Jump to content

[Poll] Waar laat jij je lege liquid flesjes ?


Dennis1992

Waar jij laat jij lege liquid flesjes?  

222 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

On ‎29‎-‎7‎-‎2019 at 20:00, Marcel loves E6 said:

 Iedereen heeft wel eens wat dat té zoet, té zwaar, té scherp, té fruitig of iets wat té licht van smaak is.

 

Sjuust, en dan giet je er gewoon een beetje basisvloeistof bij, of juist niet en dan alleen méér aroma.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Ik heb geen lege liquid flesje maar wel zo af en toe lege flesjes van de smaakstoffen.

Die hergebruik ik meestal om zelfgemaakte liquid mee naar mijn werk te nemen of om nieuwe smaakjes aan te maken die ik eerst wil testen.

Het etiketje wat daarop zit gaat er meestal na een keer of 5 omspoelen onder de kraan vanzelf af en verdwijnt dan in de afvalbak.  

 

Link to comment
Share on other sites

De lege plastic flessen van 100, 250 en 500ml gaan gewoon ongewassen bij het plasticafval. Volgens de afvalwijzer hoef je geen inhoud uit plastic houders te verwijderen. Ik heb geen 10ml flesjes meer. Mijn flavours koop ik in 100, 250 of 500ml flessen.

 

 

Edited by Steamboy
Link to comment
Share on other sites

"Na een lange dag komt Steamboy moe maar voldaan thuis. Hij neemt zijn favoriete damper en een robuust geurende zelfgerijpte vintage juice, ploft met een genoeglijke zucht in zijn favoriete fauteuil en schenkt zich een welverdiende vape in. Hij wil een hijs nemen, maar hij aarzelt even en staat dan weer om naar de koelkast te lopen. Een ogenblik later klinkt het feestelijk tingelend geluid van drie klonten koolada die aan de liquid worden toegevoegd en dan kan het ontspannen alsnog beginnen."

Edited by Sub-Ωhm
⚠️ FBT edit, onnodige quote verwijderd, voor uitleg zie https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@monotom, .......:lol:lol...........leuk geschreven........maar wel op basis van een foute interpretatie :mmm

Mijn aroma's zitten in flessen met een inhoud van 100, 250 of 500 ml, echter in de fles van 100ml zit 20ml aroma, in de 250ml fles 50ml en in de 500ml fles zit 100ml aroma.

Dus de hoeveelheid aroma's die ik koop valt wel mee hoor, ........:grins

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest Est.69

Zijn bij mij alleen de flavours van 10 ml. Die hergebruik ik wel eens voor mijn eigen DIY samples. De rest gaat bij het plastic. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...