Jump to content
Message added by wahanassatta

Nieuw op het forum? Check onze forumwiki!   -   Nieuw met dampen? Check onze dampwiki!

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo iedereen ik ben kevin, ben 40 jaar en woon in belgie.

Ik rook al sinds 2007 en wil stoppen met roken omdat het echt wel duur begint te worden ik heb nog maar paar keer gevapet en ik vin het wel lekker alleen heb ik een kriebel in me keel.

Daarom heb ik me lid gemaakt op dit forum omdat ik er echt wel van het roken af wil dus hopelijk word ik hier goed geholpen en vin ik de juiste vape die wel aan mij voldoet.

Groeten uit belgie ( Brugge) 

Edited by Sledge
Quote verwijderd
  • Like 8
Posted (edited)

Hoi mijn naam is Rémy ik vape alweer 10/15 jaar

ik dacht me even gezellig aan te melden voor het geval ik vragen heb

momenteel vape is met een damn vape zaion boro device ik heb hem nu een kleine maand in gebruik en moet zeggen echt een prima device

Ik wick mijn devices zelf mijn vrouw vind een pre Made coil van lost vape (Pnp-x) beter maar ja smaken verschillen

mochten jullie vragen hebben stel ze gewoon

@K3vin

70/30 liquids proberen in plaats van 50/50 

Edited by Sub-Ωhm
⚠️ Onnodige quote verwijderd, https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten
  • Like 11
Posted

Nou, ik dacht dat ik al lid was op het forum, want ik had een login in m'n password manager, maar blijkbaar niet (meer)!

Dus ik stel me even voor: 

Ik ben Klaas Pieter en ik heb na ruim 24 jaar te hebben gerookt ruim 10 jaar gedampt, tot afgelopen augustus. Nu ben ik ook daarmee gestopt, onbedoeld. Ik was de vloeistof vergeten mee te nemen op vakantie en terugrijden was te ver... 🤣

Ik zat al in de afbouw van 18mg en was op 3mg aanbeland (wat best lastig was, niet vapen vind ik eigenlijk makkelijker dan dat ik 3mg vond). Ik vapede altijd menthol, maar dat mag niet meer verkocht worden. Dus ik had daarvoor al ruim ingeslagen. 

En ik dacht ik kom even terug op het forum om te zien of ik nog iemand blij kan maken met mijn restanten.  😊

• Like 5
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted

Hi,

Ik ben Pim.
Vape sinds 2017, en wat ooit begon als een vervanging voor roken is ondertussen een heuze hobby geworden. Fan van mech mods en rebuildables.

• Like 9
Posted

Hallo!

Ik ben JMM en ben sinds een jaar gestopt met vapen. Ik had het roken vervangen door vapen en dat is uiteindelijk een behoorlijke hobby geworden. Helaas komt aan alles een eind, vorig jaar geheel gestopt.

Nu wil het dat ik nog een Lost Vape Triade en twee RDTA's heb liggen en ik vind het zonde om ze weg te gooien. Ik kan in eerste instantie geen verkoop-sectie vinden maar las dat je daarvoor een aantal posts moet hebben gemaakt dus hier is de eerste!

• Like 3
Posted (edited)

Op marktplaats kan je geen dampspullen te koop zetten.Dat mag schijnbaar niet.Bovendien moet je tegenwoordig  je hele hebben en houden invullen. Een bsn nummer,wat ik nooit geef,telefoonnummer. en een scan van een rijbewijs of paspoort.Ik heb een heel oud marktplaats account.,maar ik doe hier niet aan mee.Zie ´t linkje van truspilot hierboven.

Edited by richard-V
  • Confused 1
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Hoi, ik ben Emiliano, ik kom uit italie en ik vape al sinds 10 jaar. 

Ik gebruik RTAs en RDAs, ik vape alleen tabak aromas en ben lekker bezig met zelf organisch aroma uit tabak halen.

Ik ben actief in een forum in italie en ik hoop dat ik kan hier wat ervaring brengen! 

Edited by Emi
  • Like 10
Posted
On 13-11-2024 at 12:05, Emi said:

zelf organisch aroma uit tabak halen

Ha Emiliano,

Welkom. Je bent absoluut niet de enige die zelf aroma uit tabak haalt. Er zijn hier op het forum ook diverse draadjes over te vinden zoals 

en 

Zelf maak ik al heel wat jaren aroma's van sigaren, meestal Cubaanse. Wat heeft jou naar Nederland gebracht? Gewoon nieuwsgierig 😉

• Like 1
  • Thanks 1
Posted (edited)

Hoi Marina, bedankt voor jouw bericht, ik ga zeker die draadjes volgen, het zou heel leuk zijn als er is een community om te delen!!

Ik kwam hier voor werk 😉

Edited by Sub-Ωhm
⚠️ Onnodige quote verwijderd, https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten
Posted

Ha Emiliano, het zijn nogal oude draadjes en dit zijn maar 2 voorbeelden. Er zijn er meer. Vooral @Raycoupe heeft veel ervaring en pakt het bijna professioneel aan 😉

Hier komen voor werk is weer eens wat anders dan komen voor de liefde 😉

Posted

Hoi.

Ik ben nieuw hier. Damp al een tijdje niet. Maar soms wil ik er weer een tijdje aan. Mijn vraag is. Waar kan ik tegenwoordig nog eliquids kopen?

• Like 4