Jump to content

[Poll] e-dampen en gewicht


junkiexl

dampen en gewicht.  

64 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Sinds ik vorig jaar ging dampen eerst 5 kilo eraf, toen 6 er aan en nu weer 5 eraf. Ligt (voor het overgrote deel vd mensen) toch echt aan jezelf ben ik bang. Koolhydraten zoveel mogelijk skippen (soep/salade/fruit ipv brood bijv een makkelijke) en wat meer bewegen zou voldoende moeten zijn om af te vallen. En bij mezelf merk ik dat het het beste gaat als je een paar keer per dag een (voor jou) serieuze inspanning doet, waarbij je bijna begint te zweten en je je hartslag even flink laat oplopen. Paar keer de trap op en af, even opdrukken, buikspier oefeningen of even planken bijv. Hoeft niet lang te zijn, paar minuutjes. Daardoor blijft je lichaam in zijn verbrandingsstand staan lijkt wel. En dan een paar keer per week een lange inspanning van een uur, wandelen of fietsen of tennis of sportschool, of weet ik veel, wat je leuk vindt he :ponpon

 

edit: en wat veel mensen helaas nooit doen eigenlijk; gewoon een potje dansen als je (alleen) thuis bent. Blijf je soepel van, het is leuk en je valt er van af

Edited by Steve
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik weet er alles van, ik had ook een fust en dronk nauwelijks, door die buik gaat je rug hol staan met kan op hernia volgens de fysio.

Na de operatie was mijn buik voor 80 % verdwenen, nu leer ik mijn rug recht of bil te maken door de navel naar binnen te trekken en dan oefeningen doen.

Een sixpack wordt het niet maar de buik is behoorlijk platter geworden. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 22-7-2018 at 18:10, Camikease said:

Ik heb ooit eens een heel stuk geschreven op dit forum over : Mythe's en waarheden in Dampland (Liquids) door Camikease in het Liquids subforum,

waarin ik veel onderzoeken omtrendt onze vloeistoffen had opgenomen... misschien staat ie nog ergens in een prullebak of ergens in het archief...

via het bewaarde linkje kan ik em in elk geval niet terug vinden. misschien weet t FBT daar meer raad mee @tsiis misschien ?

 

M.b.v. de zoekfunctie kon ik het zó vinden, geen idee waarom jij niet :weetnie

 

Link to comment
Share on other sites

Guest DeDrippert

Ik kom nooit wat aan en kreeg er bijna vijf kilo bij die ik best kon gebruiken ? Groeide niet als kool, maar wel wat.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...