Jump to content

Fasttech.com


Guest ArjanR1

Recommended Posts

ik krijg een flink grammofoonplaat gevoel bij jou reacties. :wink

Mag dat als ik al maanden zit te wachten en niks heb ontvangen van Fasttech! :-(

De meeste durven niet te melden dat ze niks ontvangen, maar als er al zoveel bestellingen van mij niet binnen zijn gekomen weet ik zeker dat het veel meer mensen betreft!

Je mag wel melden als je wat ontvangt hier, maar als je niks ontvangt dan wil men dat hier niet horen en moet het onder het tapijt worden geveegd!

Maar zolang ik niks binnen krijg blijf ik dat hier melden!!!

Link to comment
Share on other sites

ik hou het allemaal zelf goed in de gaten.

als ik een pakje na 30 dagen nog niet heb, dan licht ik PayPal al in (meestal komt het dan een paar dagen daarna, toevallig)

maar dan ben ik wel op tijd mocht het pakje toch niet aankomen.

beetje jammer dat je dat niet hebt gedaan.

alle geld terug actie's gaan na mijn weten alleen als je een kwestie hebt geopend bij PayPal.

fasttech betaald alleen terug als je pakketje terug is gestuurd naar hun, omdat hij bv niet door de douane kwam.

voor jou is het dan idd jammer, en mag je hopen dat jouw pakket ook terug gestuurd is.

anders kun je niks doen.

edit; vandaag mijn laatste pakketje gekregen, dus ik heb tot nu toe alles binnen van fasttech :duim

Link to comment
Share on other sites

Ik wou even melden dat mijn 2e pakketje ook ontvangen is door mij:

Bijelkaar is dit pakket op één dag na 3 weken onderweg geweest.

Vind ik best goed te doen  :blij

24-11 Besteld

27-11 Op postkantoor

05-12 Despatched

13-12 Arrived @ overseas

14-12 Pakketje aangekomen bij mij thuis

3 metalen driptips ,6 lege flesjes ,vivi coils , 1100MAH ego evod set met zipper

Link to comment
Share on other sites

Guest UGL 151222

ik krijg een flink grammofoonplaat gevoel bij jou reacties. :wink

Mag dat als ik al maanden zit te wachten en niks heb ontvangen van Fasttech! :-(

De meeste durven niet te melden dat ze niks ontvangen, maar als er al zoveel bestellingen van mij niet binnen zijn gekomen weet ik zeker dat het veel meer mensen betreft!

Je mag wel melden als je wat ontvangt hier, maar als je niks ontvangt dan wil men dat hier niet horen en moet het onder het tapijt worden geveegd!

Maar zolang ik niks binnen krijg blijf ik dat hier melden!!!

de meeste durven niet te melden? sorry hoor maar dat is complete onzin. er zijn meer dan za mensen die in dit topic gemeld hebben dat ze lang hebben moeten wachten en dat ze daar niet blij mee waren.

bij mij heb je sowieso alle geloofwaardigheid al verloren.

op 1-11 klaag je over een pakket wat al 5 weken onderweg is zonder dat je het kan tracken.

je zegt erbij dat je niks mee gaat bestellen daar en nu klaag je oer een bestelling van 2-11.

op 14-11 klaag je over een bestelling van 15-10.

maar je hebt het ook over een ander pakket wat op dat moment al 60 dagen onderweg zou zijn.

op 16-11 zeg je 3 pakketten onderweg te hebben met resp. meer dan 45 dagen, 6 weken en de laatste met ruim 4 weken.

op 16-11 zeg je ook dat jou pakketten al maaaanden onderweg zijn.

op 19-11 heb je ineens 4 pakketten onderweg.

op 2-12 is 1 pakket al ruim 8 weken onderweg

op 9-12 heb je 3 pakketten onderweg resp. ruim 3 maanden, ruim 8 weken en dan van 2-11

en dat alles naast het feit dat je te melden hebt dat alles bij ft nep is en dat je van de zomer regelmatig alles binnen een week binnen had.

sorry volgens mij spreek je jezelf een beetje te vaak tegen om nog serieus genomen te worden.

Link to comment
Share on other sites

Mmm... zie dat er een hoop geluk hebben gehad, mijn 3 bestellingen die al weken en maanden onderweg zijn, of gewoon zoek, nog steeds niks van gehoord :-(

Ik bestel niks meer bij Fasttech!

ik begrijp je frustratie,maar mijn vraag is onderneem je wel ACTIE

zonder twijfel ben ik de grootste FT klant van dit forum.

en het loopt ook niet altijd van een leien dakje :nee

de meeste ticket die ik indien krijg je allesbehalve leuke antwoorden,iedereen kent ze wel :wink

heb ik me er al blauw geergerd. :stom

persoonlijk duurt het bij mij ingeval van een verloren pakket ongeveer een twee maanden voor ik , een refund krijg(in mijn geval altijd het bedrag dat ik dan weer kan gebruiken op hun website)

mijn advies mensen met ongeduld, koop daar zeker niet,slecht voor je bloeddruk  :biertje

Link to comment
Share on other sites

Guest superconny

Ik heb nog nooit paypal ingeschakeld. Heb 2 keer mijn geld terug gekregen na een maand of 2 omdat het pakketje niet kwam. Vorige week nog. Kon kiezen tussen geld terug of een couponcode. Netjes een code gehad en al weer wat anders voor besteld. Maar toen lag het pakketje gisteren toch nog in de brievenbus. Heb ze wel netjes een mail gestuurd dat het alsnog is gekomen. Wel zo eerlijk.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over FT.

Iedereen die dit toppic een beetje leest en bij FT bestelt, kan moeilijk ontevreden zijn over de levertijd. Je bent hier immers van tevoren van op de hoogte.

Ben je dit wel, dan ben je daar zelf debet aan, door van tevoren (onterecht) te hoge verwachtingen te creëren.

Dat het niet altijd goed gaat, mwah dat neem ik dan maar op de koop toe.

Onderaan de streep blijft er nog genoeg over om de blijdschap en dampcollectie aan te vullen.

Veel mooi spul, mega lage prijzen, geen btw en geen verzendkosten hebben mijn koopverslaving op dampgebied moeiteloos aangewakkerd.

Daarnaast is het gewoon ook leuk om bij te houden hoe snel/langzaam een pakketje aankomt en daar af en toe lekker over te zeiken.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nog nooit paypal ingeschakeld. Heb 2 keer mijn geld terug gekregen na een maand of 2 omdat het pakketje niet kwam. Vorige week nog. Kon kiezen tussen geld terug of een couponcode. Netjes een code gehad en al weer wat anders voor besteld. Maar toen lag het pakketje gisteren toch nog in de brievenbus. Heb ze wel netjes een mail gestuurd dat het alsnog is gekomen. Wel zo eerlijk.

:duim

mooi van je om zo eerlijk te zijn :ja

de naam superconny waardig :wink

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nog nooit paypal ingeschakeld. Heb 2 keer mijn geld terug gekregen na een maand of 2 omdat het pakketje niet kwam. Vorige week nog. Kon kiezen tussen geld terug of een couponcode. Netjes een code gehad en al weer wat anders voor besteld. Maar toen lag het pakketje gisteren toch nog in de brievenbus. Heb ze wel netjes een mail gestuurd dat het alsnog is gekomen. Wel zo eerlijk.

En wat moest je er vervolgens mee doen?

☼ help.gif ☼

Link to comment
Share on other sites

De meeste durven niet te melden dat ze niks ontvangen,

Dat is kolder. Het wordt hier steeds gemeld als een pakketje uitblijft. En ja, we weten dat jij bijzondere pech hebt gehad, dat is absoluut akelig. Maar zoals spegs zegt: had je Paypal ingeschakeld, dan had je je geld allang teruggehad. Aan jezelf hier blijven herhalen heb je verder niet zoveel. Het enige dat het je oplevert, is wellicht dat mensen je gaan blokkeren.

Link to comment
Share on other sites

De meeste durven niet te melden dat ze niks ontvangen,

Dat is kolder. Het wordt hier steeds gemeld als een pakketje uitblijft.

Jij meld dat wel netjes, maar de meeste doen dat niet, je maakt mij niet wijs, dat ik toevallig de enige ben waarvan er al 4 pakketten achter elkaar niet zijn aangekomen.

En Paypal heb ik niet ingeschakeld omdat, toen ik dat hier vroeg, me werd aangeraden dat niet te doen omdat ze na 8 weken toch wel terug betalen, bij mijn laatste bestelling die nog geen 45 dagen zoek is zal ik dat zeker wel gaan doen.

En hier iedere dag melden dat je bestelling wel is aangekomen is geen herhaling? ;-)

Link to comment
Share on other sites

......... hier iedere dag melden dat je bestelling wel is aangekomen is geen herhaling? ;-)

Wel als het steeds om dezelfde pakketjes gaat.

Kom op HereIsTom, je hebt gewoon botte pech gehad en dat is klote. Het telkens herhalen verandert daar niets aan.

Het merendeel komt gewoon nog steeds aan.

Link to comment
Share on other sites

Guest UGL 151222

De meeste durven niet te melden dat ze niks ontvangen,

Dat is kolder. Het wordt hier steeds gemeld als een pakketje uitblijft.

Jij meld dat wel netjes, maar de meeste doen dat niet, je maakt mij niet wijs, dat ik toevallig de enige ben waarvan er al 4 pakketten achter elkaar niet zijn aangekomen.

En Paypal heb ik niet ingeschakeld omdat, toen ik dat hier vroeg, me werd aangeraden dat niet te doen omdat ze na 8 weken toch wel terug betalen, bij mijn laatste bestelling die nog geen 45 dagen zoek is zal ik dat zeker wel gaan doen.

En hier iedere dag melden dat je bestelling wel is aangekomen is geen herhaling? ;-)

2 dagen geleden zei je nog 3 pakketten. nu weer 4.

ga alsjeblieft teruglezen zodat je verhaal hetzelfde blijft.

of heb je in de afgelopen periode geld terug gekregen maar dat ff vergeten te melden omdat het positief is?

Link to comment
Share on other sites

Het had mij niks uitgemaakt of iemand anders nou zegt dat je kunt wachten tot FT zelf na 8 weken over de brug komt.

Als je recht is om paypal in te schakelen dan moet je je gewoon op dat recht beroepen.

Steeds hier op het forum erover klagen heeft weinig nut ,de mensen hier op het forum kunnen voor jou je recht niet gaan halen @hereistom.

Het enige wat je nu krijgt is frustratie van andere mensen dat je jezelf continu herhaald.

Of zoals rené doet ,een opsomming maken van wat je allemaal hebt gezegd.

Als je wil klagen dan moet je dat echt doen bij de gene waar je klachten over hebt.

Niet lullig bedoeld ofzo maar het topic word op deze manier erg rommelig als steeds dezelfde mensen over hetzelfde klagen!

Link to comment
Share on other sites

vandaag twee pakketjes aangekomen in Nederland. :cheerpon :cheerpon :cheerpon

Eentje  via SG

Verzending 1

Dinsdag 3 december, 2013 12:12:47

Details, Opties & Support

Verscheept

en eentje via swiss post

Verzending 1

Vrijdag 29 november, 2013 01:55:37

Details, Opties & Support

Verscheept

zullen morgen of over morgen wel thuis afgeleverd worden.

Link to comment
Share on other sites

Omdat eergisteren 2 pakjes werden geleverd, mocht ik van mezelf weer een order plaatsen:

Een kick voor in de Nemesis, een kwx10 protank met een setje coils en om de 22 euro vol te maken, een ego adaptertje.

HAHAHAHAHAHA  ik heb ook alles binnen laat ik nou precies het zelfde gevoel hebben. maar eerst twee batjes voor mijn VTR .

die bestel ik gewoon hier, en wat DIY  spulletjes om zelf te bouwen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...