Jump to content

[Poll] Reacties op je e-sig


ikbat

Hoe reageerd je omgeving op je dampertje  

742 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Briggitte

"Heb jij ook al zo'n ding, lijkt wel of iedereen daarmee begint!"  :haha

Super hoor :duim

Mijn kleindochter van nu 19 maanden begon er een maand of 2 geleden mee vanaf dat ik m'n grote damper om m'n nek heb hangen: eerst zegt ze 'bajbajbaj' tegen de [grove] balletjesketting waar ik mijn Lava-tube aan heb hangen, om vervolgens blaasgeluidjes te maken waarbij ze me aankijkt van 'wanneer begin je nou?':  :haha zoooo grappig!

Link to comment
Share on other sites

Morgen echt in het openbaar met mijn dampertje, dus de reacties zullen dan wel volgen.

Ik merk wel dat in het dart-circuit hier steeds meer mensen met een damper rond beginnen te lopen. Het is hier in de omgeving een boost aan het worden en sinds afgelopen donderdag is hier in Geleen een shop geopend. Hopelijk gaat het snel hier nu en kan ik eraan meewerken!!!

Link to comment
Share on other sites

Morgen echt in het openbaar met mijn dampertje, dus de reacties zullen dan wel volgen.

Ik merk wel dat in het dart-circuit hier steeds meer mensen met een damper rond beginnen te lopen. Het is hier in de omgeving een boost aan het worden en sinds afgelopen donderdag is hier in Geleen een shop geopend. Hopelijk gaat het snel hier nu en kan ik eraan meewerken!!!

Geleen? Adresje?

Jij komt ook uit de Westelijke Mijnstreek? Zijn er onderhand al heel wat hier!

Link to comment
Share on other sites

Ja ik kom ook uit de westelijke mijnstreek. En het begint hier aardig te lopen, daarom heeft ook deze shop zijn bestaansrecht. Hoop veel mensen daar naar toe te kunnen verwijzen....

Link to comment
Share on other sites

Geleen, kan het zijn dat ik dat passeer wanneer ik vanuit België naar Aken rijd? Misschien kan ik er dan wel eens stoppen als daar een shop is, altijd handig!

Link to comment
Share on other sites

Ja van belgie naar aken kom je langs geleen, ongeveer 2 km van de afrit ligt de winkel. Adres: rijksweg centrum 12.

Open op dinsdag 10:00 - 20:00

              Donderdag 10:00 - 21:00

              Zaterdag 10:00 - 17:00

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest DianneT

De rokers in mijn omgeving willen er ook eentje of willen die van mij uitproberen en de niet rokers zeggen dat ik dan net zo goed helemaal kan stoppen haha.

Link to comment
Share on other sites

Er wordt inderdaad raar naar gekeken, maar niet op een vervelende manier. Bij mij op kantoor zijn er al minstens 8 dampers, waarvan 1 directie lid en de tweede heb ik van de nodige info over het dampen voorzien.

In mijn vrienden kring is er 1 voor 100% over op het dampen (rookte 3×50gr Zware Van Nelle per week), zijn vader gaat voor de e-pijp (en dan mag er bij hem in huis niet meer gerookt worden, maar wel gedampt). Een andere vriendin vond het wel leuk, maar mijn 6mg vloeistof vond ze te licht en ze kreeg zonder problemen de Ego-C (standaard) aan het lekken. Weer een andere vriendin wil dol graag gaan dampen, maar dan alleen voor plaatsen waar ze niet mag roken. Mijn schoonzusje daarintegen vind het niks en zegt dat ze wel stopt met roken en dus niet gaat dampen.

Opvallend is wel dat ik op kantoor alleen maar mannelijke dampers zie terwijl om me heen vooral dames geïnteresseerd zijn in het dampen, op een paar uitzonderingen na dan. Heeft het forum beheer, op basis van de leden administratie, inzicht is de verhouding m/v op het forum?

Link to comment
Share on other sites

Guest Lizzy

Ja van belgie naar aken kom je langs geleen, ongeveer 2 km van de afrit ligt de winkel. Adres: rijksweg centrum 12.

Open op dinsdag 10:00 - 20:00

              Donderdag 10:00 - 21:00

              Zaterdag 10:00 - 17:00

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Hey Capri Essex, ik heb de website nog eens nagekeken en ze zijn nu al meerdere dagen open. Maar hun webshop staat nog altijd niet online, dus ik kan niet nakijken welke producten ze nu juist verkopen. Ik heb hen gisteren een mail gestuurd met de vraag wat er zo allemaal te koop is en als het de moeite loont, zal ik volgende keer eens van de snelweg rijden naar het centrum van Geleen.

Maar ik wacht dus nog op wat meer info. (welke liquids ze verkopen, of ze vb. dual coils verkopen, welke clearomizers e.d.).

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

~* Heeft het forum beheer, op basis van de leden administratie, inzicht is de verhouding m/v op het forum? *~

Dat kun je zelf ook zien hoor Hans: als je via de hoofdpagina naar beneden scrollt kun op 'statistieken' [statistiekencentrum] klikken, en dan in de rechter bovenste kolom vind je oa dit:

Gemiddeld registraties per dag:2.22Gemiddeld aantal berichten per dag:208.25Gemiddeld aantal topics per dag:6.88Totaal aantal boards:114Nieuwste lid:meuhtjeGemiddeld aantal leden online per dag:44.40Man/vrouw-verhouding:1.4:1Gemiddeld aantal pageviews per dag:

:yeah

Link to comment
Share on other sites

Stond vanochtend op ht voetbalveld met iemand te praten (en te dampen) en steek de damper achteloos in mijn zak.

"Wat doe je nu, kijk uit.... Je steekt je sigaret in je zak" riep mijn gesprekspartner zichtbaar geschrokken! :grins

De Ego met rvs Evod ziet er toch niet echt uit als a-sig???

Link to comment
Share on other sites

Guest Snuffeltje

Dat is voor mij al een goeie reden om niet meer te roken..... ik zie me zo mijn a-tje in mijn zak steken.. :connie

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

Dat is voor mij al een goeie reden om niet meer te roken..... ik zie me zo mijn a-tje in mijn zak steken.. :connie

:funny

[ :roddel ik ook hoor :bloos ]

Link to comment
Share on other sites

Ik zat vorige week in een restaurantje, en had m'n ego om mijn nek hangen.

Toen ik een hijs nam, keek iemand me aan of ze water zag branden.

Dus ik zei, is er iets? Jaaaahhh, zegt ze, komt er nou rook uit jou pen???  :lol

Link to comment
Share on other sites

Vreemd genoeg heb ik eigenlijk nog helemaal geen reacties gehad mijn kids hebben zoiets van het zal wel en op straat kijken ze alleen een beetje vreemd.

Daarentegen mijn vader weet het nog niet eens (hij woont aan de andere kant van het land) maar van hem verwacht ik meer een negatieve reactie, alsof ik zwaar aan de drugs zou zitten ofzo.

Nou ja wij dampen wel vrolijk verder.  :egypt

Link to comment
Share on other sites

Guest Snuffeltje

Ik had een grappige discussie met een bar-eigenaar. Hij zei dat het eigenlijk niet binnen mocht omdat het toch rook is. Even daarvoor bij een optreden werd de zaal wel volgeblazen met pg....

Dat is hetzelfde. 'ja maar het lijkt op rook, dan mag et niet'

Hij liet me wel verder dampen en kon er om lachen.

Link to comment
Share on other sites

Vandaag kwam een collega "nonchalant" vragen hoe het ging met het digitale roken en of ik nog a-tjes rookte. Mijn antwoord was duidelijk, het digitale roken gaat erg goed en ik heb alleen in de eerste 4 weken nog analoog gerookt (1 pakje in 4 weken ipv 1 pakje per 2 dagen). Toen kwam de aap uit de mouw.. Hij was "Cold Turkey" gestopt met analoog roken. Nu al een week niet meer gerookt. Dit is ongeveer de 6de keer sinds we samenwerken ;)

Zou er een wedstrijd gaan ontstaan tussen mensen die gewoon stoppen met roken en mensen die gaan dampen?

Link to comment
Share on other sites

Reactie van mijn moeder is ondertussen sceptisch, ze vindt het maar brol en zever en dat is enkel omdat ze niet overtuigd was van haar wegwerpding zonder nicotine dat ze impulsief had gekocht.

Maar goed, mijn moeder is het type dat niet graag evolueert met haar tijd en bang is van vernieuwing/verandering.

Reactie van schoonfamilie is positief, ze zien er de voordelen van in. Vooral schoonpapa vindt het wel een goede oplossing en ging meteen de petitie tegen de eu-ban tekenen.  :duim Zelfs stopte hij al jaren geleden met roken.

Een nicht van me was enorm geïnteresseerd, ze had het nog nooit gezien al wist ze wel dat het bestond.

Op straat heb ik tot hiertoe nog niet echt reactie gehad. Veel mensen zien het niet eens denk ik want heb nog niemand echt zien kijken. Misschien eigen aan de belgen, ieder bemoeit zich met zijn zaak? Geen idee.

Twee weken geleden in Nederland wel een paar ogen op me gehad met vragende blik maar geen echte reacties of zo.

Ik ga het eens proberen in het midden van de markt en zien wat er gebeurt  :duimen

Link to comment
Share on other sites

Guest Lizzy

de leukste hoorde ik gisteren, ïs dat nu zo,n DIGITALE sigaret"?

:lol Wat zei je dan : ja, en de nicotine heb ik vanmorgen gedownload?  :lol

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...