Jump to content

Zwoofs.nl


Guest Beheer

Recommended Posts

Beste forumleden,

Vanwege de feestdagen zullen we op 24 & 31 December bestellingen verzenden niet tot 18:00 maar tot 16:00.

Bestellingen gedaan op 24 December zullen worden bezorgd op Zaterdag 27 December.

Bestellingen gedaan op 31 December zullen worden bezorgd op 2 Januari.

Zwoofs  :zoef

Link to comment
Share on other sites

Ha dames en/of heren Zwoofs...!!

Had het volgende bericht jullie ook al bereikt...?

http://www.dampforum.nu/index.php?topic=31353.0

Ik heb zojuist de een paar dagen geleden BVC-coils voor de Aspire Maxi ontvangen (zo snel weer... en dat ondanks de kerstdagen; super!!)... en zou heel graag willen weten wat jullie mening over/ervaring met de omschreven zorgen zijn...

Link to comment
Share on other sites

Ik wil hem ook dolgraag pre-orderen, maar wil eerst even weten wanneer ik hem ongeveer kan verwachten. en als ik hem pre-order ik nog bij de selectie van de beperkte voorraad behoor.

Mid januari......

Ja zover was ik ook nog wel , maar wellicht kan Zwoofs het secuurder aangeven. En uiteraard of ik dan nog tot de selectie van de beperkte voorraad behoor en/of ik moet wachten tot de nieuwe lading.

Link to comment
Share on other sites

Beste (beginnende) dampers,

Justfog is weer met een mooie nieuwe set op de proppen gekomen, de Justfog 1453 Passthrough.

Een complete set die alles bevat om op een goede en makkelijke manier te beginnen met dampen.

Bekijk alle ontwerpen en functies hier: http://www.zwoofs.nl/catalogsearch/result/?q=1453%2BPassthrough

33v1aww.png

Kans maken om deze topper te winnen? Kijk hier: https://www.facebook.com/zwoofs

Vragen? Stel ze hier!

Tot snel bij Zwoofs!  :zoef

Link to comment
Share on other sites

@JidM

De ontstane consternatie heeft ons inderdaad bereikt, over zowel de Atlantis als toentertijd de BVC coils.

In beide gevallen hebben wij vragen bij zowel onze Europese leverancier als bij het hoofdkantoor van Aspire gesteld.

Beide tonen daarop de (openbare) SGS certificaten en een uitleg dat sommige dingen verkeerd geïnterpreteerd worden door het niet altijd juiste Chinese "Engels".

Volgens de uitslagen van de tests zijn de producten veilig voor gebruik.

Link to comment
Share on other sites

Daarbij moet ik nog zeggen dat wij het ook wel gepast zouden vinden als Aspire met een volledige en duidelijke verklaring en antwoorden op de online gestelde vragen zou komen.

De discussie heeft dan ook onze volledige aandacht.

Ons eigen gevoel (voor wat het waard is), we gaan er van uit dat alles goed getest is en veilig is.

Zelf gebruiken hier 4 van de 5 dampers Aspire (Nautilus) BVC en/of Atlantis coils.

Link to comment
Share on other sites

Wat een jaar hebben wij als dampers achter de rug, een hoop mooie maar ook een hoop minder leuke dingen.

Alles bij elkaar genomen zijn wij blij en vooral blij met jullie die ons altijd een warm hart toe dragen.

Graag zien we elkaar dan ook weer met alle vingers er nog aan in 2015, doe voorzichtig en namens het gehele team van Zwoofs,

10896890_768849809862697_6055718975806187270_n.jpg?oh=cfb6fd5f9a357049817d636c4ab91faa&oe=5535C93D&__gda__=1429904471_592df8b29ad64ce2f6662b31bfe30f0a

Link to comment
Share on other sites

Guest smurfin

[move]:bliss :tjoeke[/move]

Happy new year. Beste wensen. Goed uiteinde. Happy new year. Beste wensen. Goed uiteinde. Happy new year. Beste wensen. Goed uiteinde. Happy new year. Beste wense

Link to comment
Share on other sites

Guest UGL210530

Lijkt me handig die subtank rba coils, luiaard die ik ben, hoop dat we dit van meer aanbieders gaan zien. Zijn deze coils kanthal of nichrome?

PS: Als ik erop klik dan krijg ik een error geserveerd.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...