Jump to content

Fasttech.com


Guest ArjanR1

Recommended Posts

gewoon voor de zekerheid al een ticket maken bij PayPal.

heb ik toen ook gedaan, maar 2 dagen later kwam mijn pakje toch

Kijk wat er toen al tegen je gezegd is door Spegs ,blijkbaar heb je dat toen genegeerd en ben je dus de ***

Erg K voor je alleen zo actief als je hier aan het spammen bent over dat je pakketten niet binnen komen ,zo actief had je naar Paypal moeten zijn.

Want hoe zit het nu met je laatste pakketje?Heb je daar paypal al over ingelicht?

Link to comment
Share on other sites

ik hou het allemaal zelf goed in de gaten.

als ik een pakje na 30 dagen nog niet heb, dan licht ik PayPal al in (meestal komt het dan een paar dagen daarna, toevallig)

maar dan ben ik wel op tijd mocht het pakje toch niet aankomen.

beetje jammer dat je dat niet hebt gedaan.

alle geld terug actie's gaan na mijn weten alleen als je een kwestie hebt geopend bij PayPal.

fasttech betaald alleen terug als je pakketje terug is gestuurd naar hun, omdat hij bv niet door de douane kwam.

voor jou is het dan idd jammer, en mag je hopen dat jouw pakket ook terug gestuurd is.

anders kun je niks doen.

edit; vandaag mijn laatste pakketje gekregen, dus ik heb tot nu toe alles binnen van fasttech :duim

Fijn om dit te weten. Ik heb 5-11 mijn bestelling geplaatst en betaald. Heb een foto van het pakketje gekregen.

HONGKONG Nov 5 2013 12:00AM 10.28000 NETHERLANDS-DESPATCHED TO OVERSEAS DESPATCHED TO COUNTRY : NETHERLANDS / CITY : AMSTERDAM

Nu kan ik bij paypall de afrekening niet terug vinden en ben dus over de datum om te reclameren.

Afgaande op al de lange duur berichten ben ik geduldig gebleven. Maar nu begin ik toch echt wel te twijfelen of er wel iets aan gaat komen.  :zeep

Link to comment
Share on other sites

Fijn om dit te weten. Ik heb 5-11 mijn bestelling geplaatst en betaald. Heb een foto van het pakketje gekregen.

HONGKONG Nov 5 2013 12:00AM 10.28000 NETHERLANDS-DESPATCHED TO OVERSEAS DESPATCHED TO COUNTRY : NETHERLANDS / CITY : AMSTERDAM

Nu kan ik bij paypall de afrekening niet terug vinden en ben dus over de datum om te reclameren.

Afgaande op al de lange duur berichten ben ik geduldig gebleven. Maar nu begin ik toch echt wel te twijfelen of er wel iets aan gaat komen.  :zeep

Ik zou nog maar eens goed kijken bij je PayPal account, want als je 5 november heb betaald dan lopen je 45 dagen op 20 december af en kun je dus nog reclameren!

Mijn laatste pakket is nu in behandeling bij PayPal!

Link to comment
Share on other sites

Mon 02.12.2013 17:27 Mailed Swiss Post SINGAPORE

Mon 02.12.2013 17:27 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE

Mon 02.12.2013 17:27 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE

Sun 15.12.2013 08:29 Arrival at border point of destination country NLAMSA

wow echt supersnel, swiss post. Heb nog een pakketje zelfde dag via sweden post, die doet nog niet veel

(en nog 2 pakketjes uit november via sing post, die al weken vastzitten)

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

Nou.. nog maar een keertje dan voor iedereen die zich nog steeds zorgen maakt...

:haha

28 augustus besteld, shipped rond 2 september, en dus zo'n 3 maanden & 1 week later.. net psies ge-arriveerd: dus het kan.. :blij

:knip

:knip Maar goed: vriendlief kan ein-de-lijk genieten van z'n nieuwe muis :funny

. . . beide bestellingen waren dus ongeveer een kwart jaar onderweg... verre van ideaal, en het scheelde nog maar letterlijk 1 berichtje of ik had voor beide pakketjes een gift-certificate gekregen, maar bleek dus toch niet nodig  :grins

Ok... het was een hoop heen & weer geschrijf/typ waar ik niet op zat te wachten en ook zat ik er al niet op te wachten om mijn conversatie-engels wat op te halen, maar ik noem het dan maar 'ieder nadeel hep z'n voordeel'  :wink ..  :ingridje :lol

In totaal heb ik daar nu zo'n 10x besteld, en de rest van de bestellingen zijn allemaal bezorgd vanaf 12 dagen reistijd tot zo'n 24 dagen.. Maar AL mijn bestellingen zijn nog steeds netjes aangekomen.. 

Zo: iedereen weer gerustgesteld nu?  :priestoud

Link to comment
Share on other sites

Fijn om dit te weten. Ik heb 5-11 mijn bestelling geplaatst en betaald. Heb een foto van het pakketje gekregen.

HONGKONG Nov 5 2013 12:00AM 10.28000 NETHERLANDS-DESPATCHED TO OVERSEAS DESPATCHED TO COUNTRY : NETHERLANDS / CITY : AMSTERDAM

Nu kan ik bij paypall de afrekening niet terug vinden en ben dus over de datum om te reclameren.

Afgaande op al de lange duur berichten ben ik geduldig gebleven. Maar nu begin ik toch echt wel te twijfelen of er wel iets aan gaat komen.  :zeep

Ik zou nog maar eens goed kijken bij je PayPal account, want als je 5 november heb betaald dan lopen je 45 dagen op 20 december af en kun je dus nog reclameren!

Mijn laatste pakket is nu in behandeling bij PayPal!

Mooi zo  :blij

Dan komt dat in ieder geval vast goed voor je.

Wie weet krijg je dan ineens al je pakketten binnen  :zip

Link to comment
Share on other sites

Guest damper33

Mon 02.12.2013 17:27 Mailed Swiss Post SINGAPORE

Mon 02.12.2013 17:27 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE

Mon 02.12.2013 17:27 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE

Sun 15.12.2013 08:29 Arrival at border point of destination country NLAMSA

wow echt supersnel, swiss post. Heb nog een pakketje zelfde dag via sweden post, die doet nog niet veel

(en nog 2 pakketjes uit november via sing post, die al weken vastzitten)

       

die van mij gaat ook via singapoep maar die gaan snel ,kan het ook misschien zijn dat wat zwaardere pakketjes wat langer blijven liggen omdat de douane het niet vertrouwd ???

Link to comment
Share on other sites

Guest UGL 151222

die track and trace nummers zeggen helaas 3x niks :(

of ik nou bij FT, chinavtrade of banggood kijk, alle nummers die ik gekregen heb laten niks zien.

nou ja na een week of zo dan krijg ik te zien dat het nummer bestaat. (als ik geluk heb)

en idd na een tijd kan je eventueel zien dat het pakket is aangekomen in het land van bestemming, en ook dan weet je nog niks.

tot op een bepaald moment het pakketje ineens spontaan thuis bezorgd word.

Link to comment
Share on other sites

"25-11 Despatched to overseas" NL

Volgens mij hebben ze die container in zee gedumpt!! Pfffff............

Same problem overhere.

Die 25-11 zending schijnt een vreemde omweg te maken.

Ik heb FT vannacht maar even een ticket gestuurd met het verzoek te onderzoeken waar mijn 2 pakketjes blijven.

Dan blijft 't tenminste bij hun onder de aandacht.

We zullen wel zien wat voor reactie erop komt.

☼ smile.gif ☼

Link to comment
Share on other sites

:boos  2 kicks bestellen en betalen 1 kick leveren  :sip

niet gerustlaten ondanks de stomme antwoorden die je waarschijnlijk te wachten staan.

BEN ERVAN OVERTUIGD DAT HET ZAL WORDEN OPGELOST :ja

persoonlijk heb ik een bloeddrukmeter aangekocht sinds ik bij FT bestel(nee niet van FT)  :lol

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...