Jump to content

Fasttech.com


Guest ArjanR1

Recommended Posts

Ik kom me ook aansluiten bij de wachtenden.  Begin december 2 orders gedaan, kleline. Onder andere de Brass M16 Mech mod.

Net nog een keer gekeken, er zit nog geen beweging in de zendingen. Bij Quantium staat voor beide zendingen nog steeds "PHYSICAL ITEM RECD" dus het is nog wachten op de Chinees met de zwembandjes als ik het goed begrepen heb.

Link to comment
Share on other sites

Deze week 5 pakjes toegekregen uit China (bestellingen van einde augustus :shock to einde november)  :bliss Ik heb nog maar 1 tracking nummer openstaan maar ja die laatste is maar op 9/12 verzonden.

Link to comment
Share on other sites

:cheerpon

mijn 3 pakketjes zijn "arrived at overseas".

nu maar wachten tot ze bij mij op de stoep staan  :duimen

ik ben heel benieuwd hou ons op de hoogte ik hoop dat ze zonder problemen door de douane komen.

vandaag 1 binnen gekregen.

2 clearomizers en een dripper.

wel raar dat ze niet alle drie tegelijk komen

Link to comment
Share on other sites

Ik zie net dat 1 van mijn 3 bestellingen sinds gisteren ge-update is naar arrived at overseas.

Nu duimen draaien dat de rest ook opschiet!En dat de pakketbezorger hier vandaag of morgen voor de deur staat met pakket nr 1

Ow pakketje is op

21-11 besteld

Op 23-11 bij postkantoor aangekomen

Op 27-11 Despatched en

Op 11-12 Arrived @ Nederland.

Link to comment
Share on other sites

Guest superconny

Bij mij staan er ook een aantal op arrived overseas. Dus toen de postbode kwam was ik helemaal blij, maar helaas geen fasttech, was van een andere chinees. Besteld op 7 oktober. Dus ik was wel blij maar het had blijer gekunt.

Link to comment
Share on other sites

Ik vroeg me iets af ,zijn er hier meer mensen die de wisselkoers in de gaten houden sinds je besteld uit China?

Het heeft mij namelijk nooit wat geínteresseerd maar sinds ik uit China dingen bestel hou ik continu de wisselkoers in de gaten om op die manier op het juiste moment te bestellen.  :mmm

Link to comment
Share on other sites

Wisselt dat dan zoveel per dag? Fasttech heeft toch de prijzen ook in Dollars staan en niet in Yen's? Hmmmm

Nou het zijn al zulke koopjes dat ik me eigenlijk nog niet bezig heb gehouden met de wisselkoersen :-)

Ja dat wisselt nogal wat (niet per dag ,eerder per week) ,is wel zo dat je de paypal koers moet aanhouden en niet zozeer die van wisselkoers.nl

Kan zomaar een extra clearomizer zijn als je het in de gaten houd :wink

Link to comment
Share on other sites

Ik vroeg me iets af ,zijn er hier meer mensen die de wisselkoers in de gaten houden sinds je besteld uit China?

Het heeft mij namelijk nooit wat geínteresseerd maar sinds ik uit China dingen bestel hou ik continu de wisselkoers in de gaten om op die manier op het juiste moment te bestellen.  :mmm

Paypal haalt zijn winst uit de wisselkoers die altijd hoger ligt dan de officieele.

Het is natuurlijk een goed idee de koers in het oog te houden en uw bestelling daar naar te richten.

Link to comment
Share on other sites

Guest dodojuice

http://www.fasttech.com/products/1411/10006216/1476405-ksd-novice-e-cigarette-starter-kit

Deze heb ik ontvangen een tijdje terug en hij beviel goed. Maar nu heb ik de achterkant los gedraait en nu krijg ik hem niet meer goed in elkaar. Het gaat dus om de fire button aan de onderkant, die er nu los aan hangt waardoor hij niet meer werkt.

Zag eerder in dit topic dat iemand er ook 1 heeft. Misschien wil diegene zo vriendleijk zijn om te kijken hoe het in elkaar zit, want het kan ook best zijn dat er nog een onderdeeltje op de grond ligt hier. Kan je post niet meer terugvinden tussen alle spam in dit topic :fluit

Link to comment
Share on other sites

http://www.fasttech.com/products/1411/10006216/1476405-ksd-novice-e-cigarette-starter-kit

Deze heb ik ontvangen een tijdje terug en hij beviel goed. Maar nu heb ik de achterkant los gedraait en nu krijg ik hem niet meer goed in elkaar. Het gaat dus om de fire button aan de onderkant, die er nu los aan hangt waardoor hij niet meer werkt.

Zag eerder in dit topic dat iemand er ook 1 heeft. Misschien wil diegene zo vriendleijk zijn om te kijken hoe het in elkaar zit, want het kan ook best zijn dat er nog een onderdeeltje op de grond ligt hier. Kan je post niet meer terugvinden tussen alle spam in dit topic :fluit

:haha

Wat jij doet is eigenlijk ook spam ,topic ging officieel over bestellingen die binnenkomen van FT  :zip

Link to comment
Share on other sites

vandaag is een van mijn eerste pakjes is aangekomen in Nederland. :trilt :trilt :trilt

ORDER DATE ORDER NUMMER trackingnummer Dagen verstuurd VIA Dagen verstuurd naar Dagen   geariveerd

                                                        onderweg Singapore post onderweg  Nederland Onderweg  Nederland

27-11-2013

28-11-2013       A112833853 RQXXXXXXXXXSG 2     29-11-2013       4     4-12-2013   7         12-12-2013

nu dus 13 dagen onderweg ben benieuwd weer hij geleverd wordt.

heb nog een pakje besteld zelfde datum die komt binnen via swiss post binnen zelfde datum verstuurd nog niks van gehoord.

Link to comment
Share on other sites

Guest superconny

Ik kreeg dit bericht net.

Sorry to inform you that your order failed to pass the x-ray screening and it is returned to us. Would you like a reshipment via other shipping method or full refund?

Geen liquid, geen batterijen. Alleen maar ce5+ clearomizers. Was via Chinapost. Nou die optie kies ik dus niet meer.

Ik laat de boel maar opnieuw opsturen, kan het wachten opnieuw beginnen. :protest

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...