Jump to content

[Poll] Productieliquids of DIY ?


Charlanti

productieliquids of homebrew?  

195 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

damp sinds 2 1/2 maand 2 maanden geleden begonnen met diy en bevalt uitstekend vooral de dubble meloen en peach&cream van capella wel alles vg van pg vloeistof brandend gevoel in de keel niet prettig

framboos en een noten smaak wil ik nog zeker gaan proberen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ik zit er precies tussenin ;)

 

Ik doe al vrij veel diy om smaakjes te proberen maar ik 'blend' ook kant en klare liquids met base om smaken subtieler te krijgen.

Blenden maakt het ook wat goedkoper ;)

Link to comment
Share on other sites

Ben 2,5 maanden geleden begonnen met dampen en ook vrijwel gelijk begonnen met eigen liquid mixen. En al doende geleidelijk over gegaan van veel koop en een beetje mixen naar veel eigen mix en weinig koop. Ik koop nu eigenlijk alleen nog de caramel die ik zo lekker vind en nog steeds niet is gelukt die zelf goed te mixen. Maar dat komt nog wel :ja

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Gevote.
Koop me main liquid bij iemand en wat ik erbij damp haal ik in de winkel of bij andere.
Het is wel 50/50 ong.

Ben me wel aan het verdiepen in zelf maken , maar wil niks fout doen.Dus maar hulp gevraagd bij iemand die het wel veel doet.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Ik denk dat, op een enkele liquid hier en daar na die ik via een webshop koop, ik inmiddels meer voor DIY ben dan voor de liquids uit een shop. DIY is gewoon vele malen goedkoper. En het is gewoon ook leuk om er zelf mee te klooien.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...