Jump to content

[Poll] Wat voor flesje gebruik je het liefst voor je eJuice ?


Dampenstein

Wat voor flesje gebruik je het liefst voor je eJuice?  

96 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Steepen doe ik in glas maar om mee te nemen is plastic weer een stuk handiger.. ;) 

 

Heb 2 glazen flesjes met pipet maar vind ze voor zowel m'n isub als limitless tanks niet echt praktisch , dan is een druppelaar toch

een stuk handiger imho. 

Link to comment
Share on other sites

 

De vraagstelling van deze poll vind ik niet duidelijk, want voor het bereiden en bewaren van vloeistoffen kun je kiezen voor glazen flessen, terwijl men het handiger kan vinden om een plastic knijpflesje mee te nemen om buitenshuis te gebruiken.

Buitenshuis plens ik de liquid het liefst gewoon regelrecht vanuit het  flesje in de tank, dus geen gepruts met druppeltjes.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Ik gebruik PET chubby's van 60ml - hoogwaardige/dure, want die gaan 5x langer mee dan cheape, terwijl die maar de helft goedkoper zijn.

https://www.ebay.nl/itm/253206240737?_trksid=p2380057.m570.l6004&_trkparms=gh1g%3DI253206240737.N41.S1.R1.TR1

 

 

100ml of 120ml is te log. 60ml gaat wel ff mee, zeker als je een stuk of 12 smaken hebt slingeren. Maar omdat het PET is gaat het aroma nauwelijks verloren, tenminste, als je het flesje uit de zon houdt.

Het verschil met HDPE is gigantisch, trouwens. Ik gebruik die slappe flesjes alleen nog als speed steeping methode.

http://www.alphap.com/bottle-basics/plastics-comparison-chart.php


EDIT: d.w.z. Voor dagelijks gebruik. 

De voorraaden zitten uiteraard in amber glas met sluitdop voorzien van inlay. Sjezus.

 

vySaEa8.jpg

 

Maar voor de rest is het chubby de bubby, 

qua 30ml : de korte dikke zijn wel wat makkelijker te vullen en ze lazeren niet de hele tijd om. Maar de lange dunne zijn eleganter.


lhZLQGC.jpg

 

jELdlz9.jpg

 

loiN8Wx.jpg

j3TQmHP.jpg

 

iwlIWtZ.jpg

Edited by monotom
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...