Jump to content

Fasttech.com


Guest ArjanR1

Recommended Posts

Guest Briggitte

Gelezen op facebook:

I just read that the Chinese have landed an un-maned vehicle on the moon - in less time than it's taking my package from Fasttech to arrive.

:grins

  :haha:trilt:haha 

Link to comment
Share on other sites

Joepie....... :ponpon :ponpon :ponpon

Mijn bestelling gaat wss eerder arriveren dan verwacht  :grins

Zojuist status bekeken en staat op arrived in Netherlands  :grins :grins :grins

    2013-12-17 11:21, Item arrived NETHERLANDS, NETHERLANDS

    2013-12-14 09:21, Item sent to MPC PMIH (KLIA), MPC PMIH (KLIA)

    2013-12-14 01:58, Item arrived MPC PMIH (KLIA), MPC PMIH (KLIA)

    2013-12-11 15:46, Item posted over the counter, MPC PMIH (KLIA)

    2013-12-07 00:37, Dispatch Pre-Alert, MPC PMIH (KLIA)

10 Dagen is op zich nog wel netjes vanuit Maleisie...

Nu nog wachten op de Postbode.... en dan .... :tjoeke :tjoeke :tjoeke :cigar :cigar :cigar:ponpon :ponpon :ponpon

(Wss eerst nog ff ergeren aan de douane en TNT hierzo... die zijn ook zo traag als dikke str**t in een trechter :karlo )

Misschien dan toch nog een leuke kerst  :f45

Link to comment
Share on other sites

FAstTech en Singapore post doen de laatste tijd enorm hun best: SP verscheept als een dolle, en het ene na het andere pakketje wordt in een vliegtuig gezet. Twee pakjes waren 4 dagen na despatch al in NL. Holadiejee!

Het enige waar ik me nu zorgen over maak, is het pakje waarin mijn Taifun zit. Dat schijnt al sinds 11 december in NL te zijn, maar daadwerkelijk bezorgen - ho maar. Nu ja; ook dat sal wel regkom :)

Link to comment
Share on other sites

Eén bestelling gedaan.

Is door FT in tweeën gesplitst.

Twee verschillende tracknummers.

Eén pakje in NL, 't andere niet.

Zonder 't tweede pakje heb ik nix aan 't eerste pakje.

Da's dan wel weer lullig natuurlijk...

☼ boxing.gif ☼

Link to comment
Share on other sites

Gisteren mijn eerste pakketje van FastTech in ontvangst mogen nemen. hoera. Deze was op 2 december door FT verscheept. Dat is best vlot, want een eerdere bestelling, verscheept op 4 november (!!!) is volgens SP een dag later in Nederland aangekomen, en die hoop ik dan vandaag of morgen te ontvangen.

FAstTech en Singapore post doen de laatste tijd enorm hun best: SP verscheept als een dolle, en het ene na het andere pakketje wordt in een vliegtuig gezet. Twee pakjes waren 4 dagen na despatch al in NL. Holadiejee!

Misschien houden ze nu rekening met de aanstaande kerst, het is altijd een beetje lullig als je je kerstcadeautje pas met Pasen krijgt.

Link to comment
Share on other sites

Ja, je hebt gelijk ook nog. blijrond.gif

Die van mij, van 25-11, is ook aangekomen in NL

Nou die van 23-11 nog.

Er zit weer schot in, al is het maar een klein beetje.

☼ music.gif ☼

Die van de 23-11 van mij is er ook nog niet. Alles wat ik erna besteld heb is al binnen. Zal wel weer ergens in een vergeethoekje liggen. Gebeurd wel vaker  :657

Link to comment
Share on other sites

Ja, je hebt gelijk ook nog. blijrond.gif

Die van mij, van 25-11, is ook aangekomen in NL

Nou die van 23-11 nog.

Er zit weer schot in, al is het maar een klein beetje.

☼ music.gif ☼

jup ook hier 2 pakjes van 18 november nog niet binnen,  die van 2 december wel.

Die van de 23-11 van mij is er ook nog niet. Alles wat ik erna besteld heb is al binnen. Zal wel weer ergens in een vergeethoekje liggen. Gebeurd wel vaker  :657

Link to comment
Share on other sites

Toch even een kleine waarschuwing voor degene die de Taifun via FT besteld hebben.

Controleer even of de coil-basis echt RVS is of koper met chrome laagje.

Mocht je de chrome plated hebben leg hem dan opzij en maak een ticket aan bij FT.

Koper wil je NIET in je liquid hebben, dan is gewoon roken nog gezonder :wink

Meer info:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aHLPY1Y4cDI&

(directe link als het filmpje niet werkt: http://www.youtube.com/watch?v=aHLPY1Y4cDI& )

Link to comment
Share on other sites

Toch even een kleine waarschuwing voor degene die de Taifun via FT besteld hebben.

Controleer even of de coil-basis echt RVS is of koper met chrome laagje.

Mocht je de chrome plated hebben leg hem dan opzij en maak een ticket aan bij FT.

Koper wil je NIET in je liquid hebben, dan is gewoon roken nog gezonder :wink

Meer info:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aHLPY1Y4cDI&

(directe link als het filmpje niet werkt: http://www.youtube.com/watch?v=aHLPY1Y4cDI& )

Ik had het al wel gelezen op FT , heb de mijne nog niet ontvangen .  (op dag 1 besteld maar zit tussen de verdwaalde pakjes vermoedelijk  :wink )

Link to comment
Share on other sites

Toch even een kleine waarschuwing voor degene die de Taifun via FT besteld hebben.

Controleer even of de coil-basis echt RVS is of koper met chrome laagje.

Mocht je de chrome plated hebben leg hem dan opzij en maak een ticket aan bij FT.

Koper wil je NIET in je liquid hebben, dan is gewoon roken nog gezonder :wink

Meer info:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aHLPY1Y4cDI&

(directe link als het filmpje niet werkt: http://www.youtube.com/watch?v=aHLPY1Y4cDI& )

Bedankt voor de waarschuwing Rc.

De basis waar de posts voor de coils op staan ziet er inderdaad iets minder strak uit dan de rest en is vermoedelijk verchroomd  brons. Ik kijk voor de zekerheid eerst of dat ook in de omschrijving op de site staat. Zo ja, is het eigen schuld en had ik beter op moeten letten. Zo nee, maak ik een ticket aan. Ik ben gelukkig nog niet aan het coilen toe gekomen. Een andere prachtkloon hield me bezig ;-) en ik had gisteren een ware pakjesregen.

Edit: bedenk me net, dat ik in het weekend een trishula ato bijze heb hesteld voor op de chi you. Die is ook deels van brass en de bijbestelde coils ook. Ben weer lekker stom bezig geweest. :stom

Link to comment
Share on other sites

Bedenk me net, dat ik in het weekend een trishula ato bijze heb hesteld voor op de chi you.

Die is ook deels van brass en de bijbestelde coils ook. Ben weer lekker stom bezig geweest. :stom

Niet te veel paniek hoor, koper (al dan niet chrome-plated) is alleen gevaarlijk op de plaatsen waar het met liquid in aanraking komt.

Koperen driptips, sier ringen, center-pin etc. is geen probleem.

Oh, en natuurlijk sowieso een ticket aanmaken, laat hun het maar uitzoeken, niet jij :wink

Link to comment
Share on other sites

De coils komen in ieder geval met de liquid in aanraking. Ze zijn al onderweg, dus dat wordt t.z.t.  wel duidelijk. Ik ben wel van mening dat dit een beetje eigen schuld van me is. Er staat brass in de omschrijving.  Ergens kriebelde er iets toen ik ze bestelde, maar daar sloeg ik geen acht op. Ik besefte totaal niet dat dit schadelijk zou kunnen zijn.

Link to comment
Share on other sites

Guest UGL 151222

Bedenk me net, dat ik in het weekend een trishula ato bijze heb hesteld voor op de chi you.

Die is ook deels van brass en de bijbestelde coils ook. Ben weer lekker stom bezig geweest. :stom

Niet te veel paniek hoor, koper (al dan niet chrome-plated) is alleen gevaarlijk op de plaatsen waar het met liquid in aanraking komt.

Koperen driptips, sier ringen, center-pin etc. is geen probleem.

Oh, en natuurlijk sowieso een ticket aanmaken, laat hun het maar uitzoeken, niet jij :wink

ik denk dat een koperen centerpin veel slechter is. die kan sneller warm worden en daar komt ook de liquid bij.

ik zou er persoonlijk niet al te zwaar aan tillen.

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat een koperen centerpin veel slechter is. die kan sneller warm worden en daar komt ook de liquid bij.

Als je weet hoe een verdamper is opgebouwd weet je dat de center-pin inprinciepe juist NIET met liquid in aanraking komt.

Zelfs bij standaard clearomizers hoort er geen liquid bij te komen, anders verzuipt deze (borrelen/gorgelen) en dampt hij niet (lekker) meer.

En al komt er liquid bij, dit komt dan niet meer bij de liquid voorraad in de tank (glas) en gaat niet mee in de verdamping bij de coil.

ik zou er persoonlijk niet al te zwaar aan tillen.

ignorance_is_bliss_wall_decal_single2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hier de foto van de Trishula.

Genoeg brass dat in contact komt met liquid dunkt me.

En ik, sufkop eerste klas  :stom, heb hem nog besteld ook.

Gelukkig dat Redchilly met de waarschuwing kwam, anders had ik hem ook nog in gebruik genomen.

Er zit wel een voordeel aan.

Er is een kleine kans, dat het geanodiseerd aluminium is.

Dat schijnt, volgens een ander bericht, dementie-bevorderend te zijn.

Heb je het in ieder geval niet in de gaten dat je jezelf vergiftigt. :grins

33jiko5.jpg

Link to comment
Share on other sites

De centerpin hoort idd niet nat te worden, al is je mod van goud. Word de centerpin nat dan gewoon een andere clearo pakken of proberen te fixen met evt meer of weiniger lont.

In principe vind ik niet dat je een slechte koop hebt gedaan want gevaarlijk is hij niet.

Gewoon lekker dampen joh. Niet druk maken over het materiaal. Er zal echt geen koper in je liquid komen. Koper moet je toch echt heet stoken willen die partikelen vrijkomen en zo heet wordt de centerpin niet deze wordt alleen heet als er iets niet klopt. (bij mij blijft alles koud op de clearomizer na.)

Alijd ff checken of je clearomizer geen liquid lekt en indien nodig actie ondernemen.

No need to worry. ;-)

Als t echt zo gevaarlijk zou zijn zouden er wel al wat leden in je nek hebben gehangen denk ik.

Link to comment
Share on other sites

Nou ik was me toch verbaasd zojuist... Gisteren batterijen besteld bij een NL webshop, dus toen ik de postbode hoorde dacht ik dat zullen de batterijen wel zijn.

Maar nee! het was een Fasttech pakketje!!

Dat is me nou nog nooit overkomen?

Ik heb nog een aantal bestellingen staan van september, oktober,november en een paar van december maar die zijn er nog steeds niet? dus ik dacht het zal wel die komen vast niet meer.

Wat blijkt, mijn bestelling van 5 december valt op de mat!

Ik heb toen een aantal dingen besteld, een drip tip, wat rba's en wat mods, allemaal in aparte bestellingen.

De drip tip was mijn eerste bestelling en die was ook het eerste "shipped".

Wat blijkt? M'n Kraken clone!!  :trilt

Dat is nou leuk, die pakketjes van FT vergeet je gewoon omdat de levertijd zo lang is, dan is dit toch wel een aangename verassing!

Link to comment
Share on other sites

Gewoon lekker dampen joh. Niet druk maken over het materiaal.

Misschien een vreemde vraag hoor, maar waarom zijn het alleen goedkope (/clonen) verdampers waar koper bij de liquid komt?

High-end spullen hebben dit juist niet, zou daar een reden voor kúnnen zijn denk je?

Verder geef ik alleen een waarschuwing hoor, doe met de informatie wat je wilt.

Maakt mij echt niet uit of je het wel of niet gebruikt, evenmin of je wel of geen sigaretten rookt, jouw keuze (niet de mijne!).

Als t echt zo gevaarlijk zou zijn zouden er wel al wat leden in je nek hebben gehangen denk ik.

Daar heb ik even geen wisselgeld voor, geen idee wat je bedoeld namelijk :wink

(leden in de nek als in: tumoren omdat er al koper gedampt zou zijn? Of waarschuwing van forum-leden? (i think i just did), :weetnie )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...