Jump to content

[Poll] De Grote DIY Poll


wahanassatta

Deze vragenlijst kost u ongeveer evenveel tijd als het mengen van 2 recepten.  

105 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ik dacht ik maak een polletje over DIY. En misschien is het wel beroepsdeformatie, want het lijkt nu meer op een marktonderzoek. Maar goed, de vragen kwamen bij me op dus ik heb ze in in de poll gekieperd. Hij is lang. Maar daarom vast ook heel informatief.:grins 

  • Like 11
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, wahanassatta said:

Ik ook niet. Maar wel een paar keer bezorgd gekregen. Terwijl er op de website stond dat het heel lekker spul was. :weetnie

:lol  Ik heb nog nooit een fabrikant meegemaakt die schreef dat zijn aroma's goor smaken.

Derhalve is 't wel verstandig om van tevoren een flink aantal reviews  te lezen (van mensen die dezelfde smaak hebben als ik die tabakssmaken en fruitsmaken allemaal jakkie vind)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb hem vanochtend met slaapdronken hoofd ingevuld @wahanassatta, en helemaal over de NET optie heengekeken :-/

 

Nee, ik gebruik nog veel NET's, maar daarnaast gebruik ik ook "gewone" tabak aroma's voor tijdens werkdagen als ik niet zo snel een nieuwe coil kan plaatsen. Ik heb nog steeds geen goede tabak gevonden die ik lekker blijf vinden. Qua NET tabak aroma's was ik behoorlijk verrast door de extracties die ik met de losse bladeren gekregen van @Cycl0pz heb gedaan: deze smaken prima maar koeken veel minder aan dan ik gewend ben. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Het moet toch wel een behoorlijk

dominante smaak zijn wil ik dit niet meer dampbaar kunnen maken.. Slechts 1x 9ml weggemikt omdat er menthol inzat en dit niet weggemixed kreeg, toen ook de conclusie getrokken dat menthol niet mijn ding is..

 

Verder leuke poll, ben benieuwd naar de antwoorden! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, wahanassatta said:

Nee hoor. Steepen betekent dat je iets in water of een andere vloeistof laat weken:

http://www.dictionary.com/browse/steeping

Dictionary.com  is geen dampwoordenboek.  :nee

 

De meeste dampers hebben geen geduld om de sapjes maandenlang te laten rijpen, dus versnellen ze de rijpingstijd m.b.v. een yoghurtmachine, of een hete-lucht-oven of bovenop een draaiende wasmachine of   "... under a pinon tree at noon in Albuquerque, NM "  

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...