Jump to content

Zwoofs.nl


Guest Beheer

Recommended Posts

Ja dat klopt, maar ze heeft gelijk het hoort veertien dagen te zijn "op papier".

Gelukkig hebben wij een webshop met bijbehorende klanten  :knuf waar het nog nooit zover heeft moeten komen dat de algemene voorwaarden er op nageslagen moesten worden !

Maar scherp Elja, bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Algemene voorwaarden gaan in mijn beving tegen de wet in. Herroepingsrecht voor webwinkels is 14 dagen geworden.

inderdaad! van sommige algemene voorwaarden ga je inderdaad beven ja!  :pan

Tsja, je woont in Groningen he

Link to comment
Share on other sites

En een aanvulling:

terugbetalingstermijn is ook gewijzigd: binnen 14 dagen na herroeping.

Passen jullie dit ook aan?

btw, ik heb ook verder geen probleem ;-)

:meisje

Link to comment
Share on other sites

Eerste indruk na ongeveer 3 uur dampen met deze damper.

De smaak is echt super.

Hij produceert wel aardig wat geluid.

En de liquid gaat er ook wel aardig snel doorheen.

Qua looks vind ik hem wel super, alleen jammer dat ze op de batterij wel luchtsleuven hebben, is niet nodig met die AFC op de clearo, en dat geeft toch weer 4 extra "gaatjes" aan de buitenkant die niet nodig zijn.

Ik heb de 1100 mah versie maar ik heb er ook de grotere clearo bij, die zal ik ws. het meest gebruiken.

Nadeel is wel dat de clearo moeilijk te vullen is met een gewoon flesje, een spuitje of naaldflesje is eigenlijk wel een must, gelukkig heb ik die genoeg.

Link to comment
Share on other sites

Guest Sandrazv

:bloos kan t zijn dat door een bending adapter op mijn Istick de weerstand van de coil zeer sterk wisselt? Is er dan iets met de adapter of is de adapter niet compatibel met alle tanks?

Zonder adapter met dezelfde tank geen problemen  :bloos

Link to comment
Share on other sites

Marcel, op het Joyetechfilmpje hoorde ik ook een fluitgeluid bij het dampen met de 0.5ohm coil en het luchtgat helemaal open. Als je dus van direct in de longen inhaleren houdt, maakt ie idd best herrie.

Maar als je het luchtgat een klein beetje open hebt en het 'gewone' mondstuk gebruikt is die herrie al bijna weg.

Dit wetende rijst dus de vraag: hoe damp jij ermee?

En laat je nog weten hoe lang je met de coil doet? Want daar ben ik reuze nieuwsgierig naar.

Link to comment
Share on other sites

Marcel, op het Joyetechfilmpje hoorde ik ook een fluitgeluid bij het dampen met de 0.5ohm coil en het luchtgat helemaal open. Als je dus van direct in de longen inhaleren houdt, maakt ie idd best herrie.

Maar als je het luchtgat een klein beetje open hebt en het 'gewone' mondstuk gebruikt is die herrie al bijna weg.

Dit wetende rijst dus de vraag: hoe damp jij ermee?

En laat je nog weten hoe lang je met de coil doet? Want daar ben ik reuze nieuwsgierig naar.

Ik heb dat filmpje ook gezien en bij mij is 't ook lang zo erg niet, ook omdat ik de 1 ohm coil gebruik maar toch vind ik 'm nog veel geluid produceren. Maar dat zal nog wel minder worden als ie wat meer ingedampt is denk ik.

Ik ben wat dat betreft ook verwent want normaal damp ik meestal met een guppy met bayou en diver en die hoor je echt helemaal niet.

Ik gebruik eigenlijk nooit 1 damper tegelijk maar altijd 2,3 of 4 door elkaar dus zeggen hoelang ik met een coil doe is voor mij een beetje moeilijk. Dat geeft niet echt een duidelijk beeld denk ik.

Link to comment
Share on other sites

Ben ook erg benieuwd hoe deze bevalt en hoop dat er snel een revieuw geplaatst wordt. 

Dit kon wel eens een heel erg handig en fijn apparaatje zijn.

Klein en toch krachtig.

Ik ook! Het zou de Atlantis en Subtank killer moeten zijn. Ik vind hem persoonlijk ook erg mooi.

Link to comment
Share on other sites

:bloos kan t zijn dat door een bending adapter op mijn Istick de weerstand van de coil zeer sterk wisselt? Is er dan iets met de adapter of is de adapter niet compatibel met alle tanks?

Zonder adapter met dezelfde tank geen problemen  :bloos

Het zou theoretisch een oorzaak kunnen zijn inderdaad.

We hebben er eerder nog geen meldingen over gehad, we gaan het maandag zelf eens testen.

Mag ik vragen wat in dit geval "zeer sterk wisselt" betekend, hoeveel ohm ongeveer?

Link to comment
Share on other sites

Guest Sandrazv

:bloos kan t zijn dat door een bending adapter op mijn Istick de weerstand van de coil zeer sterk wisselt? Is er dan iets met de adapter of is de adapter niet compatibel met alle tanks?

Zonder adapter met dezelfde tank geen problemen  :bloos

Het zou theoretisch een oorzaak kunnen zijn inderdaad.

We hebben er eerder nog geen meldingen over gehad, we gaan het maandag zelf eens testen.

Mag ik vragen wat in dit geval "zeer sterk wisselt" betekend, hoeveel ohm ongeveer?

Hoihoi, heb hem weer ff geïnstalleerd.

Een coil van 1,8 ohm geeft van 1,8 tot 2,3 ohm Erlprinz bij eerdere testen tot over de 3 ohm

Een coil van 1,4 ohm geeft stabiel 1,5 ohm Erlkoningin mini clone

Een coil van 1,8 ohm geeft stabiel 1,8 ohm Erlkoningin clone

Een coil van 2,0 ohm geeft stabiel 2,0 ohm Nautilus mini

Dus met de Erlprinz is t geen gelukkige combi.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...