Jump to content

Zwoofs.nl


Guest Beheer

Recommended Posts

Guest DAMPFROG

Hoi, ik heb vraag met betrekking tot de batterij van de eGrip.

Deze is ingebouwd en bij mijn weten niet te bereiken zonder er mee klooien, klopt dit?

Maar batterijen worden na verloop van tijd minder en minder en ooit zal die vervangen moeten worden toch, of je laat hem vallen en er gaat iets mis met de batterij, dan moet er een nieuwe in, hoe zit dit precies?

Is dit een service die Joyetech gaat leveren dat de batterijen ooit vervangen kunnen worden, of is op op en jammerdebammer?

Link to comment
Share on other sites

Het zal denk ik inderdaad eerder zijn dat als de batterij volledig op is dat het apparaat weggedaan word dan dat er een service komt die de batterij vervangt. Zeg nooit nooit natuurlijk maar ik denk dat het een te dure handeling is vanwege de complexe bouw van het product. Overigens word er wel gezegd door mensen van Joyetech dat het type batterij zeer lang zal meegaan maar ook dat zal de toekomst moeten uitwijzen.

Link to comment
Share on other sites

Beste forumleden,

We hebben weer wat moois erbij in het assortiment, de Smok Guardian 2 E-Pipe.

Deze MOD word geleverd als alleen de "Body" met daarbij wel een bijpassende beautyring.

De Guardian 2 is in wattage verstelbaar van 6.0w tot 15.0w in stappen van 1.0w.

De pijp beschikt over een 510 en eGo aansluiting, is gefabriceerd uit hout en rvs en is zeer netjes afgewerkt.

Meer info en afbeeldingen van de pijp vind je hier:http://www.zwoofs.nl/smok-guardian-e-pipe-2/

smok-guardian-e-pipe-2-zwoofs.jpg

Vragen zijn uiteraard welkom!

Fijn weekend.

Tot snel bij Zwoofs  :zoef

Link to comment
Share on other sites

Guest DAMPFROG

Het zal denk ik inderdaad eerder zijn dat als de batterij volledig op is dat het apparaat weggedaan word dan dat er een service komt die de batterij vervangt. Zeg nooit nooit natuurlijk maar ik denk dat het een te dure handeling is vanwege de complexe bouw van het product. Overigens word er wel gezegd door mensen van Joyetech dat het type batterij zeer lang zal meegaan maar ook dat zal de toekomst moeten uitwijzen.

Ok bedankt voor het antwoord,ik heb goede hoop erop dat de batterij lang meegaat en de prestaties goed blijven, echter helemaal zeker weet ik dat dus niet.

Is er iemand die een kleine schatting kan doen over hoe lang het ongeveer kan duren eer  de eGrip batterij minder gaat presteren?

Mijn bestelling gaat trouwens zowiezo door, hij is vandaag onderweg ^_^

Link to comment
Share on other sites

Guest Newbie2014

Ik heb de T3D sinds vandaag in combinatie met de vision spinner Rainbow kleur. En ben wel tevreden ermee.

Alleen moet ik wennen aan de pittigheid, heb er eerst flink van moeten hoesten. En de smaak van mijn liquid is niet echt verbeterd; proef nog steeds niet de smaak van de palm tabacco, die proefde ik altijd eerst met een zoete smaak erin die nu niet meer terugkomt????? :weetnie Probleem begon bij de Innokin maar zelfs bij de T3D heb nog steeds niet de orginele smaak terug dus dan weet ik het ook niet meer.  :weetnie

Maar voor de rest prima ding!  :blij

Link to comment
Share on other sites

Mijn VaporShark rDNA 30 is helaas defect gegaan, gelijk contact gehad via e-mail, direct antwoord gekregen op mijn e-mail en meteen onder de garantie omgeruild..

Wat een geweldige service.. Ik kan niet anders zeggen dan GEWELDIG.

Service van TOP kwaliteit..

Voor iedereen een dubbele aanrader dus..

"zwoofs.nl"

Dank je wel voor uw klantvriendelijkheid..

(Bestelnummer : 100084729)

Link to comment
Share on other sites

Guest William

Niets, de ene moet je in een lader stoppen en de andere aan een lader schroeven. Ze werken hetzelfde als een mechanical mod dus volle batterij vol vermogen en dit zal ook langzaam afzakken met gebruik.

Link to comment
Share on other sites

en dat is de reden waarom ik 'm nu niet meer gebruik.

bij een volle batt werkt hij prima maar na een paar uurtjes zuig je je gek om voldoende damp eruit te krijgen.

hij ligt nu stof te happen.

heb nu een vamo besteld,mijn mod die ik nu heb is bijna overleden.

Link to comment
Share on other sites

en dat is de reden waarom ik 'm nu niet meer gebruik.

bij een volle batt werkt hij prima maar na een paar uurtjes zuig je je gek om voldoende damp eruit te krijgen.

hij ligt nu stof te happen.

heb nu een vamo besteld,mijn mod die ik nu heb is bijna overleden.

1)

Misschien kan Dennis hier op reageren. Het lijkt me namelijk vreemd ...

2)

Het zou pleiten voor de CF die je kunt vullen met een 18650 IMR. Klopt dat denken jullie?

PS

Zoals jullie al vermoeden wordt de Atlantis met een Mech Mod mijn volgende aankoop, tenminste als de ervaringen positief zijn.

Link to comment
Share on other sites

Ik vraag me ook af wat de afgifte is. Bij de Aspire CF Mod staat op zwoofs.nl:

Deze MOD heeft een vaste 4.2V output en tevens beschikt de CF MOD over een 5-klik aan/uit mechanisme. Vijf keer klikken binnen twee seconden om het apparaat aan te zetten en vice versa.

Dit betekent volgens mij dat er een boostcircuit inzit die het voltage op 4.2 houd totdat de batterij leeg is.

Bij de Aspire CF SubOhm staat dit niet.

Link to comment
Share on other sites

Verser dan vers, een product waar heel veel mensen al heel lang op aan het wachten zijn, de Aspire Atlantis!

Deze nieuwe clearomizer werkt met Sub Ohm coils welke een unieke ervaring realiseren op het gebied van smaak en dampproductie. De Aspire Atlantis is ook een “speciaal” geval vanwege het gebruik van de Sub Ohm coils op het gebied van veiligheid. Deze verdamper is namelijk niet zomaar op elke batterij te gebruiken maar vereist een batterij met een hoge ontladingscapaciteit. Ook hier heeft Aspire direct voor gezorgd in de vorm van de Aspire Sub Ohm batterij en Aspire CF MOD.

Aspire Atlantis: http://www.zwoofs.nl/aspire-atlantis-clearomizer/

Aspire Atlantis Coils: http://www.zwoofs.nl/verdampers-clearomizers-atomizers/aspire/aspire-nautilus-coils/

Aspire CF MOD: http://www.zwoofs.nl/batterijen-opladers-elektrisch-roken/aspire-batterijen/aspire-cf-mod/

Aspire Sub Ohm Batterij: http://www.zwoofs.nl/batterijen-opladers-elektrisch-roken/aspire-batterijen/aspire-cf-sub-ohm-batterij/

Let op, bekijk ook onze “Bundelaanbiedingen” op de betreffende productpagina’s.

Enkele voorbeelden:

Aspire Atlantis en Atlantis Coils voor slechts € 54,99

Aspire Sub Ohm Batterij, Atlantis en Atlantis Coils voor slechts € 95,99

Aspire CF MOD, Atlantis, Atlantis Coils en eFest 18650 35A voor slechts € 99,99

Uiteraard worden deze producten zoals altijd gratis verzonden en kunnen ook de spaarpunten nog gebruikt worden voor nog grotere kortingen op de toch al voordelige bundels!

Vragen over deze product zijn meer dan welkom!

Tot snel bij Zwoofs

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...