Jump to content

Videoreview Blacknote NET e-liquids


hans

Recommended Posts

Valt niet mee, om die smaken goed te omschrijven. Ze smaken inderdaad allemaal naar tabak, maar hebben elk een eigen karakter. Ben je nou al tijden op zoek naar een echte tabaksmaak maar kun je die niet vinden in het gebruikelijke aanbod, dan heb je aan Blacknote een goeie. Het spul is wel duur.

 

 

Edited by hans
  • Like 9
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest chanelly

wat een super service krijg je daar!!

gisteren een aantal flesjes legato besteld,

kreeg een mail van Sander dat hij er een flesje van de quartet bij doet..

ben zo benieuwd hoe deze liqued gaat bevallen!!

Link to comment
Share on other sites

Een heb je nu ook het idee dat je met die NETs wat makkelijker van de shag af kan blijven? Voor mij werkt dat namelijk zeker wel zo.

Heb trouwens net mijn eerste eigen experiment uitgeperst. Ben heel benieuwd, maar is nog lang niet dampklaar

Link to comment
Share on other sites

Guest chanelly

Ik rookte al niet meer..

maar soms nog wel behoefte eraan..

ik heb ze nog niet binnen,maar hoop dat met deze de zin in een ATje weg gaat!!

Link to comment
Share on other sites

Goh 9 euro voor 10 ml, al zeker niet om DL te dampen maar genieten er van met MTL,

Ik zal het binnenkort wss ook wel eens proberen, maar wat dan als het super lekker is :-)

Eens om de zoveel tijd jezelf dan traktatie, maar voor ADV :nee

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, K&H said:

Ik zal het binnenkort wss ook wel eens proberen, maar wat dan als het super lekker is :-)

 

Daar ben ik ook bang voor: stel dat dit het allerlekkerste is wat ik ooit heb gedampt....Het is te duur om al te vaak te dampen.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ik heb een tijdje terug twee black notes mogen proberen, en vond ze geweldig. Maar inderdaad : als champagne; je kunt het niet als limonade dampen. Echter ik heb ook een net geprobeerd van @Raycoupe een die vond ik vergelijkbaar qua kwaliteit en.... Ook net iets lekkerder. Dat kan deels ook komen doordat ik het met 70% pg heb aangemaakt. 

Daar heeft me dan weer geïnspireerd zelf wat te brouwen en te experimenteren, een sinds vanmiddag staat mijn eerste pruttelthe te bezinken. Ruikt veelbelovend, maar je weet het pas als je het gedempt hebt. Nog een weekje hoop ik.

 

@chanelly ; mijn vraag was eigenlijk aan @hans. Ik weet dat die ondanks jaren semi-professioneel dampen en een arsenaal dampspullen waar we allemaal jaloers op kunnen zijn, nog steeds moeite heeft de tabak te laten staan. Ik vroeg me dus vooral van hem af of dit een stap in de juiste richting was.

Edited by L33ntje
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik ga waarschijnlijk morgen de BlackNote liquids proberen. Ik ben superbenieuwd! Tot nu toe heb ik het meest kunnen genieten van Liqua Traditional Tobacco en RY4-smaken. Vanochtend m’n Triton Mini bijgevuld met Flavourtec American Red. Te smerig voor woorden. :-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ze zouden van BlackNote in het gat van de markt moeten springen met de aroma's van deze liquids zodat de DIY dampers ook kunnen genieten, voor DL dampers wordt het anders een bijzonder dure hobby of vervanging van het roken.

Die 10ml is er met een dikke anderhalve dag er doorheen en kan daarmee nooit een daily liquid worden voor DL damperts, ik zou zelf nooit meer MTL dampen omdat daar geen bevrediging in zit en zeker niet als vervanging van het roken, want dan kan ik bizar veel liquid gaan opstoken.

Edited by The Unknown
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Heb de BlackNote Prelude al een paar uur in mijn Kayfun-Lite v2 zitten en ik moet zeggen,

dat valt niet tegen!

 

Mijn omschrijving is niet zo gedetailleerd en lyrisch als die van Hans,

maar in mijn eigen simpele bewoording zou ik hem als volgt beschrijven:

 

Het smaakt als een uitstekende USA-mix waarbij het zoetige bijsmaakje vervangen is

door een klein asbak nasmaakje.

 

Dus wanneer je op zoek bent naar iets dat heel dicht bij een sigarettensmaak komt

dan moet je de Prelude zeker eens proberen!

 

              pre.png

 

 

 

patat2.gif

Edited by SanSiro
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

@PetraO ; zie het als een lekkere dure wijn ; elke avond een (klein) tankje, een voor de rest goedkope meuk dampen. Dan is het ook nog extra lekker.   

 

Ik damp 'mijn' NET's ook alleen als ik er lekker van kan genieten, en niet tussen de bedrijven door. (Dan damp ik mijn ook heel lekkere en zeer voordelige (2,5/3%) neptabakjes. 

Link to comment
Share on other sites

@L33ntje: ja , zo ga ik het maar doen. Als een glas van de beste Shiraz, voor een genietmoment. Gelukkig heb ik veel lekkere liquids. Maar deze Blacknote: heel verrassend. Hoe moet ik mijn ervaring omschrijven? Als een shaggie na 10 uur in het vliegtuig, iets wat je heel lang hebt gemist.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 12-11-2017 at 19:31, L33ntje said:

 

@chanelly ; mijn vraag was eigenlijk aan @hans. Ik weet dat die ondanks jaren semi-professioneel dampen en een arsenaal dampspullen waar we allemaal jaloers op kunnen zijn, nog steeds moeite heeft de tabak te laten staan. Ik vroeg me dus vooral van hem af of dit een stap in de juiste richting was.

 

Ik word steeds kwaaier op mezelf omdat Blacknote en ook mijn eigen extracties zo goed zijn dat ik toch eigenlijk eindelijk eens zou moeten kunnen stoppen met roken. Maar de irrationaliteit van de verslaafde slaat toe: hoe beter de argumenten voor het goede, hoe starder de vasthoudendheid aan het verkeerde. Dus ik draai maar weer een zware. En nog een. Terwijl ik het allemaal verdomde goed weet.

  • Like 3
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Ik heb gedurende mijn zoektocht naar e-liquids en (rand)apparatuur reeds vele smaken geproefd. Vaak verwachtingsvol en hoopvol, opdat ik uiteindelijk die liquid zou vinden die leidt tot definitieve omarming van het dampen. Vandaag heb ik ‘m gevonden :) Ik heb de Prelude en de Forte geproefd en ik kan niet anders zeggen dan dat ik alle lofzang volledig terecht acht. De verrassende gelaagdheid; bij iedere trek weer een geheel nieuw element ontdekken. Buitengewoon bijzonder. Dergelijke kwaliteit ben ik niet eerder tegengekomen, wat mij betreft is BlackNote de regelrechte rivaal van de analoge sigaret.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...