Jump to content

[Poll] Productieliquids of DIY ?


Charlanti

productieliquids of homebrew?  

195 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Thunderheart

ben nog niet zo heel lang geleden begonnen met DIY...

verzameling vape-klare juices is nu 50/50 DIY/gekocht, maar als het leuk blijft en de resultaten blijven lekker, zie ik weinig reden om nog opnieuw kant en klaar te kopen...een enkele keer misschien

Link to comment
Share on other sites

t Zal er bij mij om hangen. Mijn ADV is geen fabrieksliquid, maar gemaakt door iemand anders (Nuts). Af en toe koop (of krijg) ik nog een flesje uit een fabriek Verder mijn eigen experimentele brouwsels waarvan de laatste bijna beantwoordt aan mijn verwachtingen.

Link to comment
Share on other sites

Ik wil m'n voorraad NOF weer aanvullen, maar Karin heeft het zo druk met het FBT!

 

Ze heeft geeneens tijd meer om m'n PB-tjes te beantwoorden.

 

Als we haar nou allemaal eens met rust laten...

 

Het forum ziet er toch alweer hardstikke mooi uit?!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik gebruik ook voornamelijk DIY vloeistofjes en maak mijn smaakstof ook zelf. Ik blijf echter nieuwsgierig en koop af en toe een kant en klaar flesje waarbij ik echter toch telkens weer uitkom op de zoveelste "tabak met een tick" smaak.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, flip said:

Ik wil m'n voorraad NOF weer aanvullen, maar Karin heeft het zo druk met het FBT!

Ze heeft geeneens tijd meer om m'n PB-tjes te beantwoorden.

 

Ik heb geen PB'tje van je gezien, maar dat ligt vast aan mij :)

Stuur 'm nog eens, als je wilt?

Link to comment
Share on other sites

Ik damp nog maar een maand of 4 en doe al sinds de 2e week DIY ( dubbel peer en framboos van CDD ) en koop heel sporadisch en kant en klare liquid.

Maar ik wil zeker nog een keer de sample box van E-wolk bestellen om lekker in het weekend te dampen.

Link to comment
Share on other sites

Ik koop al mijn liquids Worldwide (soms lijkt dit op DIY omdat je (soms) kunt kiezen uit verhoudingen, flavours etc).

Wil het echte DIY wel gaan leren omdat ik na 2 jaar dampen wel weet wat ik lekker vind (al blijft razend leuk om nieuwe smaakjes all over the world te proberen).

Edited by Brandaris
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Just now, Erkki said:

 

Ik vind een hoop DIY die ik uitgeprobeerd heb ook niet lekker......:nee

 

nee dat klopt, ik heb er een paar bij gehad waar ik echt over mn nek van ging....:hihimaar nu zijn er 3 die ik alleen nog maar gebruik en dat bevalt prima

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...