, wat ik niet lekker vind, heb ik toch moeite om het weg te gooien. Zo staat er nog zo’n 60ML Russian Roulette: te zoet, ik kan er niet aan wennen. Maar weggooien, nee. Komt toch ineens de calvinist bovendrijven. 1
Tamara Posted October 15, 2018 Posted October 15, 2018 Ik heb ook moeite om het weg te gooien @PetraO Ik ga er vanuit dat ik de boss shots nog wel verkocht krijg gelukkig. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, beter iemand er blij mee maken dan weggooien 2
Foggy Posted October 15, 2018 Posted October 15, 2018 (edited) Ik heb bij m'n laatste bestelling van Flavour Boss 3 mini testflesjes van elk 10 ml meebesteld. Vind ze alle 3 niet te pruimen: Raspberry truffle shuffle, Fresca en Snake oil. De eerste lijkt aanvankelijk wel mee te vallen, maar van tijd tot tijd komt er toch een voor mij ranzig smaakje bovendrijven, Fresca valt op zich wel te doen, maar te flauw en niet mijn ding. Snake oil zit m.i. nauwelijks smaak aan. Ik heb de puf niet om er achteraan te gaan om deze te versturen. Wellicht dat ik ze aan het eind van het jaar alle 3 bij elkaar mik en dan nog een keer proef. Zo niet, dan de kliko in. Edited October 15, 2018 by Foggy
Stekke Posted October 15, 2018 Posted October 15, 2018 Ik vind de snake oil wel goed als afwisseling. Heeft ondertussen wel een jaar gesteept.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Quidam Posted October 15, 2018 Posted October 15, 2018 4 hours ago, Tamara said: Ik heb weer eens dr.Smoke’s Kahlua White Russian in mijn squonker gedaan (Squeeze 2 met Recurve rda). Heerlijk! Ik was uitgebreid boss shots aan het testen om na een uurtje te concluderen dat ik de Pound Cake en Gambit X toch echt niet lekker vind of ga vinden. Binnenkort waarschijnlijk te vinden in de verkoophoek. Lekkere smaakjes zijn wel weer extra lekker na dat soort uitstapjes ? Kun je dat recept geven van die Kahlua White Russian of moet ik daarvoor echt bij Dr.Smoke zijn? Ik zie deze namelijk wel vaker voorbij komen en ben namelijk reuze benieuwd. Die Gambit X kan mij ook niet bekoren. Die is nog steeds heel erg zuur en staat inmiddels toch echt wel al een maandje of 3 dus zou je verwachten dat het al wat smakelijker zou zijn geworden.... Maar nee helaas. Die aroma's die ik daarvoor heb gekocht kan ik vast wel weer in een ander recept gebruiken. Ik ben nu Biscuit Eater aan het dampen met nog een vleugje Bust a Nut. 1
Foggy Posted October 15, 2018 Posted October 15, 2018 2 hours ago, Stekke said: Ik vind de snake oil wel goed als afwisseling. Heeft ondertussen wel een jaar gesteept. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ik had deze als kant en klare liquid gekocht om te testen, voordat ik de volgende keer weer shots ga bestellen. 1
Stekke Posted October 15, 2018 Posted October 15, 2018 Ik had deze als kant en klare liquid gekocht om te testen, voordat ik de volgende keer weer shots ga bestellen.Ik heb dat de eerste keer ook gedaan. En nadat ik ze aangekregen had vond ik ook een paar smaken niet goed. Waaronder death to hipster bears. Enkele maanden laten terug eens een rondje proeven gedaan en nu heb ik hipsters besteld en bevalt zeer goed. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1
Tamara Posted October 16, 2018 Posted October 16, 2018 @Quidam De dokter is er niet geheimzinnig over dus vast niet bezwaarlijk dat ik m deel. Kahlua White Russian: Vienna Cream FA. 2% Dark Bean (Coffee Espresso) FA. 1% Vanilla Bourbon FA. 1% Catalan Cream FA. 1% Jamaican Rum FA. 0.5% Fresh Cream FA. 0.5% 1 1 1
Eclecticon Posted October 16, 2018 Posted October 16, 2018 Gisteren nog een flesje Nuts On Fire gevonden. Meteen bij een halve tank biscuit eater gegooid. Yummm.. Zoete koekjes met honing tabak noten en de bekende throat hit.Moet toch maar eens op zoek naar een NOF kloon.
cleootje pio Posted October 16, 2018 Posted October 16, 2018 12 hours ago, Eclecticon said: Moet toch maar eens op zoek naar een NOF kloon. Hier staat een van de eerste versies. Volgens mij is er nog wel wat aan geknutseld maar is als basis goed bruikbaar.
Eclecticon Posted October 17, 2018 Posted October 17, 2018 Hier staat een van de eerste versies. Volgens mij is er nog wel wat aan geknutseld maar is als basis goed bruikbaar.Dank je, dat was al bekend helaas.. ik wil de echte :)
Recommended Posts